کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316327 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار اسناد تازه از محصولات ۴ هسته‌ای اپل

اپل بدون شک در حال کار بر روی نسل بعدی آیفون و آی‌پد است که در حقیقت آیفون۵ و آی‌پد۳ نام خواهد گرفت و البته مطمئنا این احتمال نیز ممکن است که اپل این محصولات را با نام دیگری روانه بازار کند.

در چند روز گذشته ما شاهد شایعات بسیاری در مورد نسل بعدی محصولات اپل بودیم و در همین حال اخبار خوبی از نوع پردازنده محصولات اپل به بیرون درز کرده است که به طور یقین باعث خوشحالی طرفداران این برند خواهد شد.

به تازگی تصویری توسط وب‌سایت ۹TO5MAC  منتشر شده است که حاکی از پردازش ۴ هسته‌ای در نسخه آزمایشی iOS5.1  بوده و به لطف یک پنل پنهان که در توصیف تعداد هسته‌های دستگاه‌هایiOS  بکار برده می‌شود، بدست آمده است.

در تصویر منتشر شده عبارت “/cores/core.3 به طور یقین اشاره به معماری پردازنده ۴ هسته‌ای دارد به این دلیل که عبارت “/cores/core.1″ برای پردازندهA5  اپل و عبارت “/core/core.0″ مربوط به پردازنده تک‌هسته‌ای اپل است که تمامی این موارد نشان‌دهنده نوعی استاندارد نامگذاری در داخل نرمافزار مدیریت پردازش هسته محصولات اپل است.

با توجه به این کدها کاملا مبرهن است که اپل در حال کار بر روی دستگاه‌های ۴ هسته‌ای با iOS5.1  است و منطقی نیز به نظر می‌رسد چرا که هنگامی که اپل برای اولین بار از پردازنده دوهسته‌ای برای آی‌پد ۲ و آیفون۴S  استفاده کرده استفاده از پردازنده ۴ هسته‌ای در محصولات جدید غیرمنطقی به نظر  نمی‌رسد.

هیچ کدام از این مسائل اثبات نشده اما همین جزئیات کوچک نیز باعث می‌شود که محصولات نسل بعدی اپل بسیار جذاب‌تر به نظر برسد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7167 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1390/10/19 تعداد مشاهده: 1370
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر