کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316331 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه مشخصات لپ تاپ لنوو را بفهمیم؟

یکی از مهم‌ترین شرکت‌هایی که در زمینه طراحی و تولید لپ تاپ فعالیت دارد، لنوو بوده که به عنوان یک شرکت چند ملیتی شناخته شده است. برند لنوو در زمینه تولید انواع سخت افزار هم فعالیت دارد و به همین دلیل توانسته رشد بسیار خوبی را تجربه کند. در صورتی که اقدام به خرید لپ تاپ لنوو کرده‌اید و قصد دارید مشخصات فنی آن را مورد بررسی قرار دهید، این کار را می‌توانید از طریق دستگاه و با استفاده از روش‌های خاص انجام دهید.

در حقیقت شاید ساده‌ترین روش برای مشاهده مشخصات لپ تاپ مشاهده اطلاعات درج شده روی بسته‌بندی باشد، اما روش‌های دیگری هم برای مشاهده مشخصات فنی لپ تاپ موردنظرتان وجود دارد؛ با ما همراه باشید تا روش مشاهده مشخصات فنی دستگاه را در کمترین زمان ممکن به شما آموزش دهیم.

مشاهده مشخصات فنی لپ تاپ لنوو

همانطور که ذکر شد، روش‌های زیادی برای مشاهده مشخصات فنی لپ تاپ لنوو وجود دارد که کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. به عنوان مثال، گروهی از کاربران می‌توانند با استفاده از بخش درباره دستگاه (About PC) اقدام به این کار کنند که یکی از ساده‌ترین روش‌های شناسایی مشخصات لپ تاپ لنوو به حساب می‌آید. از طرف دیگر، امکان مشاهده مشخصات دستگاه با استفاده از اطلاعات دستگاه (System Information) وجود دارد و به عنوان گام نهایی کاربران می‌توانند از HWInfo برای مشاهده جزئیات سیستم استفاده کنند.

هر کدام از روش‌های ذکرشده می‌توانند به کاربران در مشاهده جزئیات و مشخصات دستگاه کمک کنند. در حقیقت ویندوز قابلیت‌های زیادی دارد و از آن جایی که لپ تاپ های لنوو مبتنی بر ویندوز هستند، می‌توانند باعث شوند که امکان دسترسی به مشخصات لپ تاپ به سادگی امکان‌پذیر باشد. در ادامه هر کدام از روش‌های ذکرشده برای مشاهده مشخصات دستگاه را به صورت کامل آموزش خواهیم داد تا کاربران بتوانند در کوتاه‌ترین زمان به خواسته خود دست پیدا کنند.

استفاده از About PC برای مشاهده مشخصات لپ تاپ لنوو

در صورتی که دارای لپ تاپ لنوو یا سایر دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز هستید، می‌توانید مشخصات فنی دستگاه خود را به سادگی و با استفاده از روش زیر مشاهده کنید:

  • ابتدا باید وارد تنظیمات دستگاه خود شوید. شما می‌توانید با استفاده از کلیدهای ترکیبی Windows + I به سادگی وارد بخش تنظیمات دستگاه شوید.
  • هم اکنون باید وارد بخش سیستم (System) موجود در منوی سمت چپ شوید. این گزینه به راحتی برای شما قابل مشاهده خواهد بود.
  • در ادامه کار باید به سمت پایین لیست رفته و روی گزینه About this PC موجود در قسمت پایین ضربه بزنید. این گزینه در قسمت ذکرشده به صورت کامل قابل مشاهده است.
  • در این بخش شما می‌توانید اطلاعات مهمی از سیستم را مشاهده کنید که شامل اطلاعات کاملی از دستگاه و سایر موارد مهم می‌شود.

هم اکنون شما موفق شدید با استفاده از بخش درباره دستگاه به اطلاعات مهم لپ تاپ لنوو خود دست پیدا کنید. همانطور که گفته شد امکان استفاده از این روش در تمام دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز فراهم است.

استفاده از System Information

یکی دیگر از روش‌های مشاهده اطلاعات و مشخصات فنی لپ تاپ لنوو را باید استفاده از بخش System Information عنوان کرد. شما می‌توانید با استفاده از این بخش به اطلاعات گسترده‌ای درباره لپ تاپ خود دسترسی پیدا کنید:

  • شما باید از بخش جستجوی ویندوز برای مشاهده MSInfo استفاده کنید.
  • در ادامه کار شاهد نمایش یک لیست خواهید بود که پیوندی را به برنامه اطلاعات سیستم نمایش می‌دهد. شما باید این لینک را انتخاب کنید تا ادامه کار برای شما انجام شود. به عنوان مثال، شما می‌توانید در این بخش از ویندوز 11 اقدام به مشاهده مدل سیستم، پردازنده، نسخه بایوس، رم و حافظه مجازی در کنار سایر موارد کنید.
  • در صفحه‌ای که ظاهر می‌شود، اطلاعاتی را درباره پردازنده، حافظه، مادربرد و سایر موارد مشاهده خواهید کرد. از طرف دیگر شما می‌توانید با انتخاب منوها در سمت چپ اطلاعات دقیق‌تری درباره پورت‌های USB، شبکه، سیستم صوتی، نمایشگرها و سایر موارد کسب کنید.

استفاده از HWInfo

یکی دیگر از روش‌های پرکاربرد برای مشاهده اطلاعات و مشخصات فنی دستگاه را باید استفاده از HWInfo معرفی کرد. در این روش شما می‌توانید اطلاعات و مشخصات فنی دستگاه خود را با دنبال کردن مراحل زیر مشاهده کنید که شامل موارد زیر خواهد شد:

  • HWInfo را از وب سایت رسمی دانلود کرده و آن را همانند هر برنامه دیگری روی لپ تاپ لنوو یا سایر دستگاه‌های خود نصب کنید.
  • برنامه را اجرا کرده و در صورتی که قصد دارید اطلاعات زنده را ببینید، Sensors Only را انتخاب کنید. در غیر این صورت می‌توانید هر دو کادر را بدون علامت رها کرده و خلاصه اطلاعات سیستم را دریافت کنید.
  • برای مشاهده اطلاعات زنده باید Sensors را از منوی بالا انتخاب کنید. پنجره‌ای که ظاهر می‌شود، اطلاعات زیادی درباره آمار زنده همانند رایانه شخصی یا سرعت و سایر موارد را نمایش می‌دهد.

با استفاده از این روش می‌توانید اطلاعات مهم دستگاه خود را مشاهده کنید که به عنوان یکی از ساده‌ترین روش‌های انجام کار شناخته می‌شود.

مشاهده بسته بندی لپ تاپ

یکی دیگر از روش‌های مشاهده اطلاعات لپ تاپ لنوو را باید مشاهده اطلاعات درج شده روی بسته بندی محصول عنوان کرد. هنگامی که لپ تاپ را خریداری کنید، می‌توانید به طرفین بسته بندی نگاه کرده تا با مشاهده برچسب اطلاعات بتوانید مشخصات فنی دستگاه را در کمترین زمان ممکن مشاهده کنید. این روش را باید به عنوان یکی از ساده‌ترین روش‌های مشاهده اطلاعات دستگاه به حساب آورد که در دسترس قرار دارد.

مشاهده مشخصات فنی لپ تاپ می‌تواند برای کاربران اهمیت زیادی داشته باشد. گاهی وقت‌ها ممکن است کاربران نیازمند دانستن برخی از مشخصات فنی دستگاه باشند و در عین حال به بسته بندی دسترسی نداشته باشند. در این مقاله سعی شد بهترین روش‌های مشاهده مشخصات لپ تاپ لنوو را آموزش دهیم، اما در حالت کلی روش‌های ذکرشده برای کلیه لپ تاپ‌های مبتنی بر ویندوز کاربرد دارد. شما می‌توانید با استفاده از روش‌های ذکرشده برای انجام کار اقدام کرده و به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

انواع لپ تاپ را از پلازا بخرید

در صورتی که علاقه‌مند به خرید لپ تاپ هستید و می‌خواهید مدلی متناسب با نیازتان را انتخاب کنید، پیشنهاد می‌دهیم به سایت پلازا دیجیتال سر بزنید. علاوه بر اینکه برای هر نوع کاربری و سلیقه‌ای، مدلی متناسب با نیاز کاربر در فروشگاه پلازا دیجیتال موجود است؛ بلکه می‌توانید از خرید اقساطی لپ تاپ نیز بهره‌مند شوید و لپ تاپ دلخواهتان را با پرداخت اقساط ماهانه خریداری کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49810 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: تریبون 1402/08/26 تاریخ خبر: 1401/09/26 تعداد مشاهده: 1215
کلید واژه ها:
سافت گذر