کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین دوربین عکاسی کانن

دوربین ‌های عکاسی ابزارهای بسیار کاربردی هستند که به منظور ثبت لحظات خاص و به یاد ماندنی و ارزشمند در طول سالیان گذشته همواره مورد استفاده قرار گرفته ‌اند و علیرغم آن که در طول سالیان دراز بسیاری از ابزارها توسط انسان ‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفتند و در حال حاضر منسوخ شده ‌اند و جایگاهی در زندگی امروزه انسان ندارند. اما دوربین ‌های عکاسی همچنان به عنوان یک ابزار مفید به صورت خانگی و حرفه ‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند و فقط با استفاده از تکنولوژی این دوربین ‌ها دارای قابلیت ‌های بیشتری شده و از هر نظر در زمینه عکاسی توانمندی ‌های زیادی پیدا کرده ‌اند. این موضوع تا جایی پیش رفته است که همواره شرکت ‌های تولید کننده این دوربین ‌ها تلاش کرده ‌اند تا با استفاده از تکنولوژی ‌های به روز دوربین ‌های کارآمدتری را به بازار عرضه نمایند و رقابت شدیدی در تولید محصولات جذاب‌تر در حال حاضر با یکدیگر دارند.

در این فرصت قصد داریم علاوه بر معرفی معتبرترین برندهای تولید کننده در این زمینه با یکی از بهترین دوربین ‌های حال حاضر موجود در بازار که از هر نظر دارای قابلیت ‌های فوق ‌العاده بالایی می‌باشد آشنا شویم. لطفاً تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

با وجود آن که گوشی ‌های تلفن همراه که مدت ‌هاست با قابلیت امکان عکسبرداری به مصرف کننده ‌ها عرضه می‌شوند، اما همچنان دوربین ‌های عکاسی جایگاه ویژه ‌ای در بین مردم دارد. همچنین عکاس ‌های حرفه ‌ای نیز که همچنان از دوربین ‌های عکاسی با قابلیت ‌های بالا استفاده می‌کنند. امروزه با ورود دوربین ‌های عکاسی دیجیتال تغییرات بسیار بزرگی در این ابزار‌ها به وجود آمده است و این ویژگی باعث شده کیفیت عکس ‌ها و توانایی عکاس ‌ها در ثبت لحظات مورد نظر خود تا حد زیادی ارتقا پیدا کند. تمامی این موارد جنبه ‌های مختلفی هستند که سازنده ‌های دوربین ‌های دیجیتال عکاسی تلاش می‌کنند تا با ارائه محصولاتی که در هر یک از این جنبه ‌ها توانایی بیشتری دارد، بتوانند سهم بازار بیشتری را برای خود کسب نمایند.

با معتبرترین برندهای سازنده دوربین ‌های عکاسی که هر یک با یک یا چند ویژگی خاص در محصولات خود مشهور شده ‌اند و در حال حاضر با یکدیگر رقابت زیادی دارند، آشنا شوید:

کانن

این برند یکی از قدیمی ‌ترین برندهای تولید کننده دوربین در دنیا می ‌باشد که از سال ۱۹۳۴ اولین محصول خود را به بازار عرضه نموده است. این روزها این برند به عنوان یکی از معتبرترین سازنده ‌های دوربین ‌های عکاسی در دنیا شناخته می‌شود. مهم‌ترین ویژگی دوربین عکاسی کانن حرفه ‌ای بودن با قابلیت ‌های منحصر به فرد و کیفیت بالا می‌باشد.

نیکون

این شرکت تولید کننده دوربین ‌های عکاسی اولین محصول خود را در سال ۱۹۴۸ به بازار عرضه نموده است. از آن جایی که تخصص این برند در زمینه لنز در دوربین ‌های عکاسی می‌باشد، از این رو شما می‌توانید دوربین ‌های عکاسی با لنز‌های متفاوت که دارای کارایی متفاوتی هستند، در بازار پیدا کنید. به همین خاطر همواره لنز‌های دوربین ‌های نیکون در بازار از شهرت خاصی برخوردار بوده ‌اند و اگر کسی به دنبال یک لنز مناسب و با کیفیت بالا برای دوربین خود باشد، حتماً در بین محصولات نیکون گزینه خود را انتخاب می‌کند.

سونی

این برند دارای تنوع بسیار زیادی در محصولات خود در زمینه سیستم ‌های صوتی و تصویری است و همواره در زمینه تکنولوژی ‌های استفاده شده در محصولات خود در بین شرکت ‌های پیشرو در دنیا بوده است. اما مهم‌ترین ویژگی که تمام مردم دنیا محصولات شرکت سونی را با آن می ‌شناسند، کیفیت بالا در انواع محصولات این شرکت ژاپنی می‌باشد و از این رو اگر کسی به دنبال تهیه یک محصول صوتی و تصویری باشد که در زمینه دوام آن و عمر طولانی اطمینان داشته باشد، حتماً از محصولات شرکت سونی خرید خود را انجام می‌دهد.

اکنون که با معتبرترین سازنده ‌های دوربین عکاسی در دنیا بیشتر آشنا شدیم، قصد داریم یکی از پیشرفته ‌ترین محصولات شرکت کانن را به شما معرفی نماییم. این محصول را به جرات می‌توان بهترین دوربین عکاسی با برند کانن در حال حاضر در دنیا دانست. از شما دعوت می‌کنیم تا با مطالعه متن با مهم‌ترین ویژگی ‌ها و قابلیت ‌های این دوربین بیشتر آشنا شوید.

بهترین دوربین کانن

نسل جدید دوربین ‌های ارائه شده به بازار توسط سازنده ‌های مختلف دوربین ‌های بدون آینه می‌باشد. شرکت کانن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت ‌های ژاپنی در زمینه تولید دوربین ‌های دیجیتال پس از ارائه انواع دوربین ‌های بدون آینه خود که بدنه آنها نیز بدون لنز می‌باشد، دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R5 Mirrorless Camera را به بازار عرضه نموده است. در ادامه به برخی از مهم‌ترین ویژگی ‌های این دوربین اشاره کوتاهی خواهیم کرد:

سرعت فوق‌العاده بالا | سخت افزار فوق‌العاده قوی

با این دوربین می‌توان فیلمبرداری با رزولوشن 8K را تجربه نمود و همچنین سرعت بالا در عکاسی که به 30 فریم در ثانیه می‌رسد، اجازه نمی‌دهد هیچ لحظه نابی را عکاس نتواند شکار کند.

سیستم تشخیص چهره سر و چشم

در این محصول الگوریتمی‌که با استفاده از آن دوربین سوژه مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را ردیابی می‌کند تا حد بسیار زیادی پیشرفت داشته است و بنابراین حتی در دورترین فاصله‌ها نیز دوربین می‌تواند به سادگی چشم، صورت و یا سر سوژه را تشخیص داده و به راحتی آن را ردیابی نماید.این سیستم قابلیت تشخیص چهره‌، چشم و سر صرفاً منحصر به انسان نبوده و می‌تواند سر گربه، سگ و حتی پرندگان را نیز شناسایی نموده و آنها را ردیابی نماید.

عملکرد سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF II جدید در این دوربین به گونه ‌ای به ‌روزرسانی شده است که با بالاترین دقت و سرعت ممکن روی سوژه‌ مورد نظر می‌تواند فوکوس کند.

عکاسی و فیلمبرداری همزمان با رزولوشن 8K

در صورتی که تمایل داشته باشید هر یک از لحظات فیلم ضبط شده خود را با استفاده از این دوربین به شکل تصویر ثابتی با وضوح حدود ۳۵ مگاپیکسل ذخیره نمایید، می‌توانید از قابلیت این دوربین که امکان عکاسی با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه می‌باشد، استفاده کنید. همچنین با استفاده از این دوربین می‌توانید تصاویر اسلوموشن با رزولوشن 4K و سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه ضبط کنید.

عملکرد فوق‌العاده در نور کم

قابلیت منحصر به فرد این دوربین‌ عملکرد فوق ‌العاده ‌ی آن در نور کم است. محدوده‌ ایزوی استاندارد این دوربین از 100 تا 51.200 است، ولی می‌توانید آن را تا محدوده‌ی 50 تا 102.400 هم ارتقا دهید. سیستم فوکوس خودکار به شکل شگفت انگیزی تا نوردهی EV -6 می‌تواند به درستی کار کند.

اگر به صورت حرفه‌ای عکاسی می‌کنید و بودجه خوبی برای خرید دوربین کنار گذاشته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم به این دوربین اعتماد کنید. بی‌شک بعد از انجام یک پروژه حرفه‌ای سرمایه‌تان بازمی‌گردد. برای خرید دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R5 Mirrorless Camera می‌توانید به فروشگاه دیدنگار با بیش از ده سال سابقه فروش تخصصی دوربین و تجهیزات عکاسی مراجعه کنید.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49549 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تسمینو 1401/07/17 تاریخ خبر: 1400/07/17 تعداد مشاهده: 1616
کلید واژه ها:
سافت گذر