کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316340 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

8 گام برای ساخت وبلاگ و سایت شخصی تجاری

 

برای روش ساخت وبلاگ در این مطلب یک آموزش گام به گام تهیه کرده ایم که براحتی بتوانید سایت یا وبلاگ شخصی خود را راه اندازی کنید.

مراحل گام به گام راه اندازی وبلاگ-سایت

می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

1. انتخاب یک سکوی مدیریت محتوا (CMS): اولین قدم برای ساخت وبلاگ، انتخاب یک سکوی مدیریت محتوا است. CMS ها مانند WordPress، Joomla، Drupal و... امکاناتی برای ساخت و مدیریت وبلاگ شما فراهم می کنند.

2. خرید دامنه و هاستینگ: برای دسترسی به وبلاگ خود، شما باید یک دامنه (نام وبسایت) را خریداری کرده و فضایی بر روی سرور اینترنتی (هاستینگ) رزرو کنید.

3. نصب CMS: پس از خرید هاستینگ و دامنه، شما باید CMS را بر روی هاست خود نصب کنید. این عملیات معمولاً با استفاده از ابزارهای مدیریت هاست انجام می شود.

4. انتخاب قالب و طراحی وبلاگ: اکثر CMS ها قالب های طراحی شده پیش فرض را ارائه می دهند. شما می توانید میان قالب های ارائه شده انتخاب کنید یا با استفاده از ابزارهای طراحی قالب، یک قالب خاص را سفارشی کنید.

5. ایجاد محتوا: بعد از نصب CMS و انتخاب قالب، شما می توانید محتوا را بر روی وبلاگ خود ایجاد کنید. این شامل ساخت و نشر پست ها، اضافه کردن صفحات، تصاویر و... می شود.

6. بهینه سازی وبسایت: بعد از ایجاد محتوا، بهینه سازی وبسایت شما برای موتورهای جستجوی اینترنت (SEO) را در نظر بگیرید. این شامل استفاده از کلمات کلیدی، بهینه سازی عنوان صفحات و توضیحات متا و ایجاد لینک های داخلی است.

7. تست و راه اندازی: قبل از اینکه وبلاگ خود را عمومی کنید، بهتر است آن را در محیط تست کنید تا از عملکرد صحیح وبسایت اطمینان حاصل کنید.

8. نشر و تبلیغات: پس از تست و راه اندازی نهایی وبلاگ، شما می توانید آن را به صورت عمومی منتشر کنید و از راه های مختلفی مانند اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و استفاده از روش های تبلیغاتی اینترنتی قرار دهید.

همچنین، برای کسب اطلاعات بیشتر و آموزش‌های جامع‌تر، می توانید منابع آنلاین، ویدئوها، و کتاب‌های مرتبط با ساخت وبلاگ را مطالعه کنید.

مزایای ساخت وبلاگ

ساخت یک وبلاگ دارای مزایا و فواید متعددی است. در زیر به برخی از این مزایا اشاره می‌کنم:

1. انتشار و به اشتراک گذاری محتوا: وبلاگ به شما امکان می‌دهد محتوای علاقه‌مندی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. این به شما فرصتی می‌دهد تا نظرات، تجربیات، دانش و دیدگاه‌های خود را با جامعه آنلاین به اشتراک بگذارید.

2. جذب مخاطبین: با ایجاد محتواهای جذاب و مفید، می‌توانید مخاطبان را به وبلاگ خود جذب کنید. این مخاطبان می‌توانند با خواندن و دنبال کردن محتواهای شما به معنای تعامل با شما و افزایش بازدید وبلاگ شما باشند.

3. ارتباط بیشتر با مخاطبان: وبلاگ به شما امکان ارتباط مستقیم با مخاطبان و خوانندگان را می‌دهد. می‌توانید نظرات و پیشنهادات آن‌ها را دریافت کرده و به آن‌ها پاسخ دهید. این ارتباط مستقیم باعث رشد و تقویت جامعه خوانندگان شما می‌شود.

4. ارتقای مهارت‌ها و دانش: با تدوین محتوای یک وبلاگ، مجبور می‌شوید تحقیق کنید و اطلاعات جدیدی را به دست آورید. این به شما امکان می‌دهد تا مهارت‌ها و دانش خود را در زمینه مورد علاقه‌تان تقویت کنید.

5. ساخت شبکه و ارتباطات حرفه‌ای: با ساخت یک وبلاگ، می‌توانید با دیگرانی که علاقه‌مند به همان حوزه موضوعی هستند، ارتباط برقرار کنید. این ارتباطات می‌توانند به ایجاد فرصت‌های حرفه‌ای و همکاری‌های موثر منجر شوند.

6. امکان به تجارت و کسب درآمد: با جذب مخاطبان و ترافیک بالا به وبلاگ خود، می‌توانید از طرق مختلف، مانند تبلیغات، محصولات و خدمات آفرینشی، نوشتن مقاله‌های حامی وب، نمایندگی محصولات و غیره درآمد کسب کنید.

این تنها چند مزیت از بسیاری از مزایای ساخت یک وبلاگ هستند. همچنین، مزایای وبلاگ‌نویسی بستگی به هدف شما و نیازهای خاص شما دارد.

 

تفاوت های وبلاگ و سایت

برای یادگیری آموزش css راه اندازی سایت تخصص آنچنانی نیاز نیست اما وبلاگ برای این کار شما را راحت خواهد کرد. تفاوت‌های اصلی بین یک وبلاگ و یک سایت عبارتند از:

1. محتوا و تنظیمات: وبلاگ بیشتر برای انتشار محتوا و ارائه نوشته‌ها، مطالب و پست‌ها استفاده می‌شود، در حالی که سایت به طور کلی بخشی از وب است و ممکن است شامل صفحات ثابت، نمونه‌کارها، اطلاعات شرکت یا سازمان، فروشگاه آنلاین و غیره باشد.

2. طراحی و هدف: وبلاگ معمولاً یک طراحی ساده‌تر و متمرکز بر محتوا دارد، با تاکید بر نشر و نوشتار. اما سایت‌ها می‌توانند طراحی‌های پیچیده‌تر و گسترده‌تری داشته باشند و هدف‌های گوناگونی را پشتیبانی کنند.

3. ساختار و ناوبری: وبلاگ‌ها معمولاً بر اساس تاریخ پست‌ها یا برچسب‌ها سازماندهی می‌شوند و ناوبری از طریق پست‌ها و نوشته‌ها انجام می‌شود. اما سایت‌ها معمولاً دارای ساختار سلسله‌مراتبی و ناوبری بیشتری از طریق منوها، سربرگ‌ها و پیوندهای داخلی هستند.

4. تعاملات و قابلیت‌ها: سایت‌ها به دلیل اهداف گوناگونشان می‌توانند قابلیت‌ها، ابزارها و تعاملات گسترده‌تری با کاربران داشته باشند، مانند فرم‌های تماس، جستجوی پیشرفته، سیستم‌های ثبت نام، صفحات عضویت و دسته‌بندی‌ها.

در عمل، مرز بین یک وبلاگ و یک سایت ممکن است مبهم باشد و برخی سایت‌ها از المان‌ها و ویژگی‌های وبلاگ هم استفاده می‌کنند و برخی وبلاگ‌ها هم ممکن است قابلیت‌ها و ویژگی‌های سایت را در برگیرند. اما به طور کلی، تمرکز وبلاگ بر روی محتوا و نوشتار است، در حالی که سایت‌ها برای اهداف متنوع تری طراحی و توسعه می‌شوند.

ساخت سایت و وبلاگ با استفاده از فوتوشاپ

فوتوشاپ یک نرم‌افزار ویرایش تصویر است و برای ساخت یک وبسایت یا وبلاگ کامل از آن استفاده نمی‌شود. برای ساخت وبسایت و وبلاگ نیاز به استفاده از نرم‌افزارها و تکنولوژی‌هایی مانند ویرایشگرهای کد HTML و CSS (مانند Adobe Dreamweaver و Sublime Text)، ابزارهای مدیریت محتوا (مانند WordPress و Joomla) و زبان‌های برنامه‌نویسی اینترنتی (مانند PHP و JavaScript) دارید.

اما اگر قصد دارید تصاویر و گرافیک‌ها را ویرایش کنید و بعداً آن‌ها را در وبسایت یا وبلاگ خود استفاده کنید، می‌توانید از فوتوشاپ استفاده کنید. در این صورت، می‌توانید تصاویر را تغییر اندازه دهید، زمینه‌ها را حذف یا تغییر دهید، فیلترهای تصویری اعمال کنید و اصلاحات رنگی و دیگر ویرایش‌ها را انجام دهید. با اتمام ویرایش تصاویر، می‌توانید آن‌ها را در وبسایت یا وبلاگ خود قرار داده و به طور مستقیم از لینک‌های تصاویر در کد HTML و CSS استفاده نمایید.

بنابراین، اگر قصد دارید یک سایت یا وبلاگ کامل را بسازید، باید از ابزارها و تکنولوژی‌های مناسب برای این منظور استفاده کنید. فوتوشاپ نیز می‌تواند در بخش ویرایش و بهینه‌سازی تصاویر مورد استفاده قرار گیرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49713 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: آیپان تاریخ خبر: 1402/07/09 تعداد مشاهده: 338
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

قلیچخانی 1402/08/17 11:57
برنامه های ایجاد سایت بدون نیاز به برنامه نویسی را معرفی کنید لطفا . ممنون
بهنوش 1402/08/08 10:22
ممنونم. قوانین تبلیغات در وبلاگ ها چطوریه؟