کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9152 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با اپلیکیشن «اسنپ راننده» رئیس خودت باش!

وقتی که اسنپ به عنوان اولین شرکت تاکسی اینترنتی وارد ایران شد، خیلی سریع توانست سبک جا به جایی مسافران را متحول کند؛ به طوری که امروز وقتی کسی می‌خواهد بگوید تاکسی اینترنتی بگیر می‌گوید: «اسنپ بگیر». کاری که اسنپ انجام داد، دو جنبه داشت: یکی آسان‌تر کردن روش جا به جایی در شهر برای عموم مردم و دیگری، ایجاد یک بازار کار گسترده و فراگیر برای صدها هزار ایرانی. ما در این نوشته، بیشتر با بخش دوم کار داریم؛ یعنی رانندگانی که در شبکه گسترده اسنپ فعال هستند. 

اکنون رانندگان اسنپ گستره بزرگی از کسانی را در برمی‌گیرد که رانندگی و جا به جایی مسافران را به عنوان یک شغل پاره‌وقت و تمام‌وقت انتخاب کرده‌اند. شغلی که با تمام دشواری‌ها و سختی‌های خاص خودش، امتیازهای زیادی دارد: از شناور بودن ساعت‌های کاری گرفته تا امتیازهای متنوعی که اسنپ برای رانندگانش در نظر گرفته است و درآمدی قابل قبول و اتکاپذیر. چه دانشجو باشید، یا شغل تمام‌وقت یا پاره‌وقت داشته باشید، باز هم می‌توانید به عنوان راننده اسنپ، درآمد پیوسته و خوبی داشته باشید. 

سوپر اپلیکیشن اسنپ برای ارتباط رانندگان با مسافران، یک اپلیکیشن ویژه دارد که به نام «اسنپ رانندگان» شناخته می‌شود. اگر راننده اسنپ هستید، به کمک این اپلیکیشن به راحتی می‌توانید فرایند اجرایی هر سفر، امور مالی و هر چه به آن نیاز دارد را راحت و بی‌دردسر انجام دهید. در اینجا توضیح می‌دهیم که اپ اسنپ راننده چه خدماتی به رانندگان اسنپ ارائه می‌دهد و برای نصب راحت آن هم یک پیشنهاد ویژه داریم. 

خدمات اپلیکیشن اسنپ راننده برای سفیران اسنپ

تسویه در لحظه: اسنپ این امکان را برای رانندگانش در نظر گرفته است که بتوانند به صورت لحظه‌ای اقدام به تسویه دریافتی خود کنند. برای این کار کافی است از حساب‌های بانک‌های ملی، سپه، پاسارگاد، شهر، صادرات، سامان، ملت، تجارت، پارسیان، آینده، کشاورزی، رسالت استفاده کنید و شماره شبا حساب خود در این بانک‌ها را وارد اپلیکیشن اسنپ راننده کرده باشید. همچنین تنظیماتی را باید در اپلیکیشن انجام دهید و حداقل ۱۰ هزار تومان موجودی داشته باشید. البته همچنان گزینه تسویه روزانه هم در دسترس شما خواهد بود. 

ویرایش آسان اطلاعات راننده: گاهی لازم است اطلاعات خود به عنوان راننده اسنپ را بروزرسانی کنید؛ چون این اطلاعات در زمان هر سفر، به مسافران نمایش داده می‌شود. در اپ اسنپ راننده به راحتی و بدون هیچ پیچیدگی می‌توانید این کار را انجام دهید.

خرید بیمه با اسنپ: به جز بیمه شخص ثالث که برای هر خودرویی اجباری است، بیمه بدنه هم برای رانندگان پر کار اسنپ ضروری است. اما نیازی نیست نگران انتخاب و خرید بیمه باشید؛ زیرا اسنپ این امکان را در اپلیکیشن اسنپ راننده در نظر گرفته است تا بتوانید به آسانی بیمه مناسب خودروی خود را انتخاب و آن را خریداری کنید. 

طرح‌های تشویقی: اسنپ برای ایجاد انگیزه در رانندگانش برای قبول سفرهای بیشتر، طرح‌های تشویقی را در نظر گرفته است. در این طرح‌ها، شما اگر به عنوان راننده به هدف معین‌شده برسید، پاداشی را دریافت خواهید کرد. برای نمونه برخی از این طرح‌ها تعدادی سفر در یک بازه زمانی خاص را به عنوان هدف تعریف می‌کنند و اگر بتوانید به آن هدف برسید، پاداش را دریافت می‌کنید. برای اطلاع از این طرح‌ها، کافی است وارد اپ اسنپ راننده شده و روی آیکون «طرح‌های تشویقی» بزنید.

مسیریابی آسان: هر راننده اسنپ، در اپ اسنپ راننده خود مجهز به ابزار مسیریابی آنلاین و پیشرفته است. به این ترتیب شما بدون اینکه در رساندن مسافر به مقصدش با سرگردانی روبرو شوید یا بدون نیاز به مسیریاب های دیگر مانند مسیریاب نشان، بلد یا ویزفارسی، می‌توانید به سرعت و به آسانی بهترین و سریع‌ترین مسیر را بیابید.

انتخاب سفرهای بهینه: ممکن است شما در حال رفتن به محل کار و یا برگشتن به خانه باشید و بخواهید یک سفر در این مسیر خاص را انجام دهید تا با یک تیر دو نشان زده باشید. گزینه «مقصد منتخب» به شما این امکان را می‌دهد تا فقط در مسیرهایی که مورد نظر شما است، سفر به شما پیشنهاد شود.

انعطاف‌پذیری در تغییر جزئیات سفر: گاهی مسافر شما در زمان سفر مایل است تغییراتی در سفرش انجام دهد؛ مثلا در جایی توقف داشته باشد و یا مقصد دومی را مد نظر دارد. در این شرایط می‌توانید با امکاناتی که در اپ اسنپ راننده در نظر گرفته شده، این جزئیات را در سفر وارد کرده و قیمت جدید را به اطلاع مسافر برسانید. 

امکان تعمیر خودرو و خرید لوازم مصرفی خودرو: اسنپ برای شبکه گسترده رانندگانش مجموعه‌ای از امکانات را در قالب تعمیر خودرو، خرید لوازم مصرفی (مثل روغن موتور) و تامین لوازم یدکی خودرو در نظر گرفته است. این خدمات با عنوان «اسنپ کارفیکس» در اپ اسنپ راننده در دسترس است و رانندگان در بسیاری از شهرهای ایران می‌توانند این خدمات را دریافت کنند. 

چه طور اسنپ راننده را روی گوشی آیفون نصب کنید؟

اگر دارنده یک گوشی آیفون هستید و به دلیل محدودیت‌های شرکت اپل، امکان این را ندارید که اپلیکیشن‌های ایرانی را روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید، اصلا نگران نباشید! زیرا شما همچنان فرصت درآمدزایی و کار به عنوان راننده اسنپ را دارید. زیرا به کمک سیبچه؛ اولین اپ استور ایرانی می‌توانید اپ اسنپ رانندگان ios را روی گوشی آیفون خود نصب کرده و بدین ترتیب به شبکه رانندگان اولین و بزرگترین تاکسی اینترنتی ایران بپیوندید. 

با داشتن اشتراک سیبچه، بدون آنکه نگران غیرفعال شدن اپ‌های ایرانی خود، باشید، می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک، از مزایای نرم‌افزارهای خوب ایرانی، از جمله اسنپ راننده استفاده کرده و از ساعت کاری شناور و درآمد خوب کار در مجموعه اسنپ بهره‌مند شوید. پس اگر یک خودروی خوب، گواهینامه، تلفن همراه و یک اشتراک سیبچه دارید، فرصت استفاده از اپ اسنپ راننده را از دست ندهید!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49664 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1402/03/20 تعداد مشاهده: 412
کلید واژه ها:
سافت گذر