کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چند مدل ساعت هوشمند مناسب هدیه دادن

یکی از راه‌های خوبی که می‌توانید به کسی هدیه دهید، ساعت هوشمند است. قیمت ساعت هوشمند در مدل‌های مختلف نسبتا مساعدتر بوده و شاید بهتر است که به خرید یک گوشی آیفون، به فکر خرید یک ساعت هوشمند باشید. شما ابزاری به وی هدیه می‌دهید که بتواند در طول روز از آن استفاده کند. راه‌های بهتری هم وجود دارند، اما یک دستگاه پوشیدنی نه‌تنها می‌تواند میزان اهمیت شما را به وی نشان دهد، بلکه می‌تواند به کاربر کمک کند که بهتر از خود مراقبت کند. لیستی از بهترین پوشیدنی‌ها را در این مطلب جمع کرده‌ایم تا آن‌ها را به شما به اشتراک گذاشته و ببینیم که چه گزینه‌هایی برای هدیه دادن می‌توانند مناسب باشند.

اگر طرف شما گیمر است، با بررسی بهترین قیمت پلی استیشن 5 هم می‌توانید یک هدیه عالی برای وی تهیه کنید. هدیه دادن کنسول هم این روزها مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از افراد از این طریق استفاده می‌کنند. خرید مودم adsl در کنار کنسول پلی استیشن 5 هم می‌تواند امکان اتصال آسان‌تر به اینترنت دریافت بازی و محتواهای مختلف آن فراهم کند. ساعت‌های هوشمند و ردیاب‌های تناسب اندام همواره بهترین گزینه برای هدیه دادن هستند و طرف مقابل شما محصولی خواهد داشت که بتواند در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کند. هنگام پیاده‌روی در کوهستان، ورزش در فضای باز و هنگام حضور در باشگاه، یک ردیاب تناسب اندام یقینا گزینه مناسبی خواهد بود.

اپل واچ SE

ساعت هوشمند هدیه‌ای عالی برای همه کسانی است که سعی می‌کنند از برنامه‌های شلوغ خود مطلع شوند؛ سلامت خود را حفظ کرده و بدون نیاز به نگاه کردن به تلفن خود، هر ۳۰ ثانیه یک‌بار از نوتیفیکیشن‌های خود در ساعت هوشمند آگاه شوند. اپل واچ SE یک انتخاب عالی برای هر کسی است که تکنولوژی را دوست دارد. اپل واچ یک مکمل عالی برای آیفون است و بهتر است برای کسانی به سراغ این ساعت هوشمند را بخرید که از گوشی آیفون استفاده می‌کنند. این ساعت تمام ویژگی‌های اصلی سری ۷ پرمیوم را دارد، اما با هزینه بسیار پایین‌تری می‌توانید به سراغ آن بروید.

گلکسی واچ ۴

اپل واچ بهترین ساعت هوشمند دنیاست. اما متاسفانه با گوشی‌های اندرویدی کار نمی‌کند. خوشبختانه، گزینه‌های زیادی برای کسانی که از اندروید استفاده می‌کنند، وجود دارد و بهترین آن‌ها، گلکسی واچ ۴ است. این محصول از سیستم‌عامل جدید Wear OS استفاده می‌کند که توسط سامسونگ و گوگل طراحی شده است. این محصول دارای رابط کاربری بصری بود و المان‌های خوبی از سلامتی را برای‌تان به همراه خواهد داشت. ردیابی با یک کتابخانه برنامه سوم شخص ارائه می‌شود و بدان معنی است که دوست شما می‌تواند از مچ دست خود برای پاسخ‌دهی به پیام‌ها نیز استفاده کنید.

ساعت هوشمند Fitbit Charge 5

کسانی که به دنبال محصولی با مشخصات پایین‌تر هستند، بند فیت بیت یکی از گزینه‌های عالی است. فیت بیت چارج ۵ علیرفم اندازه نسبتا کوچک خود، سخت‌افزاراهی زیادی از جمله نمایشگر ضربان قلب، GPS داخلی و سنسور فعالیت EDA دارد و در مجموع، به فرد کمک می‌کند که نبض، تناسب اندام و حتی سطح استرس خود را نیز ردیابی کند. فیت بیت یکی از هوشمندانه‌ترین ابزارهایی است که برای ثبت خواب کاربرد دارد و از خواندن نوار قلب برای تعیین اینکه وارد خواب عمیق شده‌اید یا نه کاربرد دارد. REM یا سبک خواب هم گزینه دیگری است که در اختیار شما قرار می‌گیرد.

ساعت هوشمند Fossil Gen 6

کاربران ساعت هوشمند اندرویدی که می‌خواهند کمی طراحی بهتری را روی دست خود دریافت کنند، می‌توانند به سراغ Fossil Gen 6 بروند. این ساعت هوشمند از شرکتی ارائه شده است که سیستم عامل Wear OS جدید را اجرا می‌کند. اما با برخی از واچ فیس‌های سفارشی سازی شده و ترفندهایی برای ردیابی سلامتی، می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این محصول از صفحه نمایش ۱.۲۸ اینچی آمولد استفاده می‌کند و کاملا روشن و واضح در اختیار شما خواهد بود. سیستم نظارتی مداوم روی ضربان قلب و همچنین سنسور اکسیژن هم وجود دارد که می‌توانید به سراغش بروید.

مقداد آی تی؛ بهترین مرجع خرید کالاهای الکترونیکی

مقداد آی تی تلاش کرده است که بهترین کالاهای مدنظر خریداران مختلف را با قیمت عالی ارائه کند. می‌توانید بهترین قیمت پلی استیشن 5 را تنها در مقداد آی تی دریافت کرده و ابزارهای جانبی دیگر و بازی‌های این کنسول را هم از سایت تهیه کنید. خرید مودم adsl هم یکی دیگر از گزینه‌هایی است که می‌توانید به سراغش بروید. مودم‌های ADSL را می‌توانید برای اتصال اینترنت به کنسول‌ها یا استفاده خانگی و توسط کامپیوتر و گوشی مورد استفاده قرار دهید. کافی است که به تعداد پورت‌ها و برد وای فای آن توجه کرده و بهترین گزینه را برای خود خریداری کنید. مودم‌ها دارای شرایط ایده‌آلی هستند و برندهای معتبر جهان آن را تولید کرده‌اند. با یک مشاوره دقیق و مقایسه مشخصات فنی، می‌توانید گزینه‌های برتر بازار را خریداری کنید.

قیمت ساعت هوشمند در مقداد آی تی مناسب بوده و هر مدل‌های جدید و قدیمی را با اندازه بندهای مختلف، می‌توانید تهیه کنید. فراموش نکنید که اپل واچ و ساعت هوشمند سامسونگ تنها گزینه‌های بازار نیستند و بسته به سلیقه خود و فردی که می‌خواهید به وی کادو بدهید، گزینه‌های متعددی در مقداد آی تی وجود دارد و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید محصول خود را دریافت کنید. محصولات مقداد آی تی همراه با گارانتی معتبر ارائه می‌شود و خریدی مطمئن و بدون مشکل را تجربه خواهید کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49475 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - NW تاریخ خبر: 1401/01/27 تعداد مشاهده: 864
کلید واژه ها:
سافت گذر