کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی اپلیکیشن کاریابی ایران استخدام

یافتن شغل متناسب با علاقه و شرایط فرد در جامعه کنونی با وجود پلتفرم‌های کاریابی آنلاین، بسیار آسان شده است. بطوریکه کارجویان می‌توانند با مراجعه به سایت‌هایی از جمله ایران استخدام با انتخاب شغل، استان و نوع قرارداد، شغل مورد نظر خود را پیدا کنند. البته ایران استخدام تنها به ارائه خدمات از طریق سایت بسنده نکرده و با راه اندازی اپلیکیشن کاریابی ایران استخدام به افراد کمک کرده است تا بدون نیاز به جستجو در گوگل، به راحتی وارد این اپلیکیشن شده و از خدمات بسیار متنوع آن به صورت رایگان بهره مند شوند. برای آشنایی بیشتر با اپلیکیشن رایگان و اختصاصی ایران استخدام با ما همراه باشید.

معرفی اپلیکیشن ایران استخدام برای کارجویان و کارفرمایان

با استفاده از اپلیکیشن سایت ایران استخدام می‌توانید به صورت کاملاً رایگان و در هر ساعت از شبانه روز، با وارد کردن اطلاعات خود همانند نام شهر و استان، شغل مورد نظر، رشته تحصیلی، نوع همکاری و ... از تمامی آگهی‌های استخدام و کاریابی مطلع شوید. البته این اپلیکیشن تنها برای کارجویان طراحی نشده و کارفرمایان نیز می‌توانند در این اپلیکیشن، همانند سایت ایران استخدام، از تمامی امکانات موجود در آن استفاده کنند. در این اپلیکیشن علاوه بر کاریابی، افراد می‌توانند رزومه خود را نیز با هدایت شدن به رزومه ساز سایت ایران استخدام، تکمیل کرده و برای کارفرماها بفرستند.

 

خدمات اپلیکیشن ایران استخدام

این اپلیکیشن بر اساس تمامی اقدامات و خدماتی که سایت ایران استخدام ارائه می‌دهد، طراحی شده و به جرات می‌توان گفت که در حدود 90 درصد از خدمات وب سایت را شامل می‌شود. البته خدمات اپلیکیشن ایران استخدام برای کارجویان بیشتر از کارفرماها است. به عنوان مثال فعلاً امکان درج آگهی از طریق اپلیکیشن برای کارفرماها وجود نداشته و کارفرما در ابتدا باید به سایت ایران استخدام مراجعه کرده و پس از عضویت در آن، از طریق پنل کاربری نسبت به درج آگهی استخدام مورد نظر خود اقدام کند.
خدمات اپلیکیشن ایران استخدام برای کارجویان بسیار متنوع بوده و هر فرد می‌تواند با عضویت در این اپلیکیشن از تمامی خدمات آن به صورت کاملاً رایگان و اختصاصی استفاده کند. برای آشنایی کامل شما با این اپلیکیشن، در ادامه به بررسی خدمات آن برای کارجویان و کارفرمایان می‌پردازیم. برخی از خدمات این برنامه کاریابی عبارتند از:

  • دریافت خودکار و هدفمند آگهی‌های استخدامی بر اساس استان، شغل، رشته تحصیلی و جنسیت مورد نظر
  • فعال سازی دریافت اعلان آگهی های جدید استخدام بر اساس اطلاعات وارد شده توسط شما
  • امکان ذخیره سازی آگهی های مورد علاقه شما و بررسی مجدد آن‌ها
  • وجود بخش اختصاصی برای آگهی های استخدام دولتی، بانک و شرکت‌های خصوصی
  • بخش اختصاصی برای نمایش آگهی های استخدام مرتبط با استان مورد نظر شما
  • بخش اختصاصی برای نمایش آگهی های استخدام بر اساس شغل مورد نظر
  • بخش اختصاصی برای نمایش آگهی ها بر اساس رشته تحصیلی
  • امکان ساخت رزومه رایگان با هدایت به صفحه رزومه ساز آنلاین وب سایت ایران استخدام
  • نمایش جدیدترین اخبار منتشر شده در زمینه اشتغال کارمندان و کارگران
  • امکان جستجوی اختصاصی در بین آگهی های استخدامی بر اساس انتخاب شما
  • امکان اشتراک گذاری و ارسال تمامی آگهی های استخدام

بررسی مزایای اپلیکیشن ایران استخدام برای کارجویان و کارفرمایان

با اینکه جستجوی اینترنتی و آنلاین کار بسیار آسان‌تر از مراجعه حضوری به مراکز کاریابی است اما در مقابل نصب یک اپلیکیشن کاریابی همانند اپلیکیشن ایران استخدام، شما را از جستجو در گوگل بی نیاز می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن، افراد دیگر نیازی به موتور جستجو نداشته و تنها با ورود به اپلیکیشن می‌توانند به راحتی شغل مناسب خود را پیدا کنند. کارجویان می‌توانند با استفاده کردن از هر یک از خدمات اپلیکیشن ایران استخدام، در وقت خود صرفه جویی کرده و با بازده بیشتری نسبت به جستجوی شغل مورد نظر خود اقدام نمایند. از طرفی رایگان بودن تمامی خدمات و امکانات اپلیکیشن ایران استخدام برای کارجویان و کارفرمایان موجب محبوبیت بیشتر آن شده است.

آموزش نصب و استفاده از اپلیکیشن ایران استخدام برای کارجویان و کارفرمایان

تمامی کارجویان و کارفرمایان برای استفاده از خدمات رایگان اپلیکیشن ایران استخدام باید پس از دانلود و نصب آن از طریق سایت ایران استخدام و یا سایر وب سایت‌ها مانند کافه بازار، گوگل پلی و ... با وارد کردن اطلاعات خود، در آن عضو شوند. برای عضویت در این اپلیکیشن اطلاعاتی از قبیل استان، شغل مورد نظر و رشته تحصیلی الزامی بوده و وارد کردن ایمیل اختیاری می‌باشد.

پس از وارد کردن اطلاعات پیامی با محتوای تمایل به دریافت نوتیفیکیشن آگهی های مرتبط با اطلاعات وارد شده، ظاهر می‌شود که برای یافتن هر چه سریع‌تر شغل مورد نظرتان بهتر است که این گزینه را فعال کنید.

پس از این مراحل شما وارد اپلیکیشن ایران استخدام خواهید شد و در این اپلیکیشن می‌توانید از تمامی خدماتی که در مطالب بالا بدان اشاره شد، استفاده نمایید.

در قسمت پایین صفحه اصلی اپلیکیشن شما با هشت دسته بندی روبرو هستید که می‌توانید با وارد شدن به هر کدام از امکانات مربوط به صفحه به صورت کاملاً رایگان استفاده کنید. به عنوان مثال با وارد کردن نام استان در قسمت استان آگهی های استخدام تهران یا سایر استانهای مورد نیاز خود را مشاهده نمایید. یا با وارد شدن به دسته بندی علاقه مندی‌ها، می‌توانید آگهی‌هایی که قبلاً ذخیره کرده بودید را مشاهده کنید.
در بخش بانک این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی از تمامی استخدام‌های بانک‌های دولتی و خصوصی کشور مطلع شده و اقدامات لازم برای استخدام در آن‌ها را انجام دهید. علاوه بر آن، در بخش سراسری نیز می‌توانید آگهی‌های استخدام شرکت‌های دولتی و خصوصی را مشاهده کنید.

اپلیکیشن استخدام و کاریابی ایران استخدام

امروزه و در چند سال اخیر با وجود افزایش سایت‌های کاریابی، اپلیکیشن های استخدام و کاریابی توانسته‌اند کم کم جای سایت‌ها را گرفته و نزد مردم محبوب شوند. اپلیکیشن ایران استخدام نیز با دارا بودن تمامی امکانات سایت معتبر ایران استخدام، از جمله اپلیکیشن‌های محبوب کاریابی به شما رفته و افراد بسیاری از آن استفاده می‌کنند. اپلیکشین‌ها به دلیل دسترسی سریع به آن‌ها و امکان استفاده بهتر از آن‌ها در موبایل، طرفداران بسیاری دارند و مردم نیز کم کم به سمت استفاده از اپلیکیشن‌ استخدام و کاریابی سوق پیدا می‌کنند.

کلام پایانی و دانلود اپلیکیشن

اپلیکیشن ایران استخدام، با هدف سهولت در کاریابی جوانان کشور عزیزمان طراحی و راه اندازی شده است و با استفاده از آن حتی افرادی که تحصیلات عالی و یا دانشگاهی ندارند نیز می‌توانند کار مورد نظر خود را پیدا کنند. در این مطلب سعی کردیم با ارائه نکات کلی و مهم درباره اپلیکیشن ایران استخدام، شما را با این اپلیکیشن بسیار کاربردی آشنا کرده و در یافتن شغل مناسب به شما کمک کنیم. اپلیکیشن ایران استخدام به صورت کاملاً رایگان و اختصاصی با ارائه امکانات و خدمات کاربردی شروع به فعالیت کرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49531 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تریبون 1401/05/12 تاریخ خبر: 1400/05/12 تعداد مشاهده: 2160
کلید واژه ها:
سافت گذر