کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316306 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

3 مقصد جذاب برای سفرهای نوروزی

ویلا شمال

شمال کشور یکی از مقاصد جذاب و دوست داشتنی برای سفرهای نوروزی است؛ این سرزمین سبز و پرطراوت، در فصل بهار با آرامش و زیبایی خیره‌کننده‌ای همراه می‌شود و سفری متفاوت و شگفت‌انگیز برای مهمانان خود رقم می‌زند. استان مازندران در فصل بهار و ایام نوروز بیشتر از دیگر مناطق شمالی توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند. بنابراین به منظور استفاده از این فرصت و چیدن برنامه سفرهای نوروزی می‌توانید به سراغ اجاره ویلا شمال بروید و به صورت آنلاین از طریق سایت شب، گزینه‌های متنوع و متعدد موجود در سایت را با هم مقایسه کنید تا در نهایت به گزینه ایده‌ال خود برای اقامت در مقصد برسید.

در نوروز حتما سری به شهر رامسر و روستای جواهرده بزنید؛ روستایی پرشور و پرانرژی که همه نوع امکاناتی در آن وجود دارد و شما را با لحظاتی رویایی و بسیار دلپذیر روبرو می‌کند. این روستا 29.5 کیلومتر با مرکز شهر رامسر فاصله دارد و در ارتفاعات 2000 متری رشته کوه البرز قرار گرفته است.

از شهر رامسر تا روستای جواهرده یک جاده پرپیچ و خم زیبای جنگلی پیش روی شما قرار دارد، که لذت عبور از آن به اندازه لذت رسیدن به مقصد است. بخشی از جنگل‌های هیرکانی نیز به این منطقه تعلق دارد و پوشش گیاهی غنی جواهرده و موقعیت جغرافیایی بسیار عالی آن باعث شده است تا علاوه بر داشتن آب و هوایی روح‌بخش، چشم‌اندازهایی بسیار تماشایی نیز داشته باشد.

بازدید از بزرگ‌ترین باغ‌ گل در اصفهان

سوئیت اصفهان

اصفهان، شهری است که به‌خاطر بناها و آثار تاریخی ارزشمند خود به عنوان یکی از مقاصد گردشگری برجسته جهان شناخته می‌شود و معمولا گردشگران آن را با نقش جهان و پل خواجو و دیگر آثار تاریخی برجسته‌اش می‌شناسند. اما در کنار این آثار مشهور، جاذبه‌های دیگری نیز در این شهر وجود دارند که باعث شده‌اند اصفهان یک مقصد گردشگری بی‌نظیر باشد. یکی از این جاذبه‌ها، باغ گل‌های اصفهان است که یک مجموعه کامل و منحصر به فرد از انواع گل‌ها و گیاهان معروف است، که با اجاره سوئیت اصفهان می‌توانید یک تجربه آرامش بخش و فراموش‌نشدنی را در کنار طبیعت زیبای باغ گل‌های اصفهان به دست بیاورید.

باغ گل‌های اصفهان، با وسعتی حدود ۶۷۰۰۰ متر مربع، در حاشیه رودخانه زاينده رود واقع شده و به ‌عنوان یکی از زیباترین مکان‌های دیدنی اصفهان به شمار می‌آید. در این باغ، عناصر معماری سنتی اصفهان به همراه اقلیم خشک منطقه در طراحی مورد توجه قرار گرفته و به وسیله فواره‌ها و برکه‌های زیبا، یک فضای سبز و دلنشین ایجاد شده است.

این باغ با کاشت ۳۹۵ گونه گیاهی سازگار با شرایط آب‌و‌هوایی اصفهان، یک مکان ایده‌آل برای آرامش و لذت بردن از طبیعت فراهم کرده است و دارای چندین بخش مختلف است. از جمله این بخش‌های می‌توان به بخش مرکزی، باغ صخره‌ای، آبنما و آبشار مصنوعی، برکه، سالن آمفی تئاتر روباز، باغ ژاپنی و فرانسوی، گلخانه، باغ رز، باغ گیاهان پیازی و... اشاره کرد.

سفر به سرزمینی پر از سرسبزی و طراوت در ماسال

اجاره ویلا ماسال

ماسال یکی از بهترین مناطق شمالی است که در هر فصلی از سال زیبایی‌های خاص خود را دارد؛ اما طراوت و تازگی و زیبایی بی‌بدیل این شهر کوچک شمالی در فصل بهار طور دیگری خود را نمایان می‌کند. به همین دلیل اجاره ویلا ماسال در فصل بهار، فرصتی فراهم می‌آورد تا شما به عنوان مهمان، در میان گلهای رنگارنگ، آبشارهای فریبنده و هوای خنک و خوشایند، از لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز بهره‌مند شوید.

برای رسیدن به ماسال باید به سمت استان گیلان و شمال غرب شهر رشت بروید. این شهر گردشگری پرطرفدار با تهران در حدود 380 کیلومتر فاصله دارد و با 5 ساعت رانندگی می‌توانید خود را از مبدا تهران به مقصد ماسال برسانید. این فاصله از رشت به 55 کیلومتر و از تالش به 60 کیلومتر می‌رسد.

ماسال را همه عاشقان طبیعت به ییلاقات سرسبزش می‌شناسند، جایی که می‌توان جادوی طبیعت را در آن دید. این منطقه با وجود کم وسعت بودن، دنیایی بی انتها از زیبایی‌های طبیعی است و تعداد روستاها و ییلاقات آن بیشمار هستند. البته ناگفته نماند که رودخانه خالکایی نیز دلیلی بر محبوبیت ماسال است و مناطق جنگلی و چشمه‌ها و آبشارهای ماسال نیز کم نیستند و همه این‌ها دست به دست هم داده‌اند تا فصل بهار، ماسال را به میزبانی برای تجربه شور و شادی و خاطره‌سازی تبدیل کند.

همه ییلاقات ماسال بکر و بی‌نظیر هستند، اما اگر بخواهیم بهترین این ییلاقات را به شما معرفی کنیم، قطعا ییلاق اولسبلنگاه در صدر قرار می‌گیرد؛ جایی که تنها زیبایی طبیعی آن مورد توجه نیست، بلکه به لحاظ محیط زیستی نیز به خوبی محافظت شده است و اجازه هیچ‌گونه ساخت و ساز غیرقانونی در آن صادر نشده است. در واقع تمام کلبه‌ها و خانه‌های موجود در این روستا، از چوب ساخته شده‌اند و اهالی آن برای تامین برق از پنل‌های خورشیدی و موتور برق استفاده می‌کنند.

اولسبلنگاه در ارتفاع 1489 متری از سطح دریا قرار گرفته و چشم‌اندازی رویایی با آب و هوایی بسیار دلپذیر دارد. برای عاشقان مه و ابر نیز این روستا، هنگام ایجاد اقیانوسی از ابرها، دنیایی از شگفتی‌ها را نمایان می‌کند و در هر فصلی از سال با تنوعی از شرایط آب و هوایی و چشم‌اندازهای طبیعی، عاشقان طبیعت را غافلگیر می‌کند.

ییلاق اولسبلنگاه، با فضای پر از سرسبزی و طراوت، به واسطه کلبه‌های چوبی، گله‌های اسب‌های وحشی و اهلی، و گاوهای اهالی روستا، همچون یک تابلوی نقاشی خیالی، به چشم می‌خورد. این زیبایی زمانی که مناطق اطراف در ابرهای مخملی سفید و نرم فرو می‌روند، به اوج خود می‌رسد. زمان مناسب برای شاهد شدن این منظره رویایی، ماه‌های اردیبهشت و خرداد است. اما زیبایی جادویی این منطقه تنها به اولسبلنگاه محدود نمی‌شود؛ ادامه دادن مسیر روستا، شما را به سوئه چاله و روستای گیلوان و ارتفاعات آلاله می‌رساند، که با دنیایی از جذابیت‌های طبیعی متفاوت همراه هستند. همه این مناطق به عنوان مقاصدی بی‌نظیر برای عکاسی و ثبت لحظات به‌یادماندنی نیز شناخته می‌شوند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49866 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: تریبون 1402/10/27 تاریخ خبر: 1401/09/27 تعداد مشاهده: 527
کلید واژه ها:
سافت گذر