کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316399 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دسترسی به اینترنت جهانی محدود نمی‌شود

با قطعي شدن راه‌اندازي شبكه ملي اطلاعات اين شائبه به وجود آمد كه قرار است دسترسي به شبكه اينترنت جهاني محدود شود اما مسوولان مربوط اين موضوع را به هيچ عنوان قبول ندارند و اين دو شبكه را موازي هم قلمداد مي‌كنند.

شبكه ملي اطلاعات و اينترنتي داخلي كه به واسطه آن براي كشور محقق خواهد ‌شد به قدري براي مسوولان حوزه ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات مهم است كه عزم آن‌ها را براي پياده‌سازي هرچه سريع‌تر و البته جامع جزم كرده است.

تواني از ايران و ايراني كه در اين شبكه قرار است به منصه ظهور برسد و بيگانگان را در برابر اين لايه امنيتي مبتني بر اصول شبكه جهاني نااميد كند، داراي زيرساختي متمركز و دسترسي فراگير براي تمامي كاربران موجود در سطح كشور است به نحوي كه تمامي مردم مي‌توانند با هزينه‌كردي اندك از پهناي باند بالايي براي ارتباطات روي شبكه استفاده كنند.

بعد از بروز سوانح سايبري همچون استاكس‌نت، دوكو و مخاطراتي از اين قبيل به گفته كارشناسان راه‌اندازي چنين شبكه‌اي به نفع عموم است چراكه دريچه تهديدات به حد مطلوبي بسته مي‌شود و اين خود مي‌تواند به ايمني با كيفيتي منجر شود و هرگونه تهديدي را در نطفه خفه كند.

اما چالشي كه مي‌تواند روند اجراي چنين پروژه‌هايي را محدود كند اين است كه به نيازهاي مردم بر روي اين شبكه پاسخي مناسب داده نشده و در نتيجه موجب نارضايتي آن‌ها شود.

شبكه جهاني اينترنت با وضعيت كنوني داراي حجم وسيعي از اطلاعات است كه قابليت پاسخگويي به هر نوع نيازي را دارد؛ هرچند كه برروي آن اطلاعات زائد و نامناسب بسياري نيز وجود دارد كه از آن‌ها به عنوان ناپاكي ياد مي‌شود اما شبكه ملي اطلاعات براي مبارزه با اين ناپاكي‌ها آستين‌ها را بالا زده و درصدد است تا اينترنت پاك را نه تنها به ارمغان آورد بلكه به جهانيان عرضه كند.

حال اين ناپاكي‌ها با چه صافي پاك مي‌شوند و چند درصد از اطلاعات اينترنت كنوني مفيد واقع خواهد شد، هنوز مشخص نيست اما كارشناسان تاكيد دارند كه شبكه‌اي كه از آن به عنوان ملي ياد مي‌شود بايد داراي محتواي ملي و داخلي باشد چراكه اگر از ساير منابع موجود بر روي پايگاه‌هاي مجازي خارج از كشور استفاده شود، ديگر ملي نخواهد بود.

حال با فرض چنين موضوعي اين سوال وجود دارد كه به راستي چگونه مي‌توان اين حجم عظيم از اطلاعات را با محتواي داخلي جبران كرد؟

دغدغه عمده‌اي كه اين روزها با قطعي شدن راه‌اندازي شبكه ملي اطلاعات، قطع و وصلي‌هاي ارتباطات اينترنتي و همچنين بسته شدن VPNها در ميان كاربران اينترنتي ايران شكل گرفت، اين بود كه چرا قرار است اينترنت را از ما بگيرند و اگر اينترنت محدود شود چگونه مي‌توان ارتباطات و تعاملات بين‌المللي حال حاضر را انجام داد؟ اوضاع تجارت الكترونيكي چه مي‌شود؟ امنيت شبكه ملي اطلاعات در برابر غول‌هاي اينترنتي و امنيتي چگونه حفظ خواهد ‌شد؟

البته با توضيحات مسوولان مي‌توان دريافت منظور از شبكه اطلاعات شبكه‌اي است كه محتواي آن به صورت مرحله‌اي و توزيع شده با اتصال چندين شبكه متفاوت همچون شباب و گمرك و ماليات محقق مي‌شود و تمام بنيه علمي كشور نيز بر روي بستر آن پياده‌سازي مي‌شود.

درباره دغدغه اصلي كاربران نيز كه از جدايي اينترنت از شبكه ملي اطلاعات ناشي مي‌شود، حكيم جوادي - رييس سازمان فناوري اطلاعات - در گفت‌وگو با ايسنا اذعان كرد: به هيچ عنوان دسترسي براي كاربران كشور به اينترنت محدود نمي‌شود و اينترنت به موازات شبكه ملي اطلاعات مشغول به كار خواهد بود چرا كه هر كدام Providerهاي مجزايي دارند كه مجزا از يكديگرند.

وزير ارتباطات نيز در مصاحبه اخير خود با يكي از رسانه‌ها با تأييد اين موضوع عنوان كرد كه هيچ محدوديتي براي دسترسي به اينترنت لحاظ نخواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7551 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna تاریخ خبر: 1390/11/15 تعداد مشاهده: 1154
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر