کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738400942 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316503 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بلیت الکترونیکی شرط تحقق شهر الکترونیک

بليت الکترونيکي (ETicket) يکي از مهم‌ترين و کارآمدترين ابزارهاي الکترونيکي و از شروط لازم براي تحقق شهر الکترونيکي است.

حامد نکيسا - کارشناس نرم‌افزار - با بيان اين مطلب اظهار کرد: مهم‌ترين مزيت کارت‌هاي شهروندي را مي‌توان از دو ديدگاه سرويس‌دهنده (دولت، شهرداري، بانک و...) و شهروندان مورد بررسي قرار داد.

او ادامه داد: بليت الکترونيکي از ديدگاه سرويس‌دهنده مي‌تواند گردش پول افراد را در چرخه اقتصادي کاهش دهد. در اين صورت، هزينه‌هاي مربوط به چاپ اسکناس‌هاي جديد به منظور جايگزين کردن اسکناس‌هاي فرسوده کاهش مي‌يابد و عمر اسکناس نيز افزايش پيدا مي‌کند.

وي افزود: بليت الکترونيکي امکان مديريت بر نقدينگي جاري و برنامه‌ريزي به منظور ارائه سرويس، برحسب نياز شهروندان را فراهم مي‌کند و در افزايش سرعت سرويس‌دهندگان مؤثر است و همچنين شفاف‌سازي، تکريم ارباب رجوع، افزايش رضايت‌مندي شهروندي، مديريت هوشمند مبتني بر تقاضا و ارائه طرح‌هاي تشويقي از ديگر مزيت‌هاي استفاده از بليت الکترونيکي است.

به گفته او از ديدگاه شهروندان، امنيت بيش‌تر در حمل نقدينگي يکي از نکته‌هاي مثبت استفاده از بليت الکترونيکي است. علاوه بر اين عمليات خريد و فروش با سرعت بيش‌تري انجام خواهد شد، خدمات در سطح گسترده‌تري قابل دسترسي خواهد بود، تخفيف‌هاي متفاوت به مشتري تعلق مي‌گيرد و از نظر اجتماعي نيز به شخصيت شهروندي افراد احترام گذاشته مي‌شود.

نکيسا تصريح کرد: در سيستم حمل و نقل عمومي شهري يک کارت واحد بدون تماس (contactless) به نام بليت الکترونيکي در اختيار شهروندان قرار مي‌گيرد که از اين بليت مي‌توان هم در اتوبوس‌راني و هم در مترو استفاده کرد. اين نوع بليت در مدخل‌هاي ورودي ايستگاه‌هاي مترو و اتوبوس‌ها توسط دستگاه‌هاي خواننده مخصوص (validator)، کرايه مورد نظر را در کمتر از يک ثانيه از کارت کسر مي‌کند. استفاده در پارکينگ‌هاي عمومي، پارکبان‌ها، کيوسک‌هاي روزنامه‌فروشي، کتاب فروشي‌ها و خرده فروشي‌ها از ديگر قابليت‌هاي اين کارت است.

اين کارشناس خاطرنشان کرد: استفاده از بليت الکترونيکي باعث مي‌شود بليت‌هاي کاغذي از دسترس شهروندان خارج و در مصرف کاغذ صرفه‌جويي شود. همچنين به تدريج فرهنگ استفاده از بليت به‌عنوان پول افزايش يافته و به تدريج جايگزين آن خواهد شد. امکان لازم براي مديريت قيمت بليت هم فراهم مي‌شود.

او ادامه داد: اين مساله در افزايش کارآيي در مديريت بر حمل و نقل متناسب با تراکنش‌ها، منطبق بر زمان و ايستگاه‌ها نيز مؤثر خواهد بود. ضمناً مي‌توان از اين طريق مديريت بر نقدينگي را افزايش داد تا خدمات بهتري به شهروندان ارائه شود.

به گفته‌ نكيسا، بليت الکترونيکي سرويسي است که نقش واسطه بين مشتري و معاونت حمل و نقل را به منظور تامين اعتبار مشتري را ايفا مي‌کند و در ارائه سرويس بهتر و افزايش درصد رضايت‌مندي مؤثر واقع مي‌شود. درصورتي که روند استفاده از بليت الکترونيکي رو به رشد باشد، دقت چرخه حمل و نقل نيز افزايش مي‌يابد.

وي افزود: بليت الکترونيکي به‌صورت از پيش تعيين شده و بي‌نام در اختيار شهروندان قرار مي‌گيرد اما در صورتي که شهروندي متقاضي شخصي‌سازي کارت خود باشد، مي‌تواند با مراجعه به محل‌ فروش بليت الکترونيکي، کارت خود را با نام و عکس‌دار کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7221 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna تاریخ خبر: 1390/10/22 تعداد مشاهده: 1933
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر