کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316448 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خبری که سهام مایکروسافت را با سقوط روبرو کرد

سهام شرکت مایکروسافت در روز سه‌شنبه با انتشار یک خبر با یک افت بزرگ روبرو شد! شاید کمی غیر‌ قابل‌باور باشد که پیامدهای سیل در این سوی دنیا، سهام غول نرم‌افزاری مایکروسافت را در بورس متزلزل کند.

به گزارش سافت‌گذر؛ مایکروسافت که صراحتا از تولید و خرید رایانه‌های شخصی رومیزی و نوت‌بوک با سیستم عامل ویندوز 7 استقبال می‌کند، حالا با انتشار خبر کاهش تولید و عرضه رایانه‌های شخصی با یک چالش جدید روبرو شده است.

در حال حاضر رئیس سرمایه‌گذاری این شرکت، "بیل کیفد"( Bill Koefoed )، با اشاره به آمارهای موجود از تولید و فروش رایانه‌های شخصی در سالی که گذشت و بخصوص در سه ماهه چهارم سال 2011 آن را یک هشدار جدی دانست و از برخی مشکلات پیش رو مایکروسافت در آینده نزدیک خبر داد  که به سوی این شرکت سیگنال منفی می‌فرستند .

مایکروسافت انتظار داشت که فروش رایانه‌های شخصی در سه ماهه چهارم سال 2011 با رشد 5 درصدی همراه گردد، درحالیکه این امر محقق نشد. 




سیل تایلند که موجب تعطیلی تعدادی از کارخانه‌های هارد دیسک در آن کشور شد، پیش‌بینی مایکروسافت را محقق نکرد به طوریکه نه تنها افزایش 5 درصدی تولید و فروشPC  در سراسر جهان محقق نشد، بلکه کمی پایین‌تر از فروش در سه ماهه چهارم سال 2010 شد.

شاید جالب باشد که بدانید که این خبر در مراحل اولیه انتشار، قیمت سهام مایکروسافت را در ساعات پس از انجام معاملات در روز سه‌شنبه با یک افت بزرگ روبرو کرد.

"بیل کیفد" معتقد است که پیامدهای سیل تایلند زودگذر خواهد بود و صنعت کامپیوتر به دوران شکوفایی خود خواهد بازگشت. وی همچنین اظهار داشت که بیشتر کارشناسان ابراز کرده‌اند که دوره نقاهت سریع‌تر از آنچه انتظار می‌رود به پایان خواهد رسید. در ادامه "کیفد" اظهار امیدواری کرد که کمبود قطعات PC در ماه‌های آینده حل شود .

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7218 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/10/21 تعداد مشاهده: 1639
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر