کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316464 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

محصولات ۲۰۱۲ کسپرسکی را آنلاین بخرید

محصولات ۲۰۱۲ کسپرسکی را آنلاین بخرید

Kaspersky Internet Security ۲۰۱۲ و Kaspersky Anti-Virus ۲۰۱۲ محصولات خانگی جدید کسپرسکی کارآمدترین فناوری‌های حفاظتی را برای کاربران اینترنت فراهم می‌کنند.


این محصولات دارای برنامه‌هایی مانند سندباکس(Sandbox) ویژه باز کردن برنامه های مشکوک، ماژول نظارت بر فعالیت برنامه، Script emulator، پایگاه داده‌ای مبتنی بر فناوری ابری، صفحه کلید مجازی و بسیاری امکانات دیگر می‌باشند.

نکته مهم در مورد این دو محصول آن است که این دو برنامه امکان لغو و یا بازگرداندن تمامی عملیات انجام شده توسط یک برنامه (مخرب) را دارا می‌باشند. از جمله دیگر مزایا و امکانات ویژه این محصولات می‌توان به حفاظت کامل در برابر تهدیدات ناشناخته، حفاظت بهتر از طریق فناوری ابری و آسودگی و سرعت بالا اشاره کرد .

محصولات جدید ۲۰۱۲ کسپرسکی، از طریق تحلیل رفتاری برنامه های مشکوک و بدون نیاز به تشخیص امضای آن، تهدیدات را خنثی و فعالیت برنامه‌ها را در گذشته و یا حال دنبال می‌کنند.

بخش مربوط به نظارت بر فعالیت برنامه‌ها، داده های مورد نیاز خود را از بخش‌های دیگری چون ماژول کنترلی فعال و حفاظتی، ایمیل، اینترنت، اجزای آنتی ویروس IM، فایروال و غیره دریافت می‌کند. وظیفه ماژول نظارتی تشخیص سلسله اتفاقات اثرگذار بر امنیت سیستم و قسمت‌های مختلف آن و همچنین دریافت یک تصویر کلی از عملیات صورت گرفته توسط برنامه امنیتی و حتی گروه های عملیاتی آسیب دیده توسط بدافزار است. همچنین در محصولات جدید از فناوری‌های مبتنی بر" ابر" که از مهم‌ترین پیشرفت‌ها در محصولات آنتی ویروس به شمار می‌روند بهره گرفته است.

شرکت ایدکو این دو محصول کسپرسکی را از طریق وب سایت رسمی فروش آنلاین محصولات کسپرسکی به نشانی www.irkaspersky.com در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

گفتنی است پیش از این شرکت ایدکو به عنوان بهترین ارائه کننده خدمات پشتیبانی فنی سال کسپرسکی در ایران معرفی شده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5815 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1390/05/17 تعداد مشاهده: 1348
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر