کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737834996 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316438 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین راه برای خرید عمده ساعت هوشمند چیست؟

ساعت های هوشمند به عنوان یکی از محبوب ترین لوازم جانبی برای خانم ها و آقایان مبدل شده و بازار آن رو به گسترش است. برندهای معروف سازنده موبایل های هوشمند به ساخت انواع ساعت های هوشمند روی آورده اند و با ویژگی های جدید و خارق العاده ای که برای این گجت هوشمند در نظر می گیرند، سعی می کنند سهم بیشتری از بازار را از آن خود کنند. به دلیل ویژگی های کم نظیری که در این ساعت های جمع و جور و شیک ارائه شده، روز به روز به طرفداران و کاربران این ساعت های هوشمند افزوده می شود. حمل و انتقال راحت ساعت های هوشمند در کنار کاربردهای زیادی که برای راحتی زندگی انسان ها ایجاد شده است، محبوبیت این ساعت ها را دو چندان نموده است.

برای خرید عمده ساعت هوشمند چکار کنیم؟

برای خرید ساعت هوشمند فروشگاه های اینترنتی و حضوری بسیاری وجود دارد ولی دیجی کالمی ساعت هوشمند مقرون به صرفه و متناسب با نیازتان را به شما پیشنهاد می دهد. از آن جایی طیف گسترده ای از ساعت های هوشمند و وسایل الکترونیکی مانند انواع هدفون و همچنین هدفون بی سیم مدل Airpods Pro 4 که فروش فوق العاده ای دارد، در دیجی کالمی موجود است می توانید متناسب با سلیقه خود و با اطمینان خاطر به خرید ساعت هوشمند مورد نظر خود بپردازید. خرید عمده ساعت هوشمند در دیجی کالمی کاملا مقرون به صرفه است چرا که دیجی کالمی ساعت های هوشمند را مستقیما از خارج از کشور وارد می کند و با ارزان ترین قیمت عرضه می کند. با مراجعه به دیجی کالمی می توانید به مقایسه محصولات با سایر فروشگاه ها پرداخته و با خیال راحت به خرید عمده ساعت هوشمند مورد نظر خود بپردازید.

برخی ویژگی های جالب ساعت های هوشمند

به راحتی به مسیریابی بپردازید

 از جمله ویژگی های جالب این ساعت های هوشمند آن است که به شما کمک می کنند تا با استفاده از نقشه های گوگل یا اپل، مسیریابی کنید و با راحتی و اطمینان بیشتر رانندگی کنید. قابلیت GPS  در ساعت های هوشمند به شما کمک می کند تا از دیدن صفحه گوشی هوشمندتان بی نیاز شوید و به میزان قابل توجهی حواس پرتی شما را در حین رانندگی کاهش می دهد. این ویژگی همچنین برای افراد مسن بسیار کارگشاست چرا که می توانند به راحتی و بدون نگرانی از فراموش کردن مسیر بازگشت به پیاده روی بروند.

وسایل خود را پیدا کنید

 ویژگی جالب دیگر ساعت های هوشمند آن است که به شما کمک می کند تا وسایل خود را پیدا کنید. شاید گاهی برایتان پیش آمده است که برخی وسایل خود از جمله گوشی همراه، هدفون، سوئیچ ماشین یا برخی وسایل دیگر را پیدا نمی کنید و فراموش می کنید که کجا قرار داده اید. چندین برنامه برای ساعت های هوشمند وجود دارد که به شما امکان می دهد تا سوئیچ ماشین، ریموت، تلفن هوشمند، هدفون و برخی دیگر از دستگاه های الکترونیکی خود را با استفاده از ردیاب ها به ساعت هوشمند تان متصل کرده و بتوانید به راحتی آن ها را پیدا کنید. این ویژگی برای افراد مسن خصوصا افرادی که به تنهایی زندگی می کنند می تواند بسیار ضروری و کمک کننده باشد.

خانه هوشمند خود را کنترل کنید

ساعت های هوشمند می توانند وسایل هوشمند خانه شما را کنترل کنند. وسایل برقی، چراغ ها، تلویزیون، درب پارکینگ و هر وسیله هوشمند درون منزل خود را می توانید با استفاده از ساعت هوشمند خود مدیریت نمایید. اگر بتوانید تحت نظر یک کارشناس وسایل خانه تان را هوشمندسازی نمایید، کنترل تمام آن ها از طریق مچ دستتان بسیار لذت بخش خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49687 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1402/05/09 تعداد مشاهده: 400
کلید واژه ها:
سافت گذر