کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316135 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برای طراحی بروشور چه باید کرد

این روزها که اغلب مردم حوصله‌ی خواندن تبلیغات طولانی یا کاتالوگ‌های چند صفحه‌ای را ندارند، استفاده از ابزار تبلیغات جذاب و خلاقانه‌ای مانند بروشور می‌تواند نظرشان را جذب کند!

بروشور جزو آن دسته از ابزارهای تبلیغاتی است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، می‌تواند مخاطب را با جزئیات خدمات یا کسب و کار ما آشنا کند. یک بروشور خاص و زیبا تجارت و خدمات ما را متفاوت و جذاب‌تر معرفی می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید برای طراحی بروشور باید چه اقداماتی انجام دهید یا چگونه با روشی تاثیرگذار خدمات و محصولات خود را به مشتری‌ها معرفی کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

طراحی بروشور؛ معرفی حرفه‌ای تجارت و خدمات یک کسب و کار

بروشور برگه‌ای چند لتی یا کتابچه‌ای چند صفحه‌ای است، که برای معرفی کالا یا خدمات شرکت‌ها و کسب و کارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع می‌توان گفت بروشور یک ابزار تبلیغاتی برای جذب مخاطبان است، که به ‌منظور ارائه اطلاعات یا تشویق مردم به خرید محصولات یا خدمات یک برند طراحی شده است.

بروشور ابزاری ملموس و قابل اعتماد برای تبلیغات و بازاریابی است که حتی در نبود شما، محصولاتتان را بازاریابی می کنند. طراحی بروشور معمولاً با یک ایده شروع می‌شود که باید بال و پر بگیرد و کامل‌تر شود. همان طور که برای طراحی کاتالوگ، ابتدا باید بفهمیم مخاطبان هدف ما چه کسانی هستند یا به دنبال چه خدمات و محصولاتی می گردند، در مورد طراحی بروشور هم باید هدفمند عمل کنیم و ذائقه‌س مخاطب اصلی را در نظر بگیریم. پس از بررسی مخاطبان اصلی، نوبت به طراحی بروشور می‌رسد. برای طراحی باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • ارائه اطلاعات کاربردی درباره خدمات و محصولات (معرفی، تصاویر و...)
  • شناسایی برند و برندسازی
  • تبلیغات مؤثر، جذاب و تاثیر گذار
  • درج توضیحات آموزشی محصولات و خدمات در بروشور

مزایای استفاده از بروشورهای تبلیغاتی

بروشور موفق باید نتیجه تعامل اطلاعاتی، تبلیغاتی و آموزشی با مشتریان و ابزاری برای شناساندن کسب و کار ما باشد. بروشور یک ابزار تبلیغاتی مؤثر برای جذب مخاطبلن هدف است که مزایای گوناگونی متعددی دارد. از جمله:

  • اعتماد سازی بین مردم از طریق بروشور
  • انتقال اطلاعات کاربردی به افراد
  • بروشور، در برگیرنده اطلاعات جامع و مفید
  • توزیع بسیار ساده و سریع بروشور
  • اعتبار بخشی به نوع کسب و کار شما
  • مقرون به صرفه بودن بروشور
  • مناسب برای تبلیغات و بازاریابی در فضاهای نمایشگاهی

10 نکته ضروری که در طراحی بروشور باید به آنها توجه کنید

برای طراحی بروشور نکات مهمی وجود دارد که می‌تواند ما را در طراحی یک بروشور حرفه‌ای و خلاقانه به مسیر درستی هدایت کند؛ در ادامه 8 نکته مهم و ضروری را با هم بررسی می کنیم:

  1. برای طراحی بروشور بریف محتوایی تهیه کنید

برای طراحی بروشور باید سنجیده عمل کرد. یعنی در ابتدا تمام خواسته‌ها و امکانات خود را در نظر بگیریم تا زمانی که شروع به طراحی بروشور کردیم، تأثیر کار تا حد زیادی برای ما ملموس باشد. برای این کار باید با توجه محتوا و پلن کاری، ظاهر متریال استفاده شده و تصاویر، طرح‌ها و ایده‌های مورد نظر خود برای طراحی در قابل بریف محتوای بروشور پیاده کنیم.

بریف به ما کمک می کند که پیش از طراحی اصلی، یک نمای کلی از بروشور داشته باشیم و بتوانیم نقاط ضعف آن را ببینیم و اصلاح کنیم. همچنین، اگر ایده جدیدی به ذهنمان رسید که می توانست نتیجه را بهتر کند، روی آن پیاده کنیم.

  1. خلاقیت و سادگی را در طراحی بروشور رعایت کنید

اگر در طراحی بروشور هیچ‌ گونه محدودیتی ندارید، حتماً طرح‌های خلاقانه و منحصر به فرد را بررسی کنید. زیرا این گونه طرح‌ها وقتی که با بروشورهای دیگر داخل یک قفسه قرار می‌گیرند، به خاطر خلاقانه بودنشان هویت برند شما را نشان می‌دهد.

  1. هدف خود را از طراحی بروشور مشخص نمایید

برای درک بهتر این موضوع نیاز است که در رابطه با کسب و کار و محصولی که قرار است در بروشور قرار بگیرد، بررسی کنید تا بتوانید به ‌درستی بروشور خود را طراحی کنید. بروشور محصول با بروشور خدمات یا مثلا بروشور تخفیف نمایشگاهی متفاوت است، پس به طراحی متفاوتی نیاز دارد.

  1. تعداد صفحات بروشور را تعیین نمایید

پیش از آنکه نوشتن متنی را آغاز کنید، باید این نکته را بدانید که تعداد صفحات بروشور و جنس کاغذ به شما در طراحی بسیار کمک می‌کند.

  1. لوگو و نام برند را در جایگاه مناسبی از طرح بروشور طراحی کنید

لوگو و نام برند از جمله موارد مهمی هستند که در بروشور حتماً باید درج شوند، زیرا این موضوع مهمی برای هر سازمان است که در تمامی صفحات، لوگو و نام برند در جای درست و مناسب درج شده باشد.

  1. انتخاب عکس‌های مناسب با رزولوشن بالا را فراموش نکنید

استفاده از تصاویر با کیفیت و مناسب در طراحی بروشور اهمیت بالایی دارد و به ‌عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل جذب کننده مخاطب باید به آن توجه ویژه‌ای شود. پس هنگام طراحی از عکس‌های جذاب، خلاقانه و حرفه‌ای استفاده کنید تا بتواند پیام محصولات و خدمات شما را به‌ صورت واضح به مخاطبان منتقل کند.

  1. از فونت ها استفاده محدود و مناسبی داشته باشید

نیازی نیست در زمان طراحی بروشور از تعداد فونت‌های زیاد استفاده کنید. بهتر است نهایتاً از سه فونت برای عنوان، زیر عنوان و متن اصلی در بروشور استفاده کنید. زیرا مشتریان، بیشتر با بروشورهایی ارتباط برقرار می‌کنند که فونت‌های آن حالت سازمانی و رسمی داشته باشد.

  1. تولید محتوای کاربردی برای خواننده را سرلوحه کارتان قرار دهید

برای طراحی بروشور، همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که محتوای تولیدی باید برای افراد مفید و کاربردی باشد. اگر قرار است مخاطب آن را در جایی ببین، و چه پیامی از بروشور دریافت می‌کند.

  1. طراحی بروشور را متناسب و جذاب انجام دهید

طراحان باید حواسشان باشد که برای کدام شرکت یا مؤسسه بروشور طراحی می‌کنند، چون همیشه لازم نیست بروشورها طراحی لوکسی داشته باشند. زیرا این احساس را در مخاطب القا می‌کند که این بروشور، هزینه زیادی را در بر داشته است.

  1. موضوع بودجه چاپ بروشور را جدی بگیرید

بودجه ای که برای طراحی و چاپ بروشور تعیین می‌کنیم، تا حد زیادی می تواند انتخاب‌های ما برای تیراژ بروشور، جنس جلد، جنس کاغذ و روکش و... بروشور را تحت تاثیر قرار دهد. هر چقدر بودجه ما بیشتر باشد، گزینه‌های بیشتری برای انتخاب خواهیم داشت.

گروه مشاوران طراحی افرا گرافیک؛ بهترین مرکز طراحی بروشور

قبل از سفارش بروشور، ابتدا باید طرح کلی کار را براساس مواردی که توضیح دادیم، مشخص کنید. سپس باید به مراکز طراحی و چاپ بروشور مراجعه کنید و جنس، تیراژ و بودجه ای که برای چاپ بروشور لازم است با تیم متخصص طراحی بروشور در میان بگذارید تا توافقات نهایی انجام شود.

اگر به دنبال یک گروه تخصصی برای چاپ حرفه ای بروشور هستید، پیشنهاد ما افراگرافیک است. شما می توانید تمامی مراحل طراحی و سفارش چاپ بروشور را به سادگی به افراگرافیک بسپارید تا بروشور مورد نظر خود را به کمک این تیم حرفه ای، با طراحی زیبا دریافت نمایید. برای بازدید از نمونه کارهای این مجموعه می توانید به نشانی https://afragraphic.com/ مراجعه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49479 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1401/02/05 تعداد مشاهده: 843
کلید واژه ها:
سافت گذر