کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9191 | مشاهده و دانلود: 739504372 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/26 | اعضاء: 316666 | نظرات: 37900
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ابهام وارد شده ازسوی انجمن شرکت‌های اینترتی ایران غیرواقعی است

مديرعامل شركت ارتباطات زيرساخت در پاسخ به ابهامات مطرح شده درباره تبادل ترافيك بين‌الملل گفت: باتوجه به اساسنامه، شركت ارتباطات زيرساخت، تنها متولي حاكميتي voip درسطح كشور است.

محمود خسروي در پاسخ به ابهامات مطرح شده درباره تبادل ترافيك بين‌الملل اظهار كرد:با توجه به اساسنامه، شركت ارتباطات زيرساخت، تنها متولي حاكميتي voip و دروازه بين‌المللي انتقال ترافيك بين‌المللي در سطح كشور است.

وي اظهاركرد: در سال‌هاي گذشته، تعدادي شركت از اداره‌هاي ديتاي شركت‌هاي مخابراتي استاني مجوز فعاليت يك ساله جهت فعاليت voip به صورت origination را دريافت كردند و توسط سازمان تنظيم مقررات اعلام شد تا اطلاع ثانوي و تازمان ساماندهي و تعيين تكليف انجام فعاليت voip توسط شركت زيرساخت به فعاليت خود ادامه دهند. بنابراين مجوزهاي داده شده در شرايط كنوني از حيز انتفاع خارج است.

مديرعامل شركت ارتباطات زيرساخت با اشاره به اينكه با حمايت شركت زيرساخت و با هماهنگي مراجع ذي صلاح دو شركت تعاوني تفتان و تلفا تشكيل شد افزود: قرارشد بدون تشريفات مزايده اين دو شركت به عنوان پيمانكار شركت زيرساخت فعاليت كنند اما متاسفانه اين شركتها يك سال و نيم وقت شركت زيرساخت را تلف كردند و تاكنون بيش ازده‌ها جلسه رايزني و هماهنگي با آن‌ها برگزارشد كه به نتيجه نهايي نرسيد.

وي تصريح كرد: علي‌رغم ديد مثبت زيرساخت نسبت به تقاضاهاي آن‌ها، اين شركت‌ها از امضاء قرارداد سرباز زدند و همواره شانتاژ رسانه‌يي را تنها راه حل باقي مانده فرض كردند.

وي ادامه داد: در مزايده‌اي كه درباره voip برگزار شد، 19 شركت، اسناد را خريداري و 12شركت با قبولي شرايط، اسناد مورد نياز را ارائه كردند. در اين ميان كميته فني و بازرگاني در شركت تشكيل شد؛ اين كميته در نظر داشت 7 شركت انتخاب شوند اما با بررسي‌هاي صورت گرفته، پنج شركت توانستند در مزايده رتبه آوردند.

خسروي در پايان تصريح كرد: زيرساخت از همكاري با تعاوني‌هاي تلفا و تفتان در صورت پذيرفتن شرايط زيرساخت استقبال مي‌كند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6100 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/06/23 تعداد مشاهده: 1259
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر