کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه عکس های گوشی هوشمند خود را بهتر کنید

تصاویر بصری همچنان برای بازاریابی مهم هستند. اما اشتباه نکنید: گرفتن یک عکس عالی با گوشی هوشمند به سادگی اشاره کردن و عکسبرداری نیست. تعداد زیادی عکس بد از گوشی‌های هوشمند وجود دارد. پس راز گرفتن عکس‌های عالی با گوشی هوشمند چیست؟ همانطور که معلوم است، تعداد کمی از آنها وجود دارد. نکات زیر را برای بهبود عکاسی با گوشی هوشمند خود بررسی کنید. (و هنگامی که بخش عکس برداری را انجام دادید، برخی از بهترین برنامه‌های ویرایش عکس برای موبایل را بررسی کنید تا خروجی خوبی داشته باشید.)

استفاده از لنز قدرتمند Galaxy S23 Ultra

این چیزی است که به عنوان یک راهکار عالی شناخته می‌شود. samsung galaxy s23 ultra یک گوشی با امکانات عکس برداری حرفه‌ای حتی در شب است. سنسور 200 مگاپیکسلی HP1 جدید سامسونگ قدرت چاپ یک عکس با ابعاد باور نکردنی را به تصویر ثبت شده از این گوشی می‌دهد. ultra Samsung توانسته قدرت صد برابری در زوم خود ارائه دهید که می‌تواند با سایر پرچمداران و مخصوصا گوشی‌های آیفون رقابت کند. اگرچه گوشی‌های آیفون حتی در آخرین سری خود ویژگی‌ مثبت جدیدی برای عکس برداری در نور کم یا شب ارائه نداده‌اند. در بررسی برای خرید گوشی galaxy s23 ultra قیمت این گوشی کمی بالا است اما در نهایت ارزشی که می‌پردازید برای این امکانات ویژه مناسب است.

Galaxy A33 5G یک میان رده عالی

 

سامسونگa33  یک میان رده با کیفیت و قیمتی مناسب‌تر از گلکسی s23 ultra که توانایی عکس برداری و فیلم برداری با کیفیت بالا را دارد. فیلم برداری در این گوشی سامسونگa33 با کیفیت 4k از ویژگی‌هایی است که با این قیمت کم نظیر است. از سایر امکانات قابل توجه گوشی ای ۳۳ می‌توان به باتری 5000 میلی آمپری و سخت افزار کم مصرف آن اشاره کرد. قیمت خرید مناسب نیز از دیگر مشخصات قابل ذکر این گوشی هوشمند است.

استفاده از خطوط شبکه برای متعادل کردن عکس

یکی از ساده‌ترین و بهترین راه‌ها برای بهبود عکس‌های گوشی هوشمند، روشن کردن خطوط شبکه دوربین است. این یک سری خطوط را بر روی صفحه نمایش دوربین تلفن هوشمند شما قرار می‌دهد که بر اساس "قاعده یک سوم" است. یک اصل ترکیب عکاسی که می‌گوید یک تصویر باید به یک سوم تقسیم شود، هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی، بنابراین شما 9 قسمت را در اختیار دارید. طبق این تئوری، اگر نقاط مورد علاقه را در این تقاطع‌ها یا در امتداد خطوط قرار دهید، عکس شما متعادل تر، تراز می‌شود و به بینندگان اجازه می‌دهد تا به طور طبیعی با آن ارتباط برقرار کنند.

برای روشن کردن شبکه:

iPhone: به «تنظیمات» بروید، «Photos & Camera» را انتخاب کنید و «Grid» را روشن کنید.

Samsung Galaxy: برنامه دوربین را اجرا کنید، به "تنظیمات" بروید، به پایین بروید و گزینه "gridlines" را روی "روشن" قرار دهید.

فوکوس دوربین خود را تنظیم کنید

دوربین‌ گوشی‌های امروزی به طور خودکار روی پیش زمینه قاب شما فوکوس می‌کنند، اما هر عکسی که با گوشی خود می‌گیرید سوژه واضحی ندارد. برای تنظیم جایی که می‌خواهید لنز دوربینتان فوکوس کند، برنامه دوربینتان را باز کنید و روی صفحه‌ای که می‌خواهید دید را واضح‌تر کنید ضربه بزنید. برای مثال، اگر از چیزی در حال حرکت عکس می‌گیرید، ممکن است دوربین شما دشوار باشد که این سوژه را دنبال کند و در صورت نیاز فوکوس مجدد کند. روی صفحه ضربه بزنید تا فوکوس دوربین تلفن خود را درست قبل از گرفتن عکس تصحیح کنید تا مطمئن شوید سوژه متحرک تا حد ممکن فوکوس بیشتری دارد. سپس یک آیکون مربع یا دایره‌ای باید روی صفحه دوربین شما ظاهر شود و تمرکز عکس شما را به تمام محتوای داخل آن نماد تغییر دهد.

از حالت HDR استفاده کنید

محدوده دینامیکی بالا یا HDR، یک ویژگی برنامه دوربین است که به تعادل عناصر روشن و تاریک در یک عکس با کنتراست بالا کمک می‌کند. می‌توان از آن برای ایجاد حس خلاقانه یا هنری‌تر به عکس‌ها استفاده کرد، اما معمولاً برای تولید تصویری استفاده می‌شود که شبیه به آنچه که با چشمان خود می‌بینید، است. اغلب با دوربین گوشی‌های هوشمند، گرفتن نوردهی کامل برای مناطق روشن و تاریک دشوار است. می‌توانید از فردی در یک منطقه سایه‌دار در برابر پس‌زمینه‌ای روشن یا در اتاقی با نور کم در مقابل یک دیوار روشن عکس بگیرید. تنظیم نوردهی بر روی پس‌زمینه می‌تواند باعث شود که فردی که از او عکس گرفته می‌شود کم نور شود. برعکس، تنظیم نوردهی روی سوژه می‌تواند منجر به نوردهی بیش از حد پس‌زمینه شود. HDR با حفظ جزئیات در مناطق تیره تر و سایه‌ها و مناطق روشن از این امر جلوگیری می‌کند. آیفون به طور پیش فرض عکس ها را با HDR می‌گیرد. برای تلفن‌های اندرویدی، ممکن است لازم باشد تنظیمات HDR را به صورت دستی تنظیم کنید.

از نور طبیعی استفاده کنید

 

به سختی می‌توان یک عکس گوشی هوشمند عالی را پیدا کرد که با فلاش گرفته شده باشد. بیشتر اوقات، آنها عکس را با نور طبیعی می‌گیرند یا از آینه و شیشه برای بازتاب نور طبیعی استفاده می‌کنند و یا از تجهیزات عکاسی مانند پرده نقره‌ای کمک می‌گیرند تا عکس با نور طبیعی ثبت شود و کیفیت بالایی داشته باشد. از منابع نور طبیعی که می‌توانید پیدا کنید، حتی پس از تاریکی استفاده کنید. این به شما فرصتی می‌دهد که مانند یک تصویر حرفه‌ای با سایه‌ها بازی کنید یا با دیگر منابع نور محیطی مانند ترافیک و ساختمان‌های اطراف یک سایه خاص ایجاد کنید. هنگامی که عکس را گرفتید، با ابزار "Exposure" در برنامه ویرایش عکس مورد علاقه خود ادیت را شروع کنید تا ببینید آیا می‌توانید تصویر را کمی روشن‌تر کنید، بدون اینکه آن را شارپ کنید.

روی یک موضوع تمرکز کنید

بسیاری از بهترین عکس‌ها فقط یک موضوع جالب را شامل می‌شوند. بنابراین هنگام گرفتن عکس از کسی یا چیزی، زمان بیشتری را برای تنظیم عکس صرف کنید. برخی از عکاسان حرفه‌ای می‌گویند که سوژه نباید کل کادر را پر کند و دو سوم عکس باید فضای منفی باشد. شما باید سوژه مورد نظر خود را به نحوی در تصویر بگنجانید که عکس یا خروجی کار کیفیت بالایی داشته باشد.

در انتها باید بدانید مهارت عکاسی در طی تلاش برای یادگیری مداوم ترفندهای خاص بدست می‌آید و همچنین داشتن یک گوشی هوشمند مناسب با مشخصات ویژه کمک خوبی برای شما است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49641 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: پابلیکا تاریخ خبر: 1402/01/27 تعداد مشاهده: 431
کلید واژه ها:
سافت گذر