کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316523 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استقبال وبلاگ‌نویسان عرب از سوگواره عاشورایی

مسوول برگزاري چهارمين سوگواره بين‌المللي وبلاگ‌نويسان عاشورايي با اشاره به استقبال كشورهاي عربي از اين سوگواره، گفت: جريان‌سازي و شورآفريني در فضاي مجازي يكي از ويژگي‌هاي برگزاري اين دوره از سوگواره است.

حجت‌الاسلام و المسلمين محمدتقي محمديان گفت: آنچه كه در بحث بيداري اسلامي و قيام حسيني مدنظر است، نماد‌ها و شاخصه‌هاي كلي قيام امام حسين(ع) است كه نهايتا منجر به پيروزي خون بر شمشير مي‌شود و قطعا مي‌توان با الگوگيري از اين قيام و حركت، تحولات بزرگي را در سطح منطقه‌اي و جهاني به وجود آورد.

او ادامه داد: همانطور كه 72 نفر مي‌توانند در طول قرون متمادي و ده‌ها قرن تحولات بزرگي را پرچمداري كنند، مي‌توان اميد داشت كه حركت ميليوني مردم ايران و به تبع آن مردم منطقه منشا تحولات عظيم در تاريخ شود، همان‌طور كه طبق فرموده رهبر كبير انقلاب: اكنون ما در يكي از حساس‌ترين پيچ‌هاي تاريخ قرار گرفتيم و اميد است اين حركت در جهت برقراري حكومت عدل و استقراري دولت كريمه گام بلند و محكمي بردارد.

مسابقه وبلاگ‌نويسان عاشورايي به دو زبان

مدير مراكز فرهنگي - هنري منطقه 20 با اشاره به بخش‌هاي مختلف اين سوگواره افزود: بخش انگليسي و عربي سوگواره فعال شده و پيش‌بيني مي‌شود در بخش عربي با تبليغاتي كه صورت گرفته و خواهد گرفت، حدود 300 شركت‌كننده در خاورميانه شركت كنند اما در بخش انگليسي باتوجه به اينكه تمركزي بر آن نبوده و تنها تبليغات در اين بخش صورت گرفته است، تعداد زيادي شركت‌كننده نباشد و پيش بيني مي‌شود حدود 50 وبلاگ در اين بخش شركت كنند.

پيش‌بيني ثبت‌نام 500 شركت‌كننده تا پايان محرم

وي گفت: با توجه به ثبت‌نام‌هاي صورت گرفته تاكنون، پيش بيني مي‌شود تا پايان محرم ماه تعداد ثبت‌نام‌ها بالغ بر500 وبلاگ برسد، ضمن اينكه در روزهاي آخر نيز تعداد ثبت‌نام‌ها بيشتر خواهد شد.

مسئول برگزاري سوگواره خاطرنشان كرد: در فضاي سايت براي مخاطبان محتوا ارائه كرده‌ايم تا شركت‌كنندگان از محتواي سايت نيز كمك بگيرند و در غناي محتواي سايت آنها تاثيرگذار باشد.

استقبال كشورهاي عربي از سوگواره وبلاگ‌نويسي

وي افزود: از سال گذشته ما در وبلاگ‌هاي عربي اصلي‌ترين موضوع كه بيداري اسلامي است را به بيان‌هاي مختلف در فضاي مجازي منتشر كرديم و پيش بيني مي‌شود بيشترين شركت كننده‌ها از كشورهايي نظير سوريه، لبنان، بحرين و مصر باشند.

محمديان به ايجاد شبكه مجازي اشاره كرد و گفت: بنا داريم تا شبكه مجازي نيز ايجاد شود و از كساني كه در سوگواره شركت مي‌كنند مخصوصا در بخش بيداري اسلامي يك هم‌افزايي اتفاق افتد.

شورآفريني و جريان‌سازي در فضاي مجازي

وي به بيان اهداف چهارمين سوگواره پرداخت و ادامه داد: جريان سازي و شورآفريني در فضاي مجازي، هم‌افزايي در حوزه محتواي فعاليت‌هاي مرتبط با عاشورا در فضاي مجازي، پشتيباني، حمايت و دلگرمي فعالان حوزه سايبر، شبكه سازي فعاليت اين حوزه و كيفيت گرايي و توجه به غناي مضمون و قالب در حوزه مجازي از جمله اهداف اين دوره است.

محمديان گفت: پويايي و ايجاد تحرك و نشاط در فضاي مجازي به ويژه در حوزه بيداري اسلامي، ‌نسبت‌سنجي قيام امام حسين(ع) و رويه عدالت خواهي، ظلم ستيزي و امر به معروف و نهي از منكر و آزادگي و قيام عليه جور از ديگر اهداف اين سوگواره است.

مسئول سوگواره در پايان به جوايز چهارمين دوره اشاره كرد و افزود: جوايز چهارمين سوگواره وبلاگ نويسان عاشورايي پنج سفر عتبات عاليات و مشهد مقدس به برگزيدگان بخش وبلاگ محور، 14 سفر عتبات عاليات و 14 سفر مشهد مقدس به برگزيدگان بخش پست‌محور و پنج سفر عتبات عاليات و سه سفر مشهد مقدس به برگزيدگان بخش قيام حسيني و بيداري اسلامي است.

به گفته رييس فرهنگسراي ولا، به‌منظور ترغيب مشاركت‌كننده‌ها يك سفر عتبات عاليات و سه سفر مشهد مقدس نيز به كساني كه بيشترين همكاري را در اين سوگواره داشته‌اند، به قيد قرعه تعلق خواهد گرفت.

وي در رابطه با همكاري‌هاي صورت گرفته با سازمان‌ها و نهادهاي مختلف گفت: ما با سازمان بسيج دانشجويي وارد تعامل شديم و بنا شد در تمام دانشگاه‌ها تبليغات صورت گيرد و با اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان نيز كه بيش از 12 هزار مدرسه در كشور را شامل مي‌شود همكاري‌هاي لازم صورت گرفته است و سايت موسسه فرهنگي و اطلاع رساني تبيان، مركز فناوري رسانه‌هاي ديجيتال و جامعه‌المصطفي كه زير مجموعه آن 12 دانشگاه است از ديگر نهادهاي تعامل كننده جهت برگزاري اين سوگواره است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6971 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna تاریخ خبر: 1390/10/07 تعداد مشاهده: 1315
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر