کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737834996 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316438 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نحوه حذف برنامه های از پیش نصب شده سامسونگ در دستگاه های گلکسی

نحوه حذف برنامه های از پیش نصب شده سامسونگ در دستگاه های گلکسی

آیا می خواهید برخی از برنامه های ناخواسته نصب شده روی گوشی سامسونگ خود را حذف کنید؟ در اینجا نحوه حذف، غیرفعال کردن آنها آورده شده است. گوشی های سامسونگ دارای تعداد زیادی برنامه از پیش نصب شده هستند که بخشی از کل حافظه داخلی شما را ذخیره می کنند. برخی از این برنامه‌ها در پس‌زمینه نیز اجرا می‌شوند و عمر باتری و قدرت پردازش را کاهش می‌دهند. این باعث می شود سرعت گوشی شما کاهش یابد و نیاز به شارژ بیشتر داشته باشد.

بدتر این است که برخی از این برنامه های از پیش نصب شده سامسونگ در خود سیستم تعبیه شده اند که به این معنی است که نمی توانید آنها را حذف کنید، بلکه فقط آنها را غیرفعال کنید. در این مقاله، نحوه حذف، غیرفعال کردن و مخفی کردن برنامه های از پیش نصب شده سامسونگ را در دستگاه گلکسی خود به شما نشان خواهیم داد.

نحوه حذف برنامه های از پیش بارگذاری شده سامسونگ

حذف برنامه های استفاده نشده بهترین راه برای آزاد کردن فضای ذخیره سازی گوشی شما است. متأسفانه، فقط یک دکمه وجود ندارد که بتوانید آن را فشار دهید تا از شر همه برنامه های از پیش نصب شده سامسونگ به طور همزمان خلاص شوید. شما باید این کار را به صورت دستی برای هر برنامه انجام دهید.

برای شروع حذف برنامه های از پیش بارگذاری شده در دستگاه گلکسی خود، به Settings>Apps رفته و تمام برنامه های سامسونگ را که می توان حذف کرد فهرست کنید. روی یک برنامه ضربه بزنید تا به صفحه اطلاعات آن بروید. اگر برنامه قابل حذف باشد، گزینه Uninstall یا Disable آن را خواهید دید.

نحوه حذف برنامه های از پیش بارگذاری شده سامسونگ

نحوه مخفی کردن برنامه های از پیش بارگذاری شده سامسونگ

یکی از بدترین چیزها در مورد تلفن های گلکسی این است که آنها اجازه حذف یا غیرفعال کردن برخی از برنامه های سامسونگ مانند Galaxy Store، Modes and Routines، AR Zone و غیره را نمی دهند.

این برنامه‌ها در خود سیستم تعبیه شده‌اند و ممانعت از آن‌ها می‌تواند منجر به خرابی یا رفتار غیرعادی گوشی شما شود. خوشبختانه، همچنان می‌توانید آن‌ها را از صفحه اصلی و کشوی برنامه‌تان پنهان کنید تا درهم‌تنیدگی غیرضروری ایجاد نکنند.

برای پنهان کردن برنامه‌ها، به Settings > Home screen > Hide apps on Home and Apps screens بروید. در اینجا، تمام برنامه هایی را که می خواهید مخفی کنید انتخاب کنید. هرچه تعداد برنامه های بیشتری را مخفی کنید، کشوی برنامه شما کمتر شلوغ خواهد شد. برای اتمام روی Done ضربه بزنید.

نحوه مخفی کردن برنامه های از پیش بارگذاری شده سامسونگ

به یاد داشته باشید، پنهان کردن برنامه ها با حذف یا غیرفعال کردن آنها یکسان نیست. این برنامه‌ها هنوز در گوشی شما هستند. شما به سادگی آنها را از دید دور نگه داشته اید. اگر می خواهید دوباره به آنها دسترسی پیدا کنید، کافی است به همان منو بروید و آنها را انتخاب کنید.

از شر برنامه های از پیش نصب شده سامسونگ خلاص شوید

تعداد برنامه‌های از پیش بارگذاری‌شده‌ای که گوشی‌های سامسونگ با آن‌ها عرضه می‌شوند بی‌معنی است، و وقتی حتی نمی‌توانید آن‌ها را حذف کنید بدتر است. حذف برنامه‌های بیهوده یکی از بهترین راه‌ها برای مراقبت از نرم‌افزار گوشی و نگهداری طولانی‌مدت آن است، زیرا استرس روی باتری، سیستم عامل و پردازنده را کاهش می‌دهد.

نتیجه گیری

حالا شما قادر هستید به راحتی برنامه‌های از پیش نصب شده در گوشی‌های سامسونگ خود را مدیریت کنید. برای آشنایی بیشتر و یادگیری ترفندهای کاملتر، می‌توانید به مقالات معتبر و دقیق اعوجاج مراجعه کنید. اعوجاج منبعی معتبر در زمینه آموزش و ترفندهای گوشی‌های موبایل است که نیازهای شما را برطرف می‌کند و به شما در استفاده آسان از گوشی اندرویدی کمک می‌کند.

سوالات متداول

1- آیا می توانم یک برنامه از پیش نصب شده غیرفعال شده را دوباره نصب کنم؟

بله، می توانید یک برنامه از پیش نصب شده غیرفعال شده را مجدداً در گوشی سامسونگ خود نصب کنید. برای انجام این کار؛ این موارد را دنبال کنید:

  1. برنامه 'تنظیمات' را در دستگاه خود باز کنید.

  2.  

     به پایین بروید و روی «برنامه‌ها» ضربه بزنید.

  3.  

    روی نماد منوی سه نقطه ضربه بزنید و از منوی کشویی «Show disabled apps» را انتخاب کنید.

  4.  

    برنامه قبلاً غیرفعال شده را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.

  5.  

    در صفحه اطلاعات برنامه، روی دکمه «فعال کردن» یا «روشن کردن» ضربه بزنید.

2- آیا حذف برنامه های از پیش نصب شده گارانتی دستگاه من را باطل می کند؟

خیر، حذف برنامه های از پیش نصب شده از گوشی سامسونگ شما ضمانت دستگاه را باطل نمی کند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که هرگونه آسیب ناشی از تغییرات غیرمجاز در دستگاه ممکن است تحت پوشش گارانتی قرار نگیرد.

3- آیا می توانم همه برنامه های از پیش نصب شده را از گوشی گلکسی سامسونگ خود حذف کنم؟

در حالی که می توانید بسیاری از برنامه های از پیش نصب شده را حذف کنید، برخی از برنامه های سیستم برای عملکرد صحیح دستگاه شما ضروری هستند. توصیه می شود هنگام حذف برنامه های سیستم احتیاط کنید، زیرا ممکن است باعث بی ثباتی شود یا بر عملکرد دستگاه تأثیر بگذارد.

4- آیا می توانم برنامه های از پیش نصب شده را در سایر دستگاه های اندرویدی حذف کنم؟

روش های ذکر شده در این راهنما به طور خاص برای گوشی های سامسونگ اعمال می شود. برای سایر گوشی های اندرویدی روش های متفاوتی وجود دارد. توصیه می کنیم برای آموزش های بیشتر به مقالات اعوجاج مراجعه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49672 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1402/04/03 تعداد مشاهده: 467
کلید واژه ها:
سافت گذر