کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316484 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هکرهای اسرائیلی سایت‌های ایرانی را هک کردند

گروهی از هکرهای اسرائیلی مدعی هستند که شماری از سایت‌های ایران را در واکنش به هک شدن سایت‌های خود، هک و از دسترس خارج کرده‌اند.

این گروه هکری که خود را تیم نیروهای دفاعی اسرائیل نامیده‌اند، اعلام کرده‌اند که این کار را در تلافی هک شدن سایت برخی از روزنامه‌ها و بیمارستان‌های اسرائیلی انجام داده‌اند.



در پیام این گروه آمده است: اگر هکرهای عرب، سایت‌های ما را هک می‌کنند، ما هم ساکت نمی‌نشینیم، ما به همه هکرهای عرب اعلام می‌کنیم که شما سخت در اشتباهید.

HACK از آن دست لغات انگلیسی است که معانی بسیاری برایش می‌توان یافت؛ اما اگر درباره رایانه به کار برده شود، غالبا معنی خوشی ندارد و بیشتر خرابکاری و سرقت اطلاعات و... را به ذهن می‌آورد؛ دانشی سیاه که در بهترین حالت، کارکرد مقابله‌ای دارد؛ به این معنا که اگر کسی به این علم دسترسی نداشت، ضرری متوجه بشریت نمی‌شد! البته همین کارکرد مثبت موجب شده که هکر‌ها (هک کنندگان) به چند دسته تقسیم شوند؛ از کلاه سیاه‌های مخرب تا کلاه سفید‌ها که لابد در شرکت‌های تأمین امنیت سایت‌ها کار می‌کنند و شاید از دید رقیب، سزاوار کلاه سیاه باشند. اینکه چرا گروه بندی بر پایه رنگ کلاه بوده، خود حکایت دیگری است، ولی همین قدر بگوییم که کلاه‌هایی با رنگ خاکستری (افرادی که گاه مخرب هستند و‌ گاه شاید مفید) و صورتی‌ (یا تحت تعلیم هستند و یا نادانسته هکر شده‌اند!) هم از همین خانواده هستند؛ خانواده‌ای که‌ ممکن است، عضو دولتی هم بپذیرند؛ اینجاست که کل کل بین دو کشور هم ممکن است آغاز شود... فرهنگستان زبان و ادب فارسی به جای hack، «رخنه کردن» را مصوب کرده که گویا جایگزین مناسبی نیست.
این گروه همچنین اعلام کرده که سایت وزارت بهداشت ایران و همچنین سایت شبکه پرس تی وی را هک کرده‌اند؛ اما پیگیری خبرنگار «تابناک»، نشان می‌دهد که این دو سایت، اکنون در دسترس هستند و مشکلی از این بابت ندارند.

این در حالی است که این گروه هکری اسرائیلی، چند سایت کوچک ایرانی به آدرس‌های http: //syakh. ir و http: //www. sarallahco. ir را هک و از دسترس خارج کرده‌اند.

در پیامی که این هکر‌ها روی این دو سایت گذاشته‌اند، آمده است که این سایت توسط نیروهای دفاعی اسرائیل هک و در ادامه این پیام، توهین‌هایی هم به اعراب نوشته شده است.

مدتی است که هک کردن سایت‌های عربی و اسرائیلی میان دو طرف آغاز شده است؛ اما به ظاهر این هکر‌های اسرائیلی می‌پندارند، ایران هم کشور عربی است که برای مقابله به مثل سایت‌های ایرانی را هک کرده‌اند. با وجود این نیز آنان نتوانسته‌اند سایت‌های معتبری در ایران را هک کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7451 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تابناک تاریخ خبر: 1390/11/09 تعداد مشاهده: 1379
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر