کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316139 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چه هاستی برای وردپرس مناسب است؟

خرید هاست برای وب‌سایت وردپرسی آن هم یک هاست درست‌ودرمان و باکیفیت اصلاً و ابداً کار سختی نیست؛ فقط باید بدانید که چه هاستی برای این سیستم مدیریت محتوا مناسب است. ما هم قرار است همین کار را بکنیم و در این گزارش به شما بگوییم که هاست وردپرس چیست و در زمان خرید هاست وردپرس باید به چه نکاتی توجه کنید. اما قبل از هر چیز، برای مرور هم که شده بیایید به دو سؤال مهم پاسخ بدهیم: اول اینکه هاست چیست؟ و دوم اینکه وردپرس چیست؟

پاسخ سؤال اول این است که هاست بخشی از یک سرور است که اطلاعات وب‌سایت شما مانند متن، فیلم و عکس روی آن قرار می‌گیرد و برای کاربران مختلف در سراسر جهان نمایش داده می‌شود. در پاسخ به سؤال دوم هم باید بگوییم که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز (open source) است که امکان طراحی و توسعهٔ سایت و همچنین تولید محتوا را بدون کدنویسی فراهم می‌کند. حالا بعد از خواندن این مقدمه، برمی‌گردیم سر موضوع اصلی‌مان یعنی هاست وردپرس و ویژگی‌هایش!

هاست وردپرس چیست؟

هاست وردپرس نوعی میزبانی وب است که برای طراحی و ساخت سایت‌های وردپرسی بهینه‌سازی شده است. اگر می‌خواهید یک وب‌سایت وردپرسی طراحی کنید، بهتر است برای آن یک هاست وردپرسی هم تهیه کنید؛ چراکه مزایای بیشتری نسبت به هاست‌های معمولی دارد. (اطلاعات بیشتر در رابطه با هاست چیست؟)

چه هاستی برای وردپرس مناسب است؟

قدرت سرورها در هاست‌های وردپرسی بیشتر است و تعداد سایت‌های روی هر سرور کمتر. علاوه‌براین، امنیت سرورها ارتقا پیدا کرده تا کاربران با خیال راحت‌تری از این نوع میزبانی وب استفاده کنند. از طرفی با استفاده از میزبانی وب وردپرس، ابزارها و خدمات زیادی را دریافت می‌کنید که به‌طور خاص برای سایت‌های ساخته‌شده با وردپرس طراحی شده‌اند. اما یک نکتۀ خیلی مهم! هاست وردپرس فقط برای سایت‌های طراحی‌شده با وردپرس نیست. با توجه به قدرت سرورهای این نوع هاست، شما می‌توانید آن را برای میزبانی سیستم‌های مدیریت محتوای دیگر مثل جوملا، پرستاشاپ و… هم تهیه کنید.

ویژگی‌های هاست وردپرس خوب

در ادامۀ گزارش، شما را با ویژگی‌های یک هاست وردپرس خوب و باکیفیت آشنا می‌کنیم.

بهینه‌سازی کش ویژه‌ی وردپرس

در کش یا حافظۀ پنهان وب‌سایت، نسخه‌ای از سایت که بدون تغییر و ثابت است ذخیره می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود که وب‌سایت وردپرسی شما با سرعت بیشتری برای کاربران بارگذاری شود. فاکتورهای core web vital هم که عامل مهمی در ارتقای سئوی وب‌سایت شماست، به وضعیت کش وب‌سایت‌تان مربوط می‌شود و بهینه‌سازی آن برای هر وب‌سایتی ضروری است. به همین دلیل، بهتر است هاستی را انتخاب کنید که خدمات بهینه‌سازی کش را به‌صورت مستقیم و بدون افزونه‌ جانبی برای وب‌سایت شما انجام‌ دهد.

بک آپ گیری منظم اتومات

بک‌ آپ گیری یا پشتیبان‌گیری اطلاعات یعنی همان تهیه نسخۀ پشتیبان از اطلاعات وب‌سایت برای روز مبادا! این کار برای زمانی است که اطلاعات اصلی شما به هر دلیلی صدمه ببینند یا از بین بروند و به همین دلیل هم اهمیت زیادی دارد؛ اما گاهی اوقات ممکن است فراموش کنیم که از اطلاعات وب‌سایت خود بک آپ بگیریم. آن‌موقع باید چه‌کار کنیم؟ اگر می‌خواهید این فراموشی‌ها آسیبی به اطلاعات سایت‌تان نزند، بهتر است هاستی را انتخاب کنید که به‌صورت روزانه و هفتگی از سرویس‌های شما بک آپ بگیرد تا هر وقت به نسخه‌ای از وب‌سایت خود نیاز داشتید، به‌راحتی آن را برگردانید.

سازگاری بالا

هر روز یا بهتر است بگوییم هر ساعت، از افزونه یا قالب جدیدی برای وب‌سایت‌های وردپرسی رونمایی می‌شود. برای اینکه به‌راحتی از این ابزارها استفاده کنید، باید هاستی تهیه کنید با هر قالب و افزونه‌ای که در اینترنت موجود است (به‌ویژه افزونه‌های کاربردی مثل ووکامرس و المنتور) سازگار باشد.

پشتیبانی حرفه‌ای

تازه بعد از خرید هاست است که سؤالات و مشکلات ما شروع می‌شود! در این مواقع، اگر هاستینگی که از آن هاست وردپرس خریده‌ایم پشتیبانی مناسب و تخصصی نداشته باشد و به‌خوبی راهنمایی‌مان نکند، ما می‌مانیم و انبوهی از سؤالات بی‌جواب! پس بهتر است هاستینگی را انتخاب کنید که پشتیبانی ۲۴ساعته دارد و شما با شیوه‌های مختلفی مثل ارسال تیکت یا تماس تلفنی، می‌توانید سؤال خود را از کارشناسان آن شرکت بپرسید.

مشخصات فنی

در زمان خرید هاست باید به مشخصات فنی آن مثل سرور، هارد و پرادزندۀ هاست توجه کنید. اگر می‌خواهید یک هاست با بهترین کیفیت ممکن را انتخاب کنید، بهتر است آن هاست روی سرور لایت اسپید باشد؛ چراکه سرعت پردازش و انتقال دادۀ لایت اسپید چندین برابر از سرورهایی مثل nginx و آپاچی بیشتر است. در بین هاردهای مختلف سرور هم هارد NVMe یکی از جدیدترین تکنولوژی‌ها است که رقبای قدیمی خود را پشت سر گذاشته است. برای انتخاب پردازنده هم پیشنهاد می‌کنیم پردازندۀ جدید Altra را انتخاب کنید که طبق بنچمارک‌های منتشرشده، بر تکنولوژی‌های اپیک و اینتل غلبه می‌کند و رهبر بازار شناخته می‌شود.

مشخصات فنی هاست

 لیموهاست، رسانه برای ارتباط آزاد با دنیا

با توجه به ویژگی‌هایی که دربارۀ یک هاست خوب و باکیفیت گفتیم، پیشنهاد ما به شما هاست وردپرس لیموهاست است. چرا؟ چون هاست حرفه‌ای لیمو در چند لایۀ مختلف و با راهکارهای اختصاصی برای بالاترین سطح سرعت و امنیت بهینه‌سازی شده‌است. در واقع لیموهاست منابع را به‌صورت عادلانه تقسیم می‌کند و به همین خاطر، سرعت بازشدن صفحات وب‌سایت شما حداقل 2 برابر افزایش می‌یابد. علاوه‌براین، در لیموهاست با پیش‌بینی شرایط و مانیتورینگ مداوم، اجازه نمی‌دهد اختلالی در وب‌سایت شما رخ دهد و این‌گونه چالش‌های فنی را سریع‌تر حل می‌کنید. علاوه‌براین مزیت، بهینه‌سازی کش ویژۀ وردپرس، بک‌آپ‌گیری منظم و اتومات و همچنین سازگاری با انواع قالب‌ها و افزونه‌ها از ویژگی‌های جذاب هاست وردپرس لیموهاست است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49650 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1402/02/19 تعداد مشاهده: 427
کلید واژه ها:
سافت گذر