کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316157 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اقامتی خاطره انگیز در بهترین هتل های تهران

تهران تنها به خاطر پایتخت بودنش نیست که جذاب است بلکه جاذبه‌های این شهر از همه رنگ به قدری زیاد و دیدنی هستند که بارها و بارها می‌توان برای گردش به آن سفر کرد. هر چند که به خاطر تجمع بیشتر ادارات در تهران، هر مسافری علاوه بر گشت و گزار، به دیگر کارهایشان نیز رسیدگی می‌کنند اما رزرو بهترین هتل های تهران و وقت گذرانی در آنها، لذت این سفر را بیش از پیش می‌کند.

فرقی نمی‌کند؛ چه برای تفریح سفر کرده باشید یا برای کار و تحصیل، رزرو هتل تهران از میان بهترین گزینه‌ها را برای تکمیل حال سفرتان پیشنهاد می‌کنیم. آشنایی با این هتل‌ها، کار سختی نیست چون ما می‌خواهیم در این مطلب، بعضی از بهترین هتل های تهران را که اتفاقا به راحتی از فلای تودی قابل رزرو هستند را معرفی می‌کنیم.

هتل لاله

یکی از بهترین هتل های تهران که می‌تواند اقامتی خاطره انگیز را برای شما به وجود بیاورد؛ هتل لاله است. این هتل بین‌المللی است، 370 واحد اقامتی دارد و یکی از لوکس‌ترین هتل های تهران محسوب می‌شود. هتل لاله، هم از لحاظ معماری و هم ارائه خدمات، یکی از خاص‌ترین مجموعه‌های اقامتی پایتخت است.

از لحاظ موقعیت قرارگیری، هتل لاله در یکی از بهترین مناطق مرکزی تهران قرار گرفته و در کنار آن، موزه هنرهای معاصر، موزه هنر و بوستان لاله قرار دارند. سطح قیمت رزرو هتل لاله متوسط رو به بالا است و می‌توان در آن، اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین و سوئیت سه نفره نرمال را از طریق فلای تودی، رزرو کرد.

هتل هما

هتل هما قطعا یکی از محبوب‌ترین هتل های تهران است که هم در منطقه‌ای خوش آب و هوا قرار گرفته و هم در عین قدیمی بودن، فضایی بسیار مدرن و مجهز دارد. هتل هما 177 باب اتاق دارد که بیشترشان منظره رشته کوه‌های البرز را به ساکنان خود هدیه می‌دهند.

این هتل پنج ستاره است و خدمات و امکانات بسیار خوبی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. در این هتل می‌توانید تا اتاق دو تخته، دبل، توئین، هما کلاس، سوئیت دو نفره هما کلاس و سوئیت جونیور را بسته به خواسته خود رزرو کنید. سطح قیمتی رزرو هتل هما، نسبتا بالاست اما با این حال می‌توانید با قیمتی مقرون به صرفه‌تر از فلای تودی آن را رزرو کنید.

هتل پارسیان انقلاب

هتل پارسیان انقلاب هم از مجموعه‌های اقامتی پر آوازه ایران است که هم موقعیت قرارگیری خوبی دارد و هم از لحاظ ارائه امکانات و خدمات در سطح هتل های مجلل پایتخت قرار گرفته است. در مجموع هتل پارسیان انقلاب، 248 باب اتاق دارد که به صورت کلی در 12 نوع اتاق و سوئیت دسته بندی می‌شوند. کوچک‌ترین اتاق این هتل، دو تخته و بزرگ‌ترین آن، سوئیت بزرگ ویژه است. می‌توانید تا با رزرو هتل پارسیان انقلاب از فلای تودی، هزینه کمتری نسبت به برد هتل پرداخت کنید.

هتل تاج محل

هتل تاج محل یکی از ساختارشکن‌ترین مجموعه‌های اقامتی نه تنها در تهران بلکه در ایران است. این هتل کاملا مطابق با فرهنگ و هنر معماری کشور هند طراحی و ساخته شده و هر چیزی در آن، رنگ و بویی از سرزمین مهاراجه‌ها را با خود به همراه دارد. هتل تاج محل در میدان ونک قرار گرفته و همین دسترسی از آن را به مهم‌ترین مراکز شهر را آسان می‌کند.

هتل آپارتمان تاج محل تهران دارای 80 واحد اقامتی است و خدماتی همچون استخر، سونا، ماساژ و باشگاه ورزشی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. البته در این هتل می‌توانید از کافی‌شاپ، رستوران هندی و رستوران ایرانی با ارائه غذاهای گیلکی نیز بهره‌مند شوید.

راهنمای رزرو هتل های تهران از فلای تودی

برای بهره‌مندی از مزایای رزرو هتل فلای تودی می‌توانید طبق دستورالعمل زیر پیش بروید:

برای رزرو هتل های تهران از فلای تودی، لازم است تا ابتدا در این سایت و صفحه رزرو هتل های داخلی، ابتدا تهران را به عنوان مقصد انتخاب کنید. بعد از آن باید اطلاعاتی همچون زمان ورود و خروج از هتل، تعداد همراهان و اتاق‌ها را وارد کنید. هر چند که اگر خواهان اقامت در هتلی خاصی هستید؛ با وارد کردن نام آن در بخش نام هتل، می‌توانید مستقیم به صفحه رزرو همان مجموعه هدایت شوید.

پس از انتخاب گزینه جستجو، لیستی از بهترین هتل‌های شهر تهران به ترتیب از ارزان‌ترین به گران‌ترین برای شما به نمایش درخواهد آمد. ضمن این که می‌توانید از طریق همین صفحه و با انتخاب گزینه تخفیف ویژه، انتخاب‌های خود را به مجموعه‌های اقامتی که شامل تخفیف هستند نیز محدود کنید.

بعد از این که هتل مورد نظر خود را انتخاب کردید؛ باید اول اطلاعات شناسایی خواسته شده را وارد کنید و بعد وارد صفحه پرداخت شوید. در صورت موفقیت آمیز بودن پرداخت، واچر هتل شما به صورت آنی صادر خواهد شد.

اگر هم که به هر علتی از رزرو خود پشیمان شدید؛ می‌توانید رزرو هتل های تهران خود را به راحتی کنسل کنید. البته به این نکته توجه داشته باشید که سیاست‌های هتل، تاریخ اقامت و نوع واحد اقامتی انتخاب شده، بر قوانین کنسلی رزرو هتل های تهران تاثیر می‌گذارند. در زمان رزرو هتل در تهران این قوانین برای شما به نمایش درمی‌آیند و اگر سوالی هم در مورد آنها داشتید، کافیست با کارشناسان بخش پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49497 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1401/03/03 تعداد مشاهده: 930
کلید واژه ها:
سافت گذر