کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316449 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اعلام ویژگی‌های شبکه IP-Media و زمان راه‌اندازی آن

IP-Media يک رسانه تعاملي است که از يک دستگاه گيرنده ست‌آپ باکس و ملحقاتي چون کي‌بورد و ماوس تشکيل شده است و خدمات وسيع و متنوعي را ارائه مي‌دهد.

علي‌اصغر صديقي - مدير تامين، توليد و بسته‌بندي محتواي شبکه سروش صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران - درباره ماموريت کاري معاونت رسانه‌هاي مجازي اظهار كرد: طبق سند افق رسانه در راستاي مأموريت سازمان صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران و همسو با چشم‌انداز اين سازمان در افق 10 سال آينده، معاونت رسانه‌هاي مجازي با چندين هدف تشکيل شده که از جمله آن‌ها مي‌توان به ايجاد آرايش رسانه‌يي جامع، نافذ و موثر در محيط مجازي، ارائه سرويس و خدمات بر بستر اينترنت و اينترانت، توليد و عرضه محتواي الكترونيكي و ارائه اينترنت پاك اشاره کرد.

وي عنوان كرد: IP-Media، پورتال‌ها، شبكه‌هاي اجتماعي، وب كستينگ Webcasting و MobaileTv جزو وظايف معاونت رسانه‌هاي مجازي است که در اين ميان تاسيس رسانه تعاملي (IP-Media) هم گام با دانش و فن‌آوري روز دنيا با استفاده از بسترهاي مخابراتي مبتني بر IP و به‌عنوان تنها نمونه در جهان تحت عنوان مجموعه شبکه‌هاي سروش از جمله دستاوردهاي مهم و چشمگير اين معاونت و افتخارات رسانه ملي محسوب مي‌شود.

صديقي گفت: به عنوان مثال کليه کانال‌هاي تلويزيوني و راديويي صدا و سيما به همراه امکان فوق العاده‌ي Time Shifting يا (ماشين زمان) با قابليت برگرداندن زمان برنامه‌هاي در حال پخش تا 12 ساعت به عقب يکي از امکانات اين دستگاه است و با اين سامانه ديگر محدوديت زمان معنايي ندارد و كاربران نمي‌توانند نگران از دست دادن برنامه‌هاي مورد علاقه‌شان باشند.

او ادامه داد: علاوه بر امکان ماشين زمان براي نخستين بار آرشيوي جامع از کليه برنامه‌هاي پخش شده شبکه‌هاي سيما تا يک ماه گذشته با قابليت دريافت و ذخيره برنامه‌ها در اختيار مخاطبان قرار گرفته است.

وي تصريح كرد: يکي ديگر از ويژگي‌هاي اين دستگاه دسترسي مخاطبان براي نخستين بار به کانال‌هاي تخصصي و اختصاصي شبکه سروش است که امکاني ويژه به شمار مي‌رود و کانال‌هايي نظير زندگي، کودک و نوجوان، شادي و بازپخش ماهواره‌ها که هر کدام به صورت تخصصي به موضوعي خاص خواهند پرداخت، از جمله امکانات اين دستگاه است که در اين کانال‌ها که تعداد آن‌ها به 400 خواهد رسيد، کليه نيازهاي مخاطبان، با هر سن و جنس و سليقه در نظر گرفته خواهد شد.

مدير تامين، توليد و بسته‌بندي محتواي شبکه سروش ادامه داد: امکان ويژه ديگر انتخاب برنامه‌ها و صداي درخواستي شامل آرشيوي بزرگ و متنوع از برترين فيلم‌ها، سريال‌ها، موسيقي و صداهاي درخواستي مخاطبان است؛ درواقع منتخبي از برترين آثار ايران و جهان به‌صورت طبقه‌بندي شده بر اساس ژانر و موضوع همراه با امکان جنبي ارائه اطلاعات کامل درباره آثار و هنرمندان وجود دارد.

او ادامه داد: براي نخستين بار دايره‌المعارفي جامع از اطلاعات مربوط به کليه هنرمندان سينما و تلويزيون و آثار آنان با قابليت ارائه و تکميل اطلاعات از سوي مخاطب ارائه شده است که اين موضوع نيز در نوع خود بي‌سابقه بوده است.

صديقي درباره امكانات بازي و سرگرمي و قالب آن‌ها در اين سيستم گفت: بازي‌ها و سرگرمي‌هاي متنوع آموزشي به صورت فردي يا گروهي يکي ديگر از امکانات بي‌شمار آي‌پي‌مدياست و در اين بخش با توجه به سيل عظيم تهاجم فرهنگي، مجموعه‌اي از برترين بازي‌هاي رايانه‌يي دنيا، منطبق با الگوهاي ايراني - اسلامي و محتواي آموزشي جمع‌آوري شده است که امکان بازي به صورت فردي گروهي و تحت نظارت مستقيم والدين را مي‌دهد.

وي درباره نحوه دسترسي به اينترنت پرسرعت در اين سامانه اذعان كرد: تامين نياز اصلي و مبرم خانواده‌ها در دنياي فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات يکي از مواردي بود که در طراحي آي‌پي‌مديا به آن فکر شد و بر همين اساس امکان خدمات عمومي مجموعه‌اي کامل شامل خدماتي نظير خدمات بانکي و پرداخت قبوض، اطلاعات شهري، هواشناسي، احکام اسلامي، اطلاعات علمي، فرهنگي، هنري، چک کردن اي‌ميل و بسياري از نيازمندي‌هاي ديگر در اين دستگاه پيش‌بيني شده است.

صديقي تأكيد كرد: تمام امكاناتي كه در اين دستگاه تعبيه شده، منحصربه فرد است مثلا نمايش IPG (راهنماي الکترونيک برنامه‌ها) تعاملي پويا و روز افزون با مخاطب شامل ليست عناوين و اطلاعات کامل در مورد آن‌ها که در بخش کانال‌هاي زمان‌بندي شبکه سروش و شبکه‌هاي صدا وسيما قابل دسترسي است.

او گفت: با استفاده از IPG مي‌توان به ليست برنامه‌ها، زمان پخش آن‌ها، وضعيت فعلي پخش و اطلاعاتي در مورد برنامه‌ها دسترسي داشت و از ديگر امکانات ويژه اين دستگاه ارائه متاديتا يا فراداده‌ي بيروني و دروني است که فراداده بيروني شامل مواردي چون موضوع، عنوان، گروه سني، ژانر، خلاصه، عوامل توليد و ساير اطلاعات لازم در کنار نمايش فيلم مي‌شود.

او ادامه داد: فراداده دروني دايرة‌المعارفي جامع از اطلاعات محتواي برنامه‌هاي در حال پخش را شامل مي‌شود که مخاطب هنگام تماشاي فيلم دلخواه در هر لحظه مي‌تواند درباره اجزاء، اشياء، افراد و ساير موارد ديداري و شنيداري موجود در صحنه، اطلاعات مفيدي به صورت مالتي‌مديا شامل عکس، متن و صدا کسب كند.

صديقي اضافه كرد: هم‌چنين امکان جست‌وجوي داخل تصوير و صدا و يافتن فيلم يا صدا با موضوع مورد جست‌وجو وجود دارد و آموزش از طريق متاديتا با ارائه اطلاعات تکميلي درباره بحث مورد آموزش در برنامه‌هاي آموزشي از ديگر امکانات اين دستگاه است.

وي تصريح كرد: درباره متاديتا مي‌توان گفت به عنوان مثال در حين تدريس استاد، اطلاعات تکميلي درباره موضوع بحث در اختيار کاربر قرار خواهد گرفت، هم‌چنين با ايجاد شبکه‌اي اجتماعي امکان تعامل با استاد و اضافه کردن اطلاعات توسط مخاطب امکان‌پذير است و آموزش و سنجش همزمان با استفاده از فن‌آوري دو سويه و تعاملي شبکه سروش از مواردي است که مي‌توان گفت براي نخستين بار در کشورمان قرار است مورد بهره‌برداري قرار بگيرد.

او در پايان درباره زمان فراگير شدن اين سامانه اذعان كرد: به احتمال زياد اين شبكه و ملحقات آن در دهه فجر در اختيار تمامي علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6991 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna تاریخ خبر: 1390/10/10 تعداد مشاهده: 1719
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر