کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316409 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیشرفت کشور در گروی کاهش قیمت خدمات اینترنتی است

براي استفاده مطلوب از اينترنت بايد براي هر کاربر حرفه‌يي 2 تا 4 مگابيت پهناي‌باند در نظر گرفت و كم‌ترين مقدار مورد نياز براي کاربران عادي حدود 512 کيلوبيت تا يك مگابيت است.

محمد تمجيدي - کارشناس فن‌آوري‌ اطلاعات - اظهار کرد: اين امر زماني محقق خواهد شد که زيرساخت‌هاي لازم فراهم شده باشد و اين در حالي است که سيستم ADSL در بسياري از کشورهايي که به سمت شبکه‌هاي نسل جديد رفته‌اند، حذف شده است.

او با اشاره به اين که در ارائه خدمات اينترنتي بايد به فکر تغيير زيرساخت‌ها و استفاده از زيرساخت‌هاي پيشرفته‌تري بود، گفت: اضافه شدن پهناي باند اينترنتي استان زنجان، مشکل اينترنت را به‌صورت موقتي حل خواهد کرد. پهناي فعلي باند اصلاً قابل مقايسه با نرم جهاني و به‌طور معمول آن نرمي كه در کشورهاي پيشرفته استفاده مي‌شود، نيست.

اين کارشناس با يادآوري اينکه طبق ضوابط، شرکت‌هاي ارائه‌دهنده خدمات اينترنتي نمي‌توانند به هيچ کاربري بيش از 128 kb/s پهناي باند ارائه دهند، تصريح کرد: همين مقدار پهناي باند نيز در بسياري از اوقات، پاسخ‌گوي نياز کاربران نبوده و فقط براي استفاده کاربران عادي مناسب است و در واقع نمي‌توان کار حرفه‌يي با آن انجام داد.

تمجيدي، يادآور شد: يکي ديگر از مشکلات موجود در اين بخش، قيمت بسيار بالاي اينترنت نسبت به نرم جهاني است.

وي با تأکيد بر اينکه انحصاري بودن برخي از خدمات اينترنتي توسط مخابرات، مسئله‌اي است که بايد به آن اهتمام ويژه داشت، با اشاره به اينکه در حال حاضر مخابرات مبلغي حدود 10 تا 12 هزار تومان به‌صورت ماهانه براي ارائه پهناي باند 128 kb/s به کاربران دريافت مي‌كند، خاطرنشان کرد: با اين ميزان پهناي باند، خدمات ارائه شده فقط شامل 3 گيگابايت دانلود و يك گيگابايت آپ‌لود مي‌شود، در حالي که اين ميزان ظرفيت دانلود، توسط دانشجويي که براي حل برخي تمرين‌هاي درسي بايد حدود 400 مگابايت دانلود انجام دهد، در يک هفته به پايان مي‌رسد.

وي تصريح کرد: با توجه به اينکه پهناي باند دريافتي از مخابرات، ارزان‌تر از ساير شرکت‌هاي ارائه‌دهنده خدمات اينترنتي است، اما بايد توجه داشت که اين پهناي باند، محدوديت دانلود دارد و قيمت آن بايد بسيار كمتر از ميزان فعلي باشد.

تمجيدي خاطرنشان كرد: وجود شرکتي که بتواند پهناي باند 128 kb/s را بدون محدوديت دانلود به کاربران ارائه دهد، جاي بسي خوشحالي دارد و بايد به اين مسئله توجه كرد که پيشرفت کشور در گرو کاهش قيمت خدمات اينترنتي و ايجاد زيرساخت‌هاي جديد براي ارائه اين نوع خدمات است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5290 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/03/08 تعداد مشاهده: 1545
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر