کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316378 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اثر بخشی تردمیل بر کاهش وزن

تردمیل در طول سال های گذشته به عنوان یکی از اثر بخش ترین وسایل ورزشی در راستای کاهش وزن استفاده می شود. علاوه بر تاثیر بر کاهش وزن، تردمیل می تواند بر افزایش استقامت بدن و تاثیر بر عضله سازی نیز مورد استفاده قرار گیرد. بسیاری از پزشکان مهم ترین راه برای کاهش وزن و رسیدن به محدوده وزنی سالم را ورزش کردن روزانه عنوان می کنند. با توجه به زندگی ماشینی، ورزش کردن در محیط باز شاید برای همه مقدور نباشد. از این روی بسیاری از افراد روی به استفاده از تردمیل آورده اند. این دستگاه ورزشی، علاوه بر باشگاه ها، برای استفاده در منازل نیز مورد استفاده است.

 aهایپرجیم-تردمیل1.png (1200×450)

 قیمت تردمیل برای استفاده در منزل

تردمیل ها امروزه در بازه قیمتی بسیار گسترده ای عرضه می شوند. هر شخص می تواند بر اساس بودجه ای که در اختیار دارد، محصولی با قیمت متناسب و با کارایی مفید ثبت سفارش کرده و استفاده کند. از این روی شما بدون هرگونه نگرانی می توانید نسبت به ثبت سفارش و خرید تردمیل برای استفاده در منزل اقدام کنید. با این وجود شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که اصولا چطور از این دستگاه ورزشی می توان برای کاهش وزن استفاده کرد؟ این سوال را در ادامه پاسخ خواهیم داد.

خرید تردمیل با قیمت مناسب

شما از سراسر کشور می توانید برای خرید انواع تردمیل به صورت آنلاین اقدام کنید. این روش امروزه بسیار محبوب بوده و مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین امکان دریافت مشاوره به صورت تلفنی وجود داشته و امکان دسترسی به انواع محصولات با بودجه متناسب شما نیز در دسترس است.

فروش تردمیل با بهترین کیفیت

یکی از مهم ترین ویژگی های این مرکز فروش تردمیل، عرضه محصولات با بهترین کیفیت است. شما می توانید با استفاده از روش آنلاین در سراسر کشور به محصولاتی با بالاترین عملکرد دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید در صورت تمایل انواع برنامه ها و ویژگی های محصول را در وب سایت مطالعه کرده و سپس نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید.

بهترین دستگاه ورزش روزانه را آنلاین ثبت سفارش کنید

به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات ورزشی که امروزه در بازار عرضه می شود، تردمیل طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. شما می توانید به صورت آنلاین نسبت به ثبت سفارش تردمیل اقدام کرده و این دستگاه را درب منزل دریافت کنید.

بهترین برنامه برای کاهش وزن

تردمیل می تواند برای کاهش وزن بسیار مفید واقع شود. در این راستا کافی است که شما از برنامه های مخصوص با شیب و سرعت متناسب استفاده کنید. معمولا هر دستگاه برنامه های از پیش تعریف شده ای دارد که برای کاهش وزن می تواند مورد استفاده قرار گیرد. از سوی دیگر شما می توانید با رعایت رژیم غذایی مناسب، کاهش وزن خود را تسریع کرده و به وزن ایده آل خود برسید. همچنین تداوم کار با تردمیل و همچنین استفاده روزانه، می تواند در همین راستا به شما کمک مضاعفی کند.

 

تردمیل به عنوان یکی از اصلی ترین وسایل ورزشی هوازی شناخته می شود. امروزه بسیاری از افراد در راستای کاهش وزن از این محصول استفاده می کنند. با این وجود افراد سالمند (با سن بالاتر از 60 سال) آیا می توانند از treadmill استفاده کنند؟ این سوالی است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

پیش از خرید تردمیل به پزشک مراجعه کنید

پیش از خرید تردمیل و استفاده از آن بهتر است که به پزشک مراجعه کنیم. پزشک بر اساس تراکم استخوان و همچنین وضعیت کلی سلامتی به شما پیشنهاد می دهد که چطور از treadmill استفاده کنید. معمولا افراد با سن بالاتر نباید بیشتر از 30 دقیقه با تردمیل تمرین کنند.

فروش تردمیل متناسب افراد سالمند

تردمیل ها امروزه در انواع مختلفی در بازار عرضه می شوند. فروش انواع treadmill که مناسب برای افراد سالمند باشند در دسترس بوده و شما می توانید نسبت به آپشن ها و ویژگی های مورد نیاز نسبت به ثبت سفارش این محصول اقدام کنید. این سری از محصولات معمولا باید از استحکام بالاتری برخوردار باشند. همچنین ایمنی بیشتری را باید ایجاد کنند.

قیمت تردمیل مناسب برای افراد سالمند چقدر است؟

قیمت تردمیل های عرضه شده در بازار معمولا بر اساس ویژگی های فنی که دارند تعیین می شوند. نباید از یاد برد که امروزه انواع مختلفی از treadmill در بازار عرضه می شوند و شما می توانید نسبت به تهیه آن ها اقدام کنید. به جهت کاهش هزینه خرید، می توانید از روش آنلاین برای ثبت سفارش آن اقدام کنید.

بهترین دستگاه ورزشی برای افراد سالمند چیست؟

کدام دستگاه ورزشی برای افراد سالمند می تواند مفید واقع شود؟ به طور کلی می توان گفت که تردمیل ها به دلیل عملکرد مشابه پیاده روی می توانند بهترین انتخاب برای سالمندان باشند. با این حال نباید از یاد برد که حتما باید با پزشک پیش از شروع ورزش صحبت شود.

کلام آخر

در دنیای امروز تمامی افراد باید بتوانند از treadmill و وسایل ورزشی استفاده داشته باشند. برای افراد سالمند می توان گفت که treadmill یکی از مهم ترین وسایل ورزشی عرضه شده در بازار هستند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49906 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1403/01/27 تعداد مشاهده: 132
کلید واژه ها:
سافت گذر