کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9267 | مشاهده و دانلود: 743716835 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/26 | اعضاء: 317244 | نظرات: 37925
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تجربه‌ای فراتر از بازی با صندلی گیمینگ پاوید

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که تجربه گیمینگ شما می‌تواند با یک صندلی گیمینگ حرفه‌ای، بسیار متفاوت تر شود؟ اگر به دنبال تجربه جدیدی از بازی های ویدیویی هستید، صندلی گیمینگ پاوید بهترین انتخاب برای شماست. در این مقاله به معرفی ویژگی‌ها و اهمیت استفاده از صندلی گیمینگ می‌پردازیم و نشان می‌دهیم که چرا صندلی‌های گیمینگ پاوید می‌توانند بهترین گزینه برای شما باشند.

چرا به یک صندلی گیمینگ نیاز دارید؟

یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در بازی‌های ویدئویی، راحتی و تمرکز است. صندلی‌های گیمینگ با طراحی ارگونومیک، پشتیبانی کامل از کمر و گردن و تنظیمات متنوع، به شما امکان می‌دهند تا ساعت‌ها بدون احساس خستگی یا درد به بازی بپردازید. از این رو، انتخاب یک صندلی گیمینگ مناسب می‌تواند به طور مستقیم بر عملکرد و لذت شما از بازی تأثیر بگذارد.برای مثال بازی های مثل Call of Duty Warzon ، PUBG و به صورت کلی بازی هایی که در سبک Battle Royal عرضه شده‌اند نیازمند دقت و تمرکز بالایی هستند که روی صندلی های معمولی چنین امکانی وجود ندارد و شما دچار خستگی و آسیب های مختلف خواهی شد.از این رو بهتر است که یک صندلی گیمینگ مخصوص تهیه کنید.در ادامه بیشتر به این محصول می پردازیم و نحوه خرید آن را برای شما شرح خواهیم داد.

ویژگی‌های برجسته صندلی‌های گیمینگ پاوید

  1. طراحی ارگونومیک:

صندلی‌های گیمینگ پاوید با دقت و رعایت اصول ارگونویمک طراحی شده‌اند تا بهترین پشتیبانی را برای شما ارائه دهند. این صندلی‌ها با قابلیت تنظیم ارتفاع، زاویه پشتی و حتی دسته‌ها، امکان شخصی‌سازی کامل را فراهم می‌کنند.هنگامی که روی صندلی می نشینید تمام فشار های بدن شما کنترل شده و حس راحتی را برای شما فراهم می کند.

  1. کیفیت ساخت بالا

محصولات پاوید با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و استانداردهای تولید بالا، دوام و مقاومت بالایی دارند. این صندلی‌ها برای استفاده طولانی‌مدت طراحی شده‌اند و می‌توانند تا سال‌ها شما را همراهی کنند.از این رو دیگر نیازی به نگرانی از آسیب دیدن محصول نیست.

  1. ارزان و مقرون به صرفه

یکی از مزایای بزرگ صندلی‌های گیمینگ پاوید، قیمت مناسب و تولید داخلی است. این به معنای دستیابی به کیفیت بالا با هزینه کمتر و حمایت از تولید ملی است.شرکت صندلی اداری پاوید با سال‌ها تجربه در تولید صندلی‌های اداری و گیمینگ، به عنوان یکی از معتبرترین و خوش‌نام‌ترین تولیدکنندگان در این صنعت شناخته می‌شود. محصولات پاوید با رعایت استانداردهای بین‌المللی ، انتخابی مطمئن برای گیمرهای حرفه‌ای هستند.

معمولا شرکت هایی که در ایران هستند کیفیت را فدای قیمت می کنند و صندلی هایی تولید می کنند که قیمت بسیار کمی حدود 2 تا 3 میلیون تومن دارند که متاسفانه این کار باعث افزایش احتمال خرابی و تعمیر های مداوم می شود. از طرف دیگرشما در صورت استفاده در طولانی مدت دچار آسیب هایی مثل کمر درد و آرتروز خواهی شد.پس برای سلامتی خودتان ارزش قائل شوید.فراموش نکنید که صندلی مانند یک کفش است!.در صورت کوتاهی در این انتخاب بیشترین آسیب را به خود وارد می کنید.

بهترین مدل‌های صندلی گیمینگ در فروشگاه پاوید

اگر به دنبال بهترین مدل‌های صندلی گیمینگ هستید، فروشگاه پاوید گزینه‌های متنوعی را برای شما فراهم کرده است. از مدل‌های پیشرفته با امکانات کامل تا صندلی‌های اقتصادی و با کیفیت، در پاوید می‌توانید صندلی گیمینگ مناسب خود را پیدا کنید.همچنین مدل هایی وجود دارد که درعین شیک بودن ظاهر رسمی داشته و به همین دلیل می توانید از آن در شرکت ها به عنوان صندلی اداری استفاده کنید.یکی از مزایای خرید از پاوید، ارسال سریع محصولات است؛ تمامی سفارش‌ها در کمتر از 24 ساعت به دست مشتریان می‌رسد.

صندلی گیمینگ تخت شو

صندلی گیمینگ تخت شو یکی از محصولاتی است که برای اولین بار در ایران توسط شرکت مبلمان اداری پاوید تولید شده است.این مدل صندلی دارای زیرپایی مخصوص بوده که در بین نمونه های ایرانی چنین چیزی به چشم نمی خورد.برای ساخت این صندلی از چرم پارس درجه یک استفاده شده که مقاومت بسیاری در مقابل پارگی و پوسیدگی در اثر گذر زمان دارد.همچنین قسمت کفی و پشتی آن نیز فوم سرد قرار داده شده است.از مزایای فوم سرد این است که نرمی زیادی دارد و مهمتر از همه اینکه دچار تغییر حالت در اثر استفاده های طولانی مدت نخواهد شد.بسیاری از تولید کنندگان از فوم گرم استفاده می کنند که هزینه کمتری دارد اما دردسر های آن پس از مدت کوتاهی شروع به نمایان شدن می کند.

قسمت زیرپایی این صندلی گیمینگ ارزان نیز به صورت کشویی باز و بسته می شود و در زمانی که می خواهید کمی از بازی و سرگرمی فاصله بگیرید می توانید زیرپایی را باز کرده و خیلی راحت روی صندلی دراز بکشید.لازم به ذکر است که این صندلی ها تا 120 کیلوگرم تحمل وزن دارد و از این بابت مشکلی نخواهی داشت.

نتیجه‌گیری

انتخاب یک صندلی گیمینگ مناسب می‌تواند تأثیر بسزایی در تجربه گیمینگ شما داشته باشد. صندلی‌های گیمینگ پاوید با طراحی ارگونومیک، کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب، بهترین گزینه برای تمامی گیمرها هستند. با خرید از فروشگاه پاوید، می‌توانید از تجربه‌ای فراتر از بازی لذت ببرید و مطمئن باشید که سرمایه‌گذاری شما در این محصول، کاملاً ارزشمند است.

از همین امروز تجربه گیمینگ خود را با صندلی‌های پاوید ارتقا دهید و از بازی‌هایتان لذت ببرید!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50145 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1403/03/02 تعداد مشاهده: 100
کلید واژه ها:
سافت گذر