کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/12 | اعضاء: 316413 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مروری بر مهم‌ترین اخبار ارتباطات در هفته‌ی گذشته

شكي نيست كه خبر واگذاري سيم‌كارت‌هاي اپراتور سوم تلفن همراه مهم‌ترين خبري بود كه هفته گذشته تيتر بسياري از روزنامه‌ها، خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي خبري را به خود اختصاص داد.

اپراتور سوم تلفن همراه كشور در حالي واگذاري‌ سيم‌كارت‌هايش را به‌صورت محدود از روز اول خردادماه آغاز كرد كه براساس شنيده‌ها اين سيم‌كارت‌ها در نخستين سري به يكسري افرادي كه از سوي خود اپراتور انتخاب شدند، به‌صورت VIP واگذار مي‌شود و به مرور تعداد واگذاري‌ها افزايش يافته و به‌صورت عمومي عرضه خواهد شد.

در هر حال اين اپراتور در حال برنامه‌ريزي و انجام اقدامات لازم بوده و قرار است جزييات در اين مورد در نشست خبري كه زمان آن مشخص نيست عنوان شود.

*تفاهم‌نامه همكاري بين رگولاتوري و دانشگاه تهران

در تفاهم‌نامه همكاري بين رگولاتوري و دانشگاه تهران، همكاري علمي و پژوهشي در قالب پايان‌نامه‌هاي كاربردي كارشناسي ارشد و دكترا و مطالبات و تحقيقات مشترك پيش‌بيني شده است و حمايت از شركت‌هاي دانش بنيان با هماهنگي دانشگاه تهران و رگولاتوري، همكاري مشترك در تجاري‌سازي يافته‌هاي پژوهشي و همكاري علمي و پژوهشي و فن‌آوري در غالب پروژه‌هاي كاربردي و فن‌آوري از موضوعات ديگري است كه در اين تفاهم نامه مطرح شده است.

*عرضه‌ي نسل جديد سيم‌كارت ايرانسل

ايرانسل هم به عرضه‌ي نسل جديد سيم‌كارت به كاربران نسل جديد ابزارهاي ارتباطي اقدام كرد.

روابط عمومي ايرانسل اعلام كرد: از آنجا كه استفاده از نسل جديد گوشي‌ها و ابزارهاي ارتباطي، مستلزم دارا بودن سيم‌كارت‌هاي ويژه اين دستگاه‌ها در سايز كوچك‌تر است، «ميكروسيم»‌هاي ويژه ايرانسل در اندازه كوچك و سازگار با گوشي‌ها و ابزارهاي ارتباطي نسل جديد هم‌چون iPad و iPhone به علاقه‌مندان به فن‌آوري‌هاي جديد عرضه شد.

* ابلاغ قانون تشکيل سازمان پست جمهوري اسلامي ايران

اما رئيس جمهوري قانون تشکيل سازمان پست جمهوري اسلامي ايران که در مجلس تصويب و به تأييد شوراي نگهبان رسيده را براي اجرا ابلاغ کرد.

بر اساس ماده واحده اين قانون، به منظور انتزاع و انتقال وظايف و فعاليت‌هاي شبکه‌هاي اصلي تجزيه و مبادلات و مديريت توزيع خدمات پايه پستي از شرکت پست جمهوري اسلامي ايران، «سازمان پست جمهوري اسلامي ايران» وابسته به وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات تشکيل مي‌شود؛ بر اين اساس، اساسنامه سازمان ياده شده ظرف سه ماه از تاريخ تصويب اين قانون توسط دولت تهيه و براي تصويب به مجلس شوراي اسلامي ارسال مي‌شود.

* راه‌اندازي 11 ديتاسنتر استاني در كشور

وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات هم خبر داد: در حال حاضر 11 ديتاسنتر استاني در كشور در حال راه‌اندازي است و براي كاهش مشكل ديتاسنترها، تمامي استان‌ها به ديتاسنتر مجهز خواهند شد و دسترسي از شبكه ملي اطلاعات نيز براي ديتاسنترها فراهم مي‌شود.

* ابلاغ آيين‌نامه ساماندهي آدرس‌هاي عددي اينترنتي

معاون بررسي‌هاي فني و صدور پروانه‌ي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از ابلاغ آيين‌نامه ساماندهي آدرس‌هاي عددي اينترنتي در كشور خبر داد.

لطف‌الله سبوحي اظهار كرد: اين آيين‌نامه در كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات تصويب شده و بر اساس اين مصوبه، سازمان فن‌آوري اطلاعات ايران به‌عنوان مجري آيين‌نامه تعيين شده است و نظارت بر اجراي مطلوب آيين‌نامه بر عهده رگولاتوري است.

وي درباره اهداف سامان‌دهي آدرس‌هاي عددي اينترنتي در كشور گفت: اين آيين‌نامه با توجه به ضرورت مهندسي مجدد و مديريت بر توزيع آدرس‌هاي عددي اينترنتي در كشور، مهاجرت از نسخه چهار IP به نسخه شش IP و ايجاد امنيت در شبكه ملي تصويب و ابلاغ شده است.

* پروژه گذر از فن‌آوري TDM به NGN

شركت ارتباطات زيرساخت پروژه گذر از فن‌آوري TDM به NGN را آغاز كرد.

اصغر شمس - مدير كل طرح و مهندسي سوييچ شركت ارتباطات زيرساخت - با اعلام اين مطلب اظهار كرد: شركت ارتباطات زيرساخت بر اساس مفاد برنامه پنج ساله پنجم توسعه سوئيچ‌هاي جديد مبتني بر NGN را با سوئيچ‌هاي قديمي مبتني بر TDM جايگزين مي‌كند.

شمس با اشاره اين كه اين پروژه در سه فاز مختلف عملياتي خواهد شد توضيح داد: فاز اول پروژه از نيمه دوم سال 89 با انجام مطالعات و تهيه RFP آغاز شد و از ابتداي سال 90 مقدمات لازم براي برگزاري مناقصه جهت خريد تجهيزات براي پوشش 31 شهر مراكز استان كشور انجام شده است.

*ضوابط و مقررات اصول حاكم بر ترابردپذيري شماره‌هاي تلفن همراه

سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، ضوابط و مقررات اصول حاكم بر ترابردپذيري شماره‌هاي تلفن همراه (Mobil Number Portability) را براي طرح در كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات تدوين مي‌كند.

مفاد پيش‌نويس اين موضوع براي دريافت نظرات افراد صاحب نظر و باتجربه در حوزه ICT اعم از اپراتورها، اساتيد دانشگاه‌ها، فعالان اصناف حوزه فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات، كارشناسان و مديران شاغل در رگولاتوري در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به آدرس www.cra.ir بخش كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات و زير بخش كميسيون‌هاي تخصصي با عنوان "شبكه‌ها و سرويس‌هاي ارتباطي" قرار داده شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5281 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/03/07 تعداد مشاهده: 1262
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر