کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316350 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برخی سایت‌های مفید و پرمحتوا هم فیلتر شده‌اند

http://itna.ir/images/docs/000020/n00020484-b.jpgدر پي بروز انتقادات از نحوه فيلترينگ، سايت جهان به انتشار گزارشي تحت عنوان «نارضایتی گسترده از فیلترینگ افسار گسیخته و بدون برنامه» در اين خصوص پرداخته است.

دامنه فیلترینگ سایت‌های مختلف در این ماه‌ها آنقدر بی‌مهابا به پیش می‌تازد که تصور فیلتر شدن سایت‌های رسمی داخلی در آینده‌ای نزدیک هم تصوری عجیب نیست؛ گویا سیستم فیلترینگ جدید همچون آتشی است که به جان بیشه افتاده و تر و خشک هم نمی‌کند.

در ماه‌های اخیر حتی کرکره بسیاری از سایت های مفید و غیرسیاسی هم پایین کشیده شده و در نتیجه جست‌وجوی عکس یک مقام ارشد کشور در سیستم جست‌وجوگر بزرگی چون گوگل جز تعداد انگشت شماری عکس چیزی به دست نمی‌دهد.

همزمان با افزایش گستره فیلترینگ سایت‌ها، کاهش سرعت اینترنت هم به مثابه بنزینی شده بر این آتش.

این رویه باعث افزایش ناگهانی نارضایتی کاربران شده و آنها معتقدند که سیستم فیلترینگ جدید فعالیت‌های موثر آنان را بشدت محدود کرده است.

هم اكنون سيستم فيلترينگ كشور براي فيلتركردن سايت‌ها از دو مكانيسم مبتني بر فهرست داخلي و فهرست خارجي(احتمالا خريداري شده) استفاده مي‌كند.
فهرست داخلي كه بر اساس تصميمات دستگاه قضايي يا كميته سه نفره عمل مي‌كند، به درستی بر روی فیلترینگ سايت‌هاي سياسي
متاسفانه در مدت اخیر هر رسانه‌ای حتی اصولگرا که با نگاه دلسوزانه از فیلترینگ انتقاد کرده، با تماس فردی از وزارت ارشاد مواجه شده‌اند که ضمن معرفی خود از کمیته فیلترینگ، درخواست حذف انتقاد مطرح شده از سایت را داشته و تهدید کرده است در غیر اینصورت عواقبی چون فیلتر در انتظار سایت شما هم خواهد بود.
معاند، ضدمذهب، مبتذل و... متمرکز است که يكي از نقاط قوت و يا كمتر قابل بحث و انتقاد فرايند فيلترينگ است.

یکی از اعضای کمیته فیلترینگ در گفت‌وگو با خبرنگار جهان همین موضوع را تایید می‌کند و می‌گوید: فیلترهای گسترده اخیر کار این کمیته نیست.

اما بخش خارجي فيتلرينگ که گویا یک سیستم هوشمند مخابراتی است، بر مبناي مكانيسم غيرقابل توجيهي، ميليون‌ها سايت غيرمرتبط با امور سياسي و حتي غيرمرتبط با امور ايران كه غيراخلاقي، ضدمذهب و ناهنجار نيستند که حتی بسیاری از آنان در دسته سایت‌های پرمحتوا و مفید قرار می‌گیرند،‌ را نيز فيلتر كرده است.

اين فیلترینگ بی‌حساب و کتاب فقط براي محققان و خبرنگاران مشكل‌زا نشده و گریبان اقشار مختلف کشور از گرافیست‌ها تا دانشجویان و مردم عادی را هم گرفته است.
در نتیجه همیمن رویکرد تلخ و غيرمنطقي اکنون قريب به اتفاق رسانه‌ها، مراکز فرهنگی و دانشگاهي و حتی دولتي به نرم‌افزارهاي ضدفيلتر متوسل شده‌اند که این رویداد مطلوبی نیست.

دهان سیستم فیلترینگ برای بلعیدن سایت‌های مطلوب و اثرگذار آنقدر گشوده شده که گویا کاربران اقشار مختلف اعتراض به این واقعیت را امری بی‌ثمر می‌پندارند.
البته نقش وزارت ارشاد در زمینه تامل‌برانگیز است.

متاسفانه در مدت اخیر هر رسانه‌ای حتی اصولگرا که با نگاه دلسوزانه از فیلترینگ فاقد توجیه و گسترده سایت‌ها انتقاد کرده، با تماس فردی از وزارت ارشاد مواجه شده‌اند که ضمن معرفی خود از کمیته فیلترینگ، درخواست حذف انتقاد مطرح شده از سایت را داشته و تهدید کرده است در غیر اینصورت عواقبی چون فیلتر در انتظار سایت شما هم خواهد بود.

اما این برخورد تاسف‌بار با رسانه‌های دلسوز، واکنش عضو کمیته فیلترینگ را هم به دنبال داشته است.
وی با انتقاد شدید از این نوع برخورد به خبرنگار جهان گفته است که به هیچ وجه از اعضای کمیته فیلترینگ و یا مدیران وابسته به آن با سایت‌ها تماسی گرفته نشده است و تخلف این مسئول در وزارت ارشاد قابل پیگرد قانونی خواهد بود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6884 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1390/09/27 تعداد مشاهده: 1817
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر