کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316460 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویکی‌پدیا به کما می‌رود!

ویکی‌پدیا در اعتراض به محدودیت اینترنت در آمریکا 24 ساعت سایت زبان انگلیسی خود را از دسترس خارج می‌کند.

به گزارش سافت‌گذر؛ در فضای دیجیتال آمریکا حرکتی با عنوان "ضد قانون مبارزه با دزدان دریایی" به راه افتاده است که در آن علیه پیشنهاد ایالات متحده برای محدودیت اینترنت تحت عنوان "قانون مبارزه با دزدان دریایی" فعایت می‌کند.

حالا ویکی‌پدیا، دانشنامه آنلاین محبوب و قابل ویرایش، با پیوستن به معترضان به این قانون اعلام کرد که سایت زبان انگلیسی خود را به مدت 24 ساعت به دنبال حمایت علیه پیشنهاد ایالات متحده با نام قانون مبارزه با دزدان دریایی از کار خواهد انداخت.

جیمی ولز، بنیان‌گذار ویکی‌پدیا با اعلام این خبر گفت: آینده اینترنت در خطر است.

این اعتراض که قرار است از نیمه شب چهارشنبه شروع شود به گونه‌ای است که بازدیدکنندگان تنها به اطلاعاتی درباره قانون بحث‌انگیز سوپا " Stop Online Piracy Act (SOPA) " و قانون حفاظت از مالکیت معنوی " the Protect Intellectual Property Act (PIPA) " دسترسی داشته باشند.

ویکی‌پدیا اعلام کرده است که این کار موجب خواهد شد که خوانندگان ویکی‌پدیا در ایالات متحده مصرانه از کنگره محلی بخواهند تا با این لایحه مخالفت کنند.

سایت‌های کوچکتر نیز مانند Reddit.com و  Cheezeburgerبه اعمال مشابهی دست خواهند زد.



                                                              جیمی ولز، بنیان‌گذار ویکی‌پدیا

ولز در مصاحبه‌ای گفت: این قوانین کاملا ناشیانه و برای اینترنت باز خطرناک است.

ولز همچنین گفت: این تصمیم با مشورت و هم‌فکری در درون جامعه نویسندگان و سردبیران و مدیریت سرویس رایگان ویکیپدیا گرفته شده است.

بر اساس اطلاعات " comScore " ویکی‌پدیا انگلیسی به طور متوسط روزانه بیش از 25 میلیون بازدید کننده از سراسر جهان دارد.

شرکت‌های فن‌آوری بزرگ دیگری مانند گوگل و فیس بوک با این لایحه مخالفت کرده‌اند، از سوی دیگر شرکت‌های بزرگ دیگری، از جمله استودیوهای هالیوود و انتشاردهندگان موسیقی از این قانون حمایت و اعلام کرده‌اند که این قوانین برای حافظت از مالکیت معنوی و شغل لازم به نظر می‌رسد.

هدف از قانون SOPA که تحت بررسی مجلس نمایندگان آمریکاست، اعلام محدودیت و سرکوب خرید و فروش آنلاین فیلم‌های آمریکایی، موسیقی یا کالاهای دیگر شرکت‌های اینترنتی، بدون اجازه نشر در فضای مجازی است که بر اساس آن سایت‌های اینترنتی مجبور به مسدودکردن دسترسی به ارائه مواردی که به نقض قوانین کپی رایت ایالات متحده می‌شود، هستند.

گوگل بارها گفته است که این لایحه بیش از حد می‌تواند به این شرکت صدمه بزند. سایر شرکت‌های اینترنتی از جمله یاهو، فیس بوک، توییتر و eBay ، با تبلیغات در روزنامه‌های مهم  از قانون‌گذاران واشنگتن خواسته‌اند که در تصمیم خود تجدید نظر کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7301 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/10/27 تعداد مشاهده: 1315
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر