کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737834996 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316437 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مکالمه همزمان در جی‌میل امکانپذیر شد

اگر کاربر جي ميل هستيد و قصد داريد در کنار خواندن ايميل‌هاي خود با چندين نفر مکالمه تلفني داشته باشيد، گوگل امکان چند مکالمه تلفني همزمان را در اختيار تمام کاربران سرويس جي ميل خود قرار داده است.
جي ميل از اواخر سال 2008 امکان تماس تصويري و صوتي را فراهم کرده است، همچنين امکان تماس از جي‌ميل به تلفن‌هاي ثابت و گوشي‌هاي همراه آمريکا و کانادا نيز از سال گذشته راه‌اندازي شد.
گوگل در يکي از وبلاگ‌هاي رسمي خود اعلام کرد كه اين شركت هم اکنون قابليت برقراري چندين مکالمه همزمان را به سرويس مکالمه تلفني خود افزوده است. به‌طوري‌که يک کاربر مي‌تواند با دو نفر مکالمه تلفني داشته باشد البته نمي‌تواند با هر دو آنها به طور همزمان مکالمه کند، اما مي‌تواند يکي را پشت خط نگه داشته و با نفر ديگر صحبت کند، اين سامانه همانند Call Waiting در تلفن‌هاي معمولي عمل مي‌کند.
کاربر مي‌تواند چندين مکالمه تلفني را از کاربران رايانه‌هاي ديگر دريافت کند، اما اين سرويس تنها مي‌تواند از دو تماس تلفني با تلفن‌هاي غيراينترنتي پشتيباني کند.
چنانچه يک کاربر در حال مکالمه باشد و بخواهد با نفر ديگري نيز مکالمه داشته باشد بايد نفر اول را در حالت انتظار قرار دهد و براي مکالمه دوم اقدام به شماره‌گيري کند.
همچنين در صورت دريافت يک تماس جديد يک پيغام ظاهر مي‌شود و براي تماس‌هاي دريافتي نيز مي‌توانيد نفر نخست را در حالت انتظار قرار دهيد و با نفر دوم صحبت کنيد.
گوگل از سال 2011 برقراري مکالمه تلفني رايگان را در اختيار کاربران جي‌ميل گذاشته، که اين اقدام براي رقابت با اسکايپ (Skype) صورت گرفته است.
اقدام جديد گوگل و ارائه سرويس چندين مکالمه نيز براي تحقق مکالمه چند نفره همزمان (Conference call) صورت گرفته است. اين سرويس بيشتر قابل توجه صاحبان مشاغل خواهد بود و احتمال مي‌رود اين قابليت به شبکه اجتماعي جديد گوگل پلاس نيز افزوده شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5720 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1390/05/04 تعداد مشاهده: 1200
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر