کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چند نکته جذاب برای خرید اینترنتی تشک خوشخواب

خرید اینترنتی تشک خوشخواب این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. با توجه به شیوع بیماری کرونا و رونق گرفتن ‌کسب و کارهای اینترنتی، مردم نیز ترجیح می‌دهد که خریدهای خود را بدون دردسر و به راحتی از سایت‌های اینترنتی به صورت آنلاین انجام‌دهند و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرند. تشک خوشخواب به‌عنوان یکی از مهم‌ترین کالاهای خواب تاثیر زیادی در افزایش کیفیت خواب افراد دارد. استفاده از تشک‌های غیراستاندارد علاوه‌بر بی‌کیفیت شدن خواب در ایجاد کمردرد نیز موثر است. طراحی و تولید تشک خوشخواب به‌عنوان یکی از بهترین و قدیمی‌ترین محصولات موجود در بازار توسط یک برند ایرانی به همین نام انجام می‌شود. در خرید اینترنتی می‌توان مدل‌های مختلف این نوع تشک را برای گروه‌های سنی مختلف خریداری کرد. در این مقاله قصد داریم به چند نکته بسیار مهم در زمان خرید اینترنتی تشک خوشخواب اشاره کنیم تا با رعایت این نکات بتوانید مناسب‌ترین تشک را  بخرید.

توجه به وزن تشک خوشخواب

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در زمان خرید اینترنتی تشک خوشخواب باید مورد توجه قرار گیرد، وزن تشک است‌. شرکت تشک خوشخواب در سایت خود کنار ویژگی‌های تشک بازه تحمل وزن آن را نیز درج می‌کند. به عنوان مثال کسی که دارای محدوده وزنی بین 100 الی 200 کیلوگرم است. هرگز نباید به سراغ خرید تشک خوشخواب با تحمل وزن بین 80 الی 100 کیلوگرم برود. زیرا استفاده افراد سنگین وزن از تشک‌هایی با تحمل وزن پایین باعث خرابی زودهنگام تشک می‌شود‌. با در نظر گرفتن فاکتور وزن در هنگام خرید می‌توانید از مزایایی مانند گارانتی و خدمات پس از فروش این کالای خواب نیز استفاده کنید.

توجه به ارتفاع تشک خوشخواب

توجه به ارتفاع تشک یکی‌دیگر نکات مهم در خرید اینترنتی تشک خوشخواب به شمار می‌رود. همخوانی ارتفاع تاج تخت با ارتفاع تشک از اهمیت بالایی برخوردار است. به عنوان مثال اگر برای تخت‌هایی با تاج بلند از تشک‌های خوشخواب با ارتفاع کم و برای تخت‌هایی با تاج کوتاه از تشک‌های بلند استفاده شود، زیبایی تخت، تحت تاثیر قرار می‌گیرد‌. برای خرید تشک مناسب کودکان یا سالمندان تشک‌هایی با ارتفاع حداکثر 21 سانتی‌متر انتخاب کنید تا از وارد شدن فشار به بدن آن‌ها جلوگیری شود. هتل‌هایی که برای خرید اینترنتی انواع تشک اقدام می‌کنند توجه بسیار ویژه‌ای به ارتفاع تشک خوشخواب دارند زیرا زیبایی تشک و تخت در زیبایی اتاق‌های هتل موثر است‌.

توجه به سایز تشک خوشخواب

شرکت تشک خوشخواب، تشک‌های خود را در ابعاد استاندارد و سازگار با تخت‌های موجود در بازار تولید می‌کند. اما در هنگام خرید اینترنتی تشک خوشخواب برای کسب اطمینان بهتر است که ابعاد داخلی تخت‌تان را اندازه بگیرید و با ابعادی که در سایت ارائه شده مطابقت بدهید. اندازه تشک‌های خوشخواب یک نفره 120 در 200 سانتی‌متر یا 90 در 200 سانتی‌متر است. ابعاد تشک‌های خوشخواب دو نفره تنوع بیشتری دارد و عبارتند از: تشک‌های دو نفره 200 در 200 سانتی‌متر، 180 در 200 سانتی‌متر، 160 در 200 سانتی‌متر و 140 در 200 سانتی‌متر‌.

توجه به بسته‌بندی تشک در زمان تحویل گرفتن

یکی‌دیگر از نکاتی که در زمان تحویل گرفتن خرید اینترنتی تشک خوشخواب حتما باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرد، بسته‌بندی تشک است. بسته‌بندی به هیچ‌وجه نباید پاره باشد. زیرا وجود یک پارگی هرچند کوچک از لحاظ بهداشتی مشکل ایجاد می‌کند و آلودگی‌ها از این طریق وارد بسته‌بندی می‌شوند. به تمیزی پارچه تشک نیز دقت کنید که هیچ گرد و غبار یا لکه‌ای روی آن وجود نداشته باشد.

خرید تشک از یک فروشگاه اینترنتی معتبر

نکته‌ حائز اهمیت این است که سایتی را برای خرید اینترنتی‌ تشک خوشخواب انتخاب کنید که حتما دارای فروشگاه حضوری هم باشد. فروشگاه‌های اینترنتی نامعتبر فاقد فروشگاه حقیقی هستند و نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد. اکثر فروشگاه‌های نامعتبر نه‌تنها تشکی برای مشتری ارسال نمی‌کنند، حتی در صورت ارسال تشک نیز محصولی بی‌کیفیت و بدون گارانتی را با قیمت بالا به آدرس مشتری ارسال می‌کنند‌. بنابراین همواره سعی کنید که خرید خود را از سایت شرکت تشک خوشخواب یا سایت‌های نمایندگی‌ فروش بدون واسطه این شرکت انجام دهید تا محصول خریداری شده دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد.

توجه به قیمت تشک تخت

 یکی از فاکتورهای فوق‌العاده مهم در انتخاب و خرید اینترنتی تشک خوشخواب توجه به قیمت تشک تخت است. بسیاری از تشک‌های موجود در فروشگاه‌های اینترنتی قیمت بسیار بالایی دارند اما قیمت بالا تضمین‌کننده کیفیت یک تشک نخواهد بود. قیمت تشک‌های طبی فنری خوشخواب با فنرهای منفصل نسبت به انواع دیگر گران‌تر است و طرفداران بیشتری هم دارد. مهم‌ترین ویژگی تشک‌های دو نفره طبی فنری خوشخواب این است که در صورت بیدار شدن یا تکان خوردن یکی از افراد روی تخت، فرد کناری او اصلا متوجه حرکات او نخواهد شد و به راحتی به خواب خود ادامه می‌دهد. اکثر افراد متاهل به خرید تشک دو نفره طبی فنری تمایل بیشتری نشان می‌دهند.

توجه به نظرات مشتریان دیگر سایت

 

خرید اینترنتی تشک خوشخواب از سایت خوشخوابان

برای خرید اینترنتی تشک خوشخواب با قیمتی مناسب و کیفیت تضمینی بهتر است که به سایت خوشخوابان نمایندگی شرکت خوشخواب با آدرس اینترنتی http://khoshkhaban.com  مراجعه کنید. در هنگام خرید تشک ابتدا تشک مورد نظر خود را در سایت انتخاب کرده و سپس با پرداخت قیمت سفارش خود را نهایی کنید. محصول خریداری شده پس از 24 الی 72 ساعت به آدرس مشتری ارسال می‌شود. این سایت در تمام روزهای هفته و در تمام ساعت شبانه‌روز آماده ارائه خدمات به مشتریان است. شرکت خوشخواب به عنوان اولین شرکت تولیدکننده تشک‌های تختخواب فعالیت خود را از سال 1338 با تولید کالای خواب آغاز کرد و در تولید محصولات خود از باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کند‌.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49474 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - NW تاریخ خبر: 1401/01/24 تعداد مشاهده: 581
کلید واژه ها:
سافت گذر