کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316482 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

100 وب سایت برتر دنیا در سال 2011

http://www.zoomit.ir/media/k2/items/cache/94dc54329e25f79c8a3f66d37ea38c47_XL.jpgچه عواملی باعث برتری یک وب سایت می شود؟ محتوای غنی، طراحی خوب و قابلیت های مفید تنها برخی از موارد مهم و ارزشمند در انتخاب یک وب سایت به شمار می روند. ما برای انتخاب وب سایت های برتر سال هر کدام رابصورت کامل بررسی می کنیم و در نهایت وب سایت هایی که از همه نظر قابل قبول هستند را به لیست برترین ها اضافه می کنیم. در این مقاله لیست 100 وب سایت برتر را در شاخه های مختلف از ابزارهای آنلاین، سرگرمی، خبری، فیلم تا فناوری معرفی می کنیم. در قسمت اول مقاله 18 وب سایت کاربردی که در واقع ابزار آنلاین هستند را معرفی کنیم. این وب سایت ها، سرویس های فوق العاده جذابی را بصورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند.

پیش از شروع مقاله لازم است بدانید که تمام وب سایت های معرفی شده در این مقاله و مقالات دیگر معرفی وب سایت در بخش وب لینک دسته بندی می شوند تا هر زمان که به آنها نیاز داشتید به راحتی وب سایت مورد نظر خود را بیابید.

ابزارهای جدید آنلاین

If This Then That

If This Then That

"اگر این آنوقت آن"، همانطور که از نام این وب سایت مشخص است، به کمک آن می توانید امور مختلف را به شرطی که اتفاق خاصی رخ دهد، انجام دهید. این وب سایت به شبکه های اجتماعی و سرویس های مختلف آنلاین متصل می شود و کارهای بسیار جالبی را بریتان انجام می دهد. بعنوان مثال می توانید به این ifttt بگوید اگر کسی شما رو به یک عکس در فیس بوک تگ کرد برای شما اس ام اس و یا ایمیل بفرستد، یا مثلا اگر تصویر پروفایل خود در فیس بوک را عوض کردید خودش تصویر پروفایل توییتر شما را نیز تغییر دهد، یا اگر مطلب جدیدی به Feed Reader گوگل اضافه شد آن را به Evernote نیز اضافه کند، یا به عنوان مثال اگر فردا هوا بارانی بود یک ایمیل به اکانت جیمیل شما ارسال کند. اگر با دقت تنظیمات این وب سایت را انجام دهید بسیاری از امور مورد نیاز شما را بصورت خودکار انجام می دهد.

BellStrike

bellstrike

به کمک این وب سایت می توانید بصورت آنلاین و به ساده ترین شکل ممکن، سایت اینترنتی شخصی خود را طراحی و راه اندازی کنید. کل روند ساخت وب سایت نیز بصورت کاملا مجانی انجام می شود. کاربر می تواند براساس نیاز خود از یکی از قالب های پیش فرض استفاده نموده و آن را سفارشی کند.

Imgur

imgur

نام این وب سایت را اینگونه بخوانید (Image-er)، این وب سایت برای یک منظور راه اندازی شده است: روش ساده برای اشتراک گذاری عکس.
عکس های خود را با فرمت های مختلف در این وب سایت آپلود کنید تا بصورت تصادفی برای بازدیدکنندگان سایت نمایش داده شوند. حتی اگر عکسی برای آپلود کردن ندارید باز هم با سر زدن به صفحه اصلی این وب سایت می توانید تصاویر مختلف و بعضا جالبی را مشاهده کنید.

Tout

tout

شاید شما 12Seconds را به خاطر نیاورید، این وب سایت به کاربر این امکان را می داد تا ویدیوی کوتاه بسازد و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد. این وب سایت از بین رفت! اما Tout با کارایی نسبتا یکسان و امکانات بسیار بهتر تاسیس شده است. به کمک این نرم افزار آنلاین می توانید از طریق کامپیوتر و یا موبایل خود یک ویدیو 15 ثانیه ای بسازید و آن را در فیس بوک، یوتیوب، توییتر و یا از طریق ایمیل برای دیگران ارسال کنید. حتی اگر قصد ساختن ویدیو را ندارید باز هم با سر زدن به این وب سایت می توانید ویدیو های جذابی برای تماشا پیدا کنید.


Join.me

joinme

شاید با نرم افزار LogMeIn برای کنترل یک کامپیوتر از راه دور و به اشتراک گذاری صفحه کامپیوتر خود استفاده کرده باشید. وب سایت فوق العاده Join.me به شما این امکان را می دهد تا صفحه مانیتور خود را با حداکثر 250 نفر به اشتراک بگذارید. این نرم افزار فوق العاده، مناسب کارهای گروهی، جلسات اداری، نمایش و معرفی یک مورد خاص و حتی رفع مشکلات کامپیوتر و کمک گرفتن از یک کارشناس است. این وب سایت به شما امکان مشاهده صفحه کامپیوتر از طریق موبایل و تبلت را نیز می دهد.

Klout

klout

این وب سایت میزان نفوذ هر کاربر در شبکه های اجتماعی مختلف را اندازه گیری می کند و به کاربر امتیاز می دهد. براساس میزان فعالیت شما در شبکه های اجتماعی و تعداد دوستان، پست های ارسال شده و فعالیت های دیگر در شبکه های اجتماعی امتیاز می گیرید. Klout به شبکه اجتماعی مختلف از جمله فیس بوک، گوگل پلاس، توییتر و غیره متصل می شود و میزان فعالیت کاربر را می سنجد. می توانید امتیاز خود را با دیگر دوستان و اطرافیان خود مقایسه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7047 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1390/10/12 تعداد مشاهده: 1462
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر