کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316277 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی برترین محصولات شیائومی در سال 2022

شیائومی به‌عنوان یک برند معروف و محبوب در حال تسخیر جهان با تولید محصولات هوشمند و باکیفیت است. شیائومی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های الکترونیکی در جهان است و با برندهای مشهوری مانند سامسونگ، اپل و دیگران در حال رقابت است که می‌توان گفت تا حد زیادی در این مسیر موفق عمل کرده است. برند شیائومی کار خود را با تولید و عرضه تلفن‌های همراه هوشمند آغاز کرد و در این مسیر باعرضه گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت توانست جایگاه خود را در کنار برندهای مشهور دیگر حفظ کند. اما در همین بخش متوقف نشدند و کار فوق‌العاده‌ای انجام دادند که آن‌ها را به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های الکترونیکی در جهان تبدیل کرده است. باتوجه‌به این نکته که شیائومی محصولات منحصربه‌فرد و فوق‌العاده‌ای دارد، ما در ادامه برای شما به معرفی برترین محصولات شیائومی در سال 2022 پرداختیم.

بهترین گوشی هوشمند شیائومی

بدون شک می‌توان همه گوشی‌های هوشمند شیائومی را باتوجه‌به کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در دسته بهترین‌ها قرارداد. اما یکی از بهترین گوش‌های هوشمند شیائومی را می‌توان Mi Note 10 دانست. این تلفن هوشمند مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی باورنکردنی و فوق‌العاده است. بدون شک می‌توان گفت با این گوشی هوشمند به سمت آینده خواهیم رفت.

عمر باتری این گوشی هوشمند فوق‌العاده است و یکی از برترین ویژگی‌های این تلفن هوشمند را می‌توان قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه آن دانست. باتوجه‌به قیمت مناسب آن نگران نباشید کیفیت و فناوری فوق‌العاده پیشرفته‌ای را با این تلفن هوشمند خواهید داشت. صفحه‌نمایش Mi Note 10 AMOLED است و دارای گوریلاگلس بادوام 5، دارای نرخ تازه‌سازی در حدود 90 هرتز و وضوح عالی 2340 x 1080 (نسبت 19.5:9) یا به‌عبارت‌دیگر FHD است. ویژگی‌های فوق‌العاده این تلفن هوشمند را به یکی از بهترین‌های شیائومی تبدیل کرده است.

دیگر محصولات هوشمند

علاوه بر تلفن‌های هوشمند با دیگر محصولات هوشمند شیائومی می‌توانید زندگی آسان‌تری داشته باشید. در این فهرست محصولات محبوب شیائومی را به شما معرفی می‌کنیم که با آن‌ها می‌توانید یک‌خانه هوشمند داشته باشید و از سبک زندگی جدید لذت ببرید.

1. لامپ هوشمند YeeLight شیائومی

در میان محصولات جدید شیائومی ، لامپ هوشمند Yeelight یکی از جالب‌ترین و خاص‌ترین محصولات هوشمند است. تغییر رنگ و استفاده از 16 میلیون رنگ در لامپ هوشمند شیائومی Yeelight همان چیزی است که این لامپ هوشمند را از دیگر لامپ‌ها متفاوت می‌کند. با استفاده از اپلیکیشن شیائومی می‌توانید این لامپ هوشمند را از راه دور کنترل کنید. حتی می‌توانید برای زمان روشن یا خاموش‌شدن آن برنامه زمانی مشخص کنید. این لامپ هوشمند قابلیت تنظیم‌کردن با ریتم موسیقی را دارد که لامپ هوشمند شیائومی را به یکی از برترین محصولات این شرکت تبدیل می‌کند.

2. سطل زباله هوشمند شیائومی

سطل زباله هوشمند شیائومی با تکنولوژی جدید کار شما را بسیار آسان‌تر می‌کند. این سطل هوشمند از طریق یک برنامه که بر روی تلفن هوشمند شما نصب می‌شود کار می‌کند. نحوه عملکرد آن به این صورت است که به شما این امکان را می‌دهد تا بفهمید کیسه‌زباله‌تان پر است یا خیر. زمانی که کیسه‌زباله پر شد با استفاده از یک دکمه به‌صورت خودکار کیسه بسته می‌شود. پس از اینکه کیسه را برداشتید سطل زباله هوشمند شیائومی با استفاده از یک مکش یک کیسه جدید را جایگزین می‌کند. نحوه عملکرد هوشمند این دستگاه باعث می‌شود تا شما فعالیت کمتری در این زمینه انجام دهید.

3. دستگاه تمیزکننده التراسونیک شیائومی Mijia EraClean

در دنیای امروز این دستگاه تمیزکننده التراسونیک شیائومی Mijia EraClean را می‌توان بهترین و مفیدترین محصول هوشمند شیائومی دانست. این دستگاه هوشمند نه‌تنها به ازبین‌ بردن کامل ویروس‌های مضر و سایر میکروب‌ها کمک می‌کند، بلکه به از بین‌بردن انواع لکه‌ها و علائم سرسختی که در طول زمان انباشته شده‌اند نیز کمک می‌کند. می‌توانید از این دستگاه برای تمیزکردن وسایل مختلف روزمره مانند عینک، جواهرات، برس‌های آرایشی، ابزار آرایش، محصولات کودک و هر چیزی که در جعبه جا می‌شود استفاده کنید. این محصول را می‌توان یکی از بهترین محصولات شیائومی دانست که هر فردی باید آن را داشته باشد.

4. سه‌راهی برق هوشمند شیائومی

شاید در ظاهر یک سه‌راهی برق با ظاهری عجیب و ساده به نظر برسد؛ اما این محصول شیائومی نیز یکی از برترین محصولات محسوب می‌شود. این دستگاه کوچک و در ظاهر ساده نشان‌دهنده فلسفه نوآورانه و خلاقانه شیائومی است. این سه‌راهی برق هوشمند دارای 6 نقطه اتصال و 3 پورت شارژ USB است که به همین دلیل می‌توان آن را متفاوت از دیگر محصولات مشابه دانست. این دستگاه هوشمند دارای عملکرد شارژ سریع 2 آمپری است که دستگاه‌های هوشمند شما را بسیار سریع‌ شارژ می‌کند. طراحی ساده و مینیمال این سه‌راهی هوشمند باعث‌ می‌شود تا ظاهر زیبایی به محیط بدهد و با محیط به‌آسانی ترکیب می‌شود. دارای پایه‌های ضدلغزش است که این دستگاه را در هرجایی ثابت نگه می‌دارد.

بهترین محصولات غیرهوشمند شیائومی

1. اسکوتر برقی Mi

اسکوتر برقی Mi را می‌توان در کنار دوچرخه شیائومی یکی از بهترین و کاربردی‌ترین محصولات دانست. اسکوتر برقی شیائومی دارای طراحی تاشو است که حمل‌ونقل آن را ساده می‌کند و برد آن بیش از 18 مایل با سرعت 15.5 مایل در ساعت است. این اسکوتر برقی دارای دستگیره‌های ضدلغزش، یک چراغ جلو، یک چراغ عقب قرمز، یک نشانگر LED روی داشبورد که میزان شارژ باقی‌مانده را نشان می‌دهد و یک دکمه پاور برای روشن‌کردن است. این دستگاه دارای سیستم ترمز دوگانه جلو و عقب است و می‌توانید از طریق تلفن هوشمند آمار استفاده از آن را مشاهده کنید.

2. دوچرخه Himo Z20 شیائومی

برند Himo بخشی از اکوسیستم شیائومی است و عمدتاً بر تولید دوچرخه‌ شیائومی باکیفیت برتر تمرکز دارد؛ بنابراین، دوچرخه‌هایی تولید می‌کند که تا 3 سال گارانتی دارند. همچنین، طراحی آن‌ها منحصربه‌فرد و کاربردی است. فرمان بلند و ساختار میانی پایین به دلیل راحتی این دوچرخه شیائومی محبوبیت زیادی دارد. این همان چیزی است که دوچرخه الکتریکی Himo Z20 معرفی کرد. این دوچرخه شیائومی دارای دوچرخه‌سواری دو‌حالته پویا، وزن سبک پیشرفته، طراحی قابل‌حمل و سیستم کنترل برداری است. همچنین این دوچرخه دارای یک صفحه‌نمایش شفاف، پمپ هوای داخل صندلی و گواهی ایمنی 3C است. علاوه بر این، دارای یک موتور 250 واتی با گیربکس ۶سرعته Shimano است که می‌تواند تا 100 کیلوگرم بار را حمل کند و دارای یک باتری با ظرفیت 10 آمپرساعت است. این ویژگی‌ها این دوچرخه شیائومی را به بهترین محصول شیائومی تبدیل کرده است.

3. بهترین کیف و کوله‌پشتی شیائومی

شیائومی در کنار محصولات هوشمند و الکترونیکی برای برطرف‌کردن خواسته‌های مشتریان به سراغ تولید و طراحی انواع کیف و کوله ‌پشتی شیائومی کرده است. شیائومی همانند دیگر قسمت‌ها در این زمینه نیز با طراحی خاص و منحصربه‌فرد سعی‌ کرده است تا بهترین کیف و کوله‌پشتی‌ها را ارائه کند. کیف و کوله‌پشتی شیائومی هوشمند، مرتب و با ظاهری مینیمالیستی طراحی شده‌اند و از مواد باکیفیت عالی ساخته شده‌اند. شیائومی این محصولات را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌ است که وزن آن را فشرده و سبک نگه می‌دارد.

کوله‌پشتی Mi شیائومی ضد آب

طول این کوله‌پشتی حدود 13 اینچ و عرض آن 9 اینچ است و وزن آن تقریباً 165 گرم است که این کوله‌پشتی را به یکی از سبک‌ترین کیف‌ها با کیفیتی بی‌نظیر تبدیل می‌کند که تابه‌حال داشته‌اید. اندازه جمع‌وجور و ظاهر منظم آن باعث شده است که ظاهر خوبی داشته باشد. مانند تمام محصولات شیائومی، این محصول نیز طراحی بسیار ساده و مینیمالیستی دارد. تسمه‌های شانه نرم و دارای کانتور هستند تا فشار روی شانه‌ها و پشت را کاهش دهند. همین ویژگی‌ها باعث شده است تا این کیف بسیار محبوب باشد. این کوله‌پشتی از پلی‌استر محکم ساخته شده است که ضد آب است. بنابراین؛ لازم نیست نگران خیس شدن گوشی یا آی پد خود در زیر باران باشید.

سخن آخر

به‌طورکلی شیائومی یکی از محبوب‌ترین برندهایی است که این روزها جایگاه ویژه‌ای در بازار لوازم الکترونیکی و هوشمند دارد. شیائومی با تولید انواع محصولات هوشمند باکیفیت و با طراحی خاص و منحصربه‌فرد توانسته است طرف‌داران بسیار زیادی پیدا کند و در کنار برندهای مشهور سامسونگ و اپل به یک برند محبوب تبدیل شود. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و خاص محصولات شیائومی کیفیت بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه آن است. شما می‌توانید انواع محصولات هوشمند و الکترونیکی، انواع دوچرخه شیائومی و انواع کیف و کوله‌پشتی شیائومی را با بهترین کیفیت و زیباترین طراحی‌ها از شیائومی سیتی خریداری کنید و به سمت ساخت یک زندگی هوشمند قدم بردارید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49633 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1401/12/20 تعداد مشاهده: 321
کلید واژه ها:
سافت گذر