کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هتل‌های خوب کیش برای اقامت کدامند؟

جزیره توریستی کیش که معمولا در تعطیلات نوروز و همچنین نیمه دوم سال، به دلیل آب و هوای خوب و امکانات تفریحی و سرگرمی زیادی که دارد، بسیار شلوغ می‌شود؛ هتل‌های متعددی دارد که شما می‌توانید به راحتی از میان آنها، هتلی که بیشترین تناسب به نظر شما را دارد، انتخاب نموده و رزرو کنید و در آن اقامت داشته باشید. ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از این هتل‌ها را به شما معرفی کنیم و در نهایت بگوییم که چطور می‌توانید بصورت آنلاین آنها را رزرو کنید. پس تا انتها همراه ما باشید.

 

هتل پانوراما کیش

اولین هتلی که قصد معرفی آن را داریم، هتل پانوراما کیش است. این هتل 5 ستاره، در سال 1398 افتتاح شد و جزو جدیدترین هتل‌های این جزیره‌ست. هتل پانوراما 267 واحد اقامت دارد و با 15 طبقه، یکی از هتل‌های مرتفع این جزیره نیز می‌باشد. پانوراما در شرق جزیره و در بلوار رودکی ساخته شده و دسترسی خیلی خوبی به مراکز تفریحی کیش دارد.

 

هتل شایگان کیش

اگر خود را به بلوار رودکی کیش برسانید، با هتل چهار طبقه و پنج ستاره‌ای به نام هتل شایگان مواجه خواهید شد که حدودا 20 سال از ساخت آن می‌گذرد و یکی دیگر از هتل‌های خوب این جزیره است. هتل شایگاه در کل 130 واحد اقامتی دارد. این هتل در سال 1396 برای بهبود کیفیت خدماتش، مورد بازسازی قرار گرفت. از جمله امکانات تفریحی این هتل می‌توان به استخر، سونا، جکوزی و سالن بیلیارد اشاره کرد.

 

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش، یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره این جزیره است که کمتر از 5 سال از ساخت آن می‌گذرد و در بلوار دریا این جزیره ساخته شده است. این هتل در 8 طبقه و با 177 واحد اقامتی، به مسافرانش بهترین خدمات را ارائه می‌دهد. این هتل امکانات تفریحی مختلفی مانند استخر، سونا و جکوزی دارد و فاصله آن با ساحل مرجان کیش نیز بسیار کم است.

 

هتل پارمیدا کیش

آخرین هتلی که قصد معرفی آن را داریم، هتل چهار ستاره پارمیدا کیش است که در شرق این جزیره ساخته شده است. این هتل دسترسی خیلی خوبی به مراکز تفریحی و خرید کیش دارد. هتل پارمیدا در مجموع 81 واحد اقامتی برای میزبانی از مسافران این جزیره دارد.

 

راهنمای رزرو هتل در کیش

جهت رزرو هر یک از هتل‌های کیش بصورت آنلاین، می‌توانید به اپلیکیشن یا سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید. برای این کار کافیست بعد از ورود به سایت، به بخش هتل داخلی رفته، شهر مقصد را مشخص کرده و تاریخ مورد نظر برای اقامت را تعیین کنید. اسنپ تریپ بر اساس جستجوی شما، لیستی از هتل‌های موجود در آن شهر را به شما نمایش می‌دهد که می‌توانید با مقایسه آنها به لحاظ تعداد ستاره، موقعیت مکانی، امکانات و قیمت، هتل مورد نظر را رزرو نموده و هزینه آن را آنلاین پرداخت کنید. شما همچنین می‌توانید برای رزرو هتل‌ مشهد یا هتل‌های تهران و دیگر شهرهای ایران نیز از خدمات اسنپ تریپ استفاده کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49482 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1401/02/10 تعداد مشاهده: 784
کلید واژه ها:
سافت گذر