کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316375 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نحوه اندازه‌گیری سرعت اینترنت در خانه

نرم‌افزار ايراني سنجش سرعت اينترنت، از طريق مرورگر وب توسط كاربر نهايي و به منظور بررسي كيفيت اتصال مورد استفاده قرار مي‌گيرد و با هدف ايجاد نظارت دقيق، جامع و پويا در نقاط مختلف كشور نصب شده است و به كاربر امكان مي‌دهد كه در ساعات مختلف شبانه‌روز و در وضعيت‌هاي متفاوت، سرعت و كيفيت اينترنت خود را مورد آزمايش قرار دهد.

با توجه به اينكه خريد نرم‌افزار‌هاي خارجي، هزينه قابل توجهي دربردارد؛ سازمان فن‌آوري اطلاعات با بهره‌گيري از توان علمي نيروهاي متخصص داخلي به طراحي سيستم جامع ارزيابي سرعت و كيفيت اينترنت اقدام كرده است.
اين نرم‌افزار كه به‌صورت متن باز طراحي شده است، به سادگي قابل توسعه بوده و امكان پشتيباني از آن امكان‌پذير و قادر است انجام آزمون‌هايي هم‌چون آزمون سرعت، آزمون صوت، آزمون تصوير و آزمون مسيريابي را براي كاربر فراهم كند.

*سامانه مديريت ضريب نفوذ اينترنت كشور
ضريب نفوذ كاربران اينترنت، يكي از متداول‌ترين شاخص‌هاي جهاني در عرصه‌ي فناوري اطلاعات است كه به منظور سنجش كشور‌ها و رتبه‌بندي آنها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از اين ‌رو لزوم به روز‌ بودن اطلاعات درباره تعداد كاربران اينترنت جهت برنامه‌ريزي و مديريت توسعه‌ي اينترنت و ارائه‌ي آمارهاي لازم به مجامع مختلف، امري كاملا ضروري به نظر مي‌رسد.
معاونت توسعه و مديريت شبكه‌ي سازمان فن‌آوري اطلاعات، به منظور تهيه‌ي مكانيزم‌هاي دقيق محاسبه ضريب نفوذ اينترنت، اقدام به تعريف پروژه‌ي تعيين فرمول ضريب نفوذ اينترنت كرده است كه با استفاده از اطلاعات شاخص‌هاي مهم شبكه و اينترنت، تعداد كاربران را محاسبه مي‌كند.
هدف از اين پروژه تعيين ضريب نفوذ واقعي اينترنت و اصلاح آمار داخلي و بين‌المللي است كه داراي امكان جمع‌آوري، نگهداري براساس تاريخ، محاسبه و به روز‌رساني نرخ ضريب نفوذ، تفكيك و گزارش‌دهي است.
سامانه‌ ضريب نفوذ اينترنت كشور، اطلاعات مربوط به شبكه را از مراجع دارنده‌ي آن جمع‌آوري مي‌كند و با انجام پردازش برروي اطلاعات، گزارش‌هاي مختلفي از وضعيت ضريب نفوذ اينترنت را در كشور ارائه مي‌دهد.
با توجه به اين كه پورتال جمع‌آوري داده‌هاي محاسبه‌ي ضريب نفوذ اينترنت به عنوان مرجعي براي ارائه‌ي گزارش ضريب نفوذ اينترنت در كشور خواهد بود، طراحي اين سامانه به‌گونه‌اي صورت گرفته است كه كاربران بتوانند به آساني و با سرعت مناسب از گزارش‌هاي موجود استفاده كنند.
علاقه‌مندان براي استفاده از اين نرم‌افزار مي‌توانند به سايت سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي به آدرس www.cra.ir و يا سايت مركز متما وابسته به سازمان فناوري اطلاعات ايران با آدرس www.matma.ir مراجعه كنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7398 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی آنالیز تاریخ خبر: 1390/11/05 تعداد مشاهده: 1796
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر