کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه لکه هندوانه خشک شده را از روی موکت تمیز کنیم؟

هندوانه اگرچه میوه بسیار خوشمزه ای است و در فصول مختلف می تواند آب بدن انسان را تامین کند اما می تواند لکه های بسیار زیاد و رنگی ای را روی فرش و موکت شما ایجاد کند.

اما نترسید.

 برای از بین بردن لکه هندوانه خشک شده باید چند قدم ساده بردارید. در بیشتر موارد پاک کردن لکه های هندوانه کار سختی نیست اما مانند هر نوع لکه دیگری، نیازمند اقدام سریع است. اگر لکه روی موکت خشک شده و نمی دانید که چه کنید، این راهنمای ما را برای پاک کردن لکه از روی موکت دنبال کنید.

تمیز کردن لکه خشک شده

در مرحله اول باید لکه خشک شده را احیا کنید. اگر لکه بیش از اندازه خشک شده، می توانید ابتدا به کمک لبه های یک چاقوی کره خوری یا قاشق، کمی لکه را خراش دهید تا لکه پاک شود. پس از خراش دادن لکه، جاروبرقی بکشید تا تکه های ریز و جدا شده از فرش را پاک کنید. این تکه ها در فرآیند تمیز کردن لکه می تواند باعث ایجاد لکه های بیشتر شود.

در مرحله بعد که لکه های خشک شده را از روی فرش برداشتید، می توانید با آب لکه را احیا کنید. به اندازه یک قاشق چای خوری آب تمیز روی لکه بریزید. سپس یک دستمال بردارید و لکه را کمی تمیز کنید. در هر مرحله ای از تمیز کردن لکه هندوانه خشک شده از روی موکت به یاد داشته باشید که می توانید به راحتی و بدون نیاز به صرف زمان، وقت و انرژی از خدمات قالیشویی اکباتان استفاده کنید.

از الکل مالشی استفاده کنید

الکل مالشی یکی از موادی است که می توانید برای پاک کردن لکه هندوانه خشک شده از روی موکت استفاده کنید. مقدار کمی الکل مالشی را روی لکه بریزید. دقت کنید که مقدار بسیار کمی از ماده را روی فرش بریزید. می توانید این کار را با بطری های اسپری دار که معمولا در منازل پیدا می شود، انجام دهید.

پس از ریختن الکل مالشی، اجازه دهید تا کمی روی لکه بماند. سپس به کمک یک دستمال سعی کنید بدون مالش دادن موکت، لکه را پاک کنید. پاک کردن را از سمت خارج لکه به سمت داخل آن ادامه دهید تا از پخش شدن بیشتر روی موکت جلوگیری کنید.

از آمونیاک استفاده کنید

آمونیاک ماده دیگری است که می توانید برای لکه های خشک شده روی موکت استفاده کنید. دقت کنید که آمونیاک گازهای سمی تولید می کند و استفاده از آن برای افرادی که مشکلات تنفسی دارند، توصیه نمی شود.

در صورتی که الکل مالشی روی لکه جواب نداد و همچنان رنگ صورتی لکه پابرجاست، می توانید از آمونیاک استفاده کنید.

مقدار بسیار کمی آمونیاک را روی لکه موکت بریزید. کمی صبر کنید تا آمونیاک وارد الیاف موکت شده و روی لکه اثر کند.

سپس با یک دستمال تمیز، لکه را پاک کنید. دقت کنید که آمونیاک یک ماده سمی است و چنانچه نمی خواهید از مواد شوینده قوی روی موکت خود استفاده کنید و یا فکر می کنید موکت شما از الیاف طبیعی ساخته شده، می توانید از خدمات آنلاین موکت شویی قالیشویی اشرفی اصفهانی  استفاده نمایید.

بشویید

پس از استفاده از مواد شوینده، شستن محل لک شده موکت، اقدام مهم بعدی شماست. در این مرحله باید تلاش کنید تا مواد شوینده را تا حد ممکن از موکت خارج کنید. با این کار از پوسیدگی فرش همچنین از جذب حشرات جلوگیری خواهید نمود.

یک دستمال تمیز و سفید را مرطوب کنید و روی لکه بزنید. این کار را چند بار تکرار کنید تا مواد کاملا از موکت پاک شوند.

خشک کنید

خشک کردن اقدام بعدی شماست. خشک کردن را در هیچ حالتی فراموش نکنید. به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید همواره موکت های شما خوشبو باشند و دچار پوسیدگی نشوند، باید آن ها را کاملا خشک نگه دارید.

می توانید فرآیند خشک کردن محل تمیز شده لکه را با کمک یک حوله انجام دهید. حوله را مرتبا روی لکه بفشارید تا آب اضافی رابه خود جذب کند. همچنین می توانید این کار را با دستمال کاغذی های حوله ای بزرگ نیز انجام دهید.

پس از خشک شدن کامل محل، اجازه دهید یک شب تا صبح، موکت در معرض هوا باقی بماند تا آب آن کاملا تبخیر شود.

در صورتی که لکه با مواد بالا نیز از بین نرفت و در عمق الیاف موکت فرو رفته است، می توانید با قالیشویی باغ فردوس  تماس بگیرید.

نکات استفاده از الکل مالشی و آمونیاک روی موکت

  1. در هنگام استفاده از الکل مالشی و آمونیاک، حتما از دستکش استفاده کنید.
  2. اگر اولین بار است که می خواهید از الکل و آمونیاک بر روی موکت خود استفاده کنید، باید ابتدا آن ها را روی یک قسمت خارج از دید موکت امتحان کنید. در صورتی که موکت دچار رنگ رفتگی نشد و یا الیاف آسیب ندیدند، می توانید آن را روی لکه نیز استفاده کنید.
  3. در هنگام استفاده از الکل مالشی و آمونیاک، پنجره ها را باز کنید و از سیستم تهویه مناسبی در محل استفاده کنید.

شستن موکت به صورت مکانیزه

برای شستشوی موکت به صورت مکانیزه توسط قالیشویی های حرفه ای می توانید از خدمات قالیشویی محدوده اکباتان استفاده کنید. شستشوی موکت به صورت مکانیزه در قالیشویی محدوده اشرفی اصفهانی با دستگاه های تمام اتوماتیک و نیروهای متخصص انجام می شود.

جهت ثبت سفارش قالیشویی در باغ فردوس و یا سایر محلات تهران و کرج می توانید به سامانه قالیشویی توحید مراجعه کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

قالیشویی توحید

قالیشویی توحید مرجع شستشوی فرش و موکت با سابقه 30 سال فعالیت در تهران است. ما با افتخار عنوان واحد نمونه سال را از سمت اتحادیه برای 3 سال متوالی دریافت کرده ایم و امروز بر خود می بالیم. ثبت سفارش آنلاین خدمات قالیشویی از جمله ویژگی هایی است که ما در سال های اخیر برای رفاه حال مشتریان مان فراهم نموده ایم. شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز و از هر نقطه ای که هستید، جهت سفارش خدمات ما به سامانه مجموعه توحید مراجعه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49473 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1401/01/21 تعداد مشاهده: 547
کلید واژه ها:
سافت گذر