کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316353 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فایرفاکس 8 افزونه ها را مسدود می کند

افزونه هاي توليد شده توسط ساير توليد كنندگان، در فايرفاكس 8 مسدود شده و فعاليت آنها وابسته به مجوز كاربر خواهد بود.

طبق گفته يكي از مديران محصولات موزيلا، اين شركت با آغاز به كار Firefox 8، به طور خودكار اقدام به مسدود كردن افزونه هاي نصب شده مرورگر كه توسط ساير توليد كنندگان نرم افزار توليد شده اند خواهد كرد، مگر اينكه كاربر آنها را تاييد نمايد.

بسياري از اين افزونه ها همواره مشكلاتي براي كاربران ايجاد كرده اند. براي مثال يك افزونه ايجاد شده توسط اسكايپ، باعث ايجاد اختلال در كار تعداد بسيار زيادي از مرورگرها شده بود تا جايي كه موزيلا در ژانويه گذشته، اين افزونه را به فهرست افزونه هاي ممنوعه خود اضافه كرد. همچنين در سال 2009، مايكروسافت با افزونه اي باعث شد كاربران فايرفاكس در معرض حمله قرار گيرند.

يك مدير محصولات براي افزونه ها در بلاگ موزيلا نوشت كه اگرچه برخي از اين برنامه ها پيش از نصب مجوز كاربر را درخواست مي­كنند، اما بسياري ديگر نيز بدون آگاهي از اينكه كاربر واقعا به آنها نياز دارد، افزونه ها را نصب مي­كنند.

به گفته وي، اين افزونه ها مسائل متعددي از كند كردن مرورگر گرفته تا عدم هماهنگي با به روز رساني­هاي امنيتي را ايجاد مي­نمايند. مهمتر از همه اينكه اين افزونه ها كنترل مرورگر را از دست كاربر خارج مي­كنند. تغييرات ايجاد شده در فايرفاكس 8 كه نسخه نهايي آن روز هشتم نوامبر عرضه خواهد شد، كنترل اين افزونه ها را به كاربر باز خواهد گرداند.

اگر فايرفاكس 8 بفهمد كه برنامه ديگري يك افزونه را نصب كرده است، تا زماني كه كاربر موافقت خود را با نصب آن اعلام نمايد، آن را غير فعال خواهد كرد. كاربراني كه بخواهند به يك افزونه مجوز فعاليت دهند، مي­توانند به سادگي با نصب آن موافقت كنند. افزونه هاي از پيش نصب شده نيز پس از ارتقاء به فايرفاكس 8 برچسب خورده و تا زمان موافقت كاربر، غيرفعال خواهند شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5872 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn تاریخ خبر: 1390/05/24 تعداد مشاهده: 1338
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر