کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9193 | مشاهده و دانلود: 739650242 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/27 | اعضاء: 316695 | نظرات: 37901
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امکان دانلود همزمان 2 برنامه در گوگل پلی

اوایل، فروشگاه گوگل پلی بهتون این اجازه رو نمی‌داد که دو تا اپ رو همزمان دانلود کنید. باید صبر می‌کردید تا اپ اول نصب بشه، بعد از اون می‌تونستید اپ دوم رو دانلود کنید. خیلی ناراحت‌کننده بود، به ویژه وقتی که داشتید یک دسته از اپ‌ها رو نصب می‌کردید.

حالا به نظر میاد که گوگل این مشکل رو با یه بروزرسانی جدید حل کرده. گزارشات نشون می‌دن که فروشگاه گوگل پلی در حال دریافت یه بروزرسانی جدیده که به کاربر این امکان رو می‌ده که دو تا اپ رو همزمان دانلود کنه. این یه تغییر کوچکه، اما فرآیند دانلود و نصب اپ‌ها رو کمی سریع‌تر می‌کنه. این قابلیت می‌تونه وقتی که دارید یه گوشی جدید رو راه‌اندازی می‌کنید خیلی مفید باشه، چون می‌تونید به سرعت همه‌ی اپ‌های مورد علاقه‌تون رو نصب کنید.

 

امکان دانلود همزمان 2 برنامه در گوگل پلی

 

به نظر میاد که افراد با گوشی‌های اندرویدی موفق شدن که بتونن از فروشگاه گوگل پلی دوتا اپ رو به صورت همزمان دانلود کنن، پس این ویژگی به نظر مشترکه. ولی باید مطمئن بشید که گوشی اندرویدی‌تون آخرین نسخه اندروید و همچنین آخرین نسخه فروشگاه گوگل پلی رو داره.

متاسفانه، فقط می‌تونید دو اپلیکیشن رو به صورت همزمان دانلود کنید و نمی‌تونید دوتا اپ رو به صورت همزمان به‌روزرسانی کنید. هنوزم فقط می‌تونید یک اپ رو به صورت تکی به‌روزرسانی کنید. احتمالاً گزینه‌ای برای به‌روزرسانی چند اپ به صورت همزمان در فروشگاه پلی وجود نداره. البته این امکان می‌تونست یه اضافه‌ی مهم به فروشگاه پلی باشه.

 

امکان دانلود همزمان 2 برنامه در گوگل پلی

امکان نصب چند اپلیکیشن در فروشگاه گوگل پلی فقط برای دو اپلیکیشن به صورت همزمان فعال است. اما دانلود سومین اپلیکیشن به همراه دو اپلیکیشن دیگر، در حال حاضر در وضعیت انتظار قرار دارد و فقط زمانی آغاز می‌شود که دانلود و نصب دو اپلیکیشن دیگر به پایان برسد.

این تغییر در حال حاضر بر روی گوشی‌های اندرویدی از نسخه ۱۴ اندروید و نسخه ۴۰.۶.۳۱ فروشگاه گوگل پلی قابل مشاهده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49983 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/10 تعداد مشاهده: 1015
کلید واژه ها: ,
سافت گذر