کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316521 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

واکنش مجلس به تیزر سامسونگ

http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1390/11/13/135764_926.jpgرئیس‌ کمیسیون اقتصادی مجلس با پشیمان کننده خواندن واکنش مجلس به تیزرضدایرانی سامسونگ، گفت: عذرخواهی شرکت سامسونگ از ملت ایران گرچه لازم اما کفایت نمی‌کند.

ارسلان فتحی‌پور رئیس‌ کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرگزاری فارس، از تلاش مجلس برای تجدید نظر در ارتباط با شرکت سامسونگ که اخیرا تیزر ضدایرانی پخش کرده است، خبر داد.

وی با بیان اینکه شرکت سامسونگ در اکثر خانه‌های ایرانی، کالا دارد، افزود: شرکت سامسونگ برای خرسندی صهیونیست‌های اقدام به تولید تیزر تبلیغی ضدایرانی کرده در حالی که فراموش کرده است با ایران بیشترین مراوده اقتصادی دارد.

فتحی‌پور پاسخ مجلس ایران به تیزر تبلیغی شرکت سامسونگ را پشیمان کننده خواند و گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس به زودی در این باره بیانیه‌ای صادر خواهد کرد.

رئیس‌کمیسیون اقتصادی مجلس از احتمال مطرح شدن طرح 2 فوریتی در مجلس خبر داد که به گفته وی، این طرح تمامی خریدها از شرکت سامسونگ را ممنوع خواهد کرد.

وی در پایان گفت که عذرخواهی شرکت سامسونگ از ملت ایران گرچه لازم اما کفایت نمی‌کند و مسئولان این شرکت باید در این باره پاسخگو باشند.

همچنین سید علی موسوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  خبرگزاری فارس، با اشاره به اهانت شرکت سامسونگ در تیزر تبلیغی به ملت ایران، گفت: این شرکت در مستندی تبلیغی برای خشنود کردن صهیونیست‌ها به ملت ایران اهانت کرده است و این اهانت برای این شرکت گران تمام خواهد شد.

وی با بیان اینکه بحث تیزر تبلیغاتی و ضدایرانی شرکت سامسونگ در دستور جلسه یک‌شنبه هفته آینده کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد، گفت: در این جلسه درباره نحوه برخورد با این شرکت تصمیم گیری خواهد شد.

موسوی با بیان اینکه عذرخواهی از عموم ملت ایران درخواست حداقلی مجلس ایران از شرکت سامسونگ است، تصریح کرد: احتمال تجدید نظر ایران در خرید محصولات سامسونگ وجود دارد و مجلس در این باره تصمیم گیری خواهد کرد.

 در این تیزر تبلیغاتی که درست چند روز بعد از ترور دانشمند هسته‌ای ایرانی پخش شده، شرکت سامسونگ که محصولات آن به طور وسیع در ایران به فروش می‌رسد، به نوعی موضوع ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را به سخره گرفته و آن را به مثابه آب خوردن برای جاسوسان رژیم صهیونیستی دانسته است.

داستان این کلیپ که با همکاری مشترک یک شرکت بازرگانی اسرائیلی و شرکت سامسونگ کره جنوبی ساخته شده، به 4 بازیگر اسرائیلی مربوط می‌شود که شوهای خاصی برگزار می‌کنند و شنیده‌اند که حتی در ایران نیز طرفدار دارند. به همین منظور، برای دیدار با طرفداران خود در ایران، به اصفهان سفر می‌کنند.

این چهار صهیونیست برای اینکه شناخته نشوند لباس مبدل به تن می‌کنند. شرکت سازنده این کلیپ، با نوع پوششی که برای این 4 کاراکتر در نظر  گرفته، زن ایرانی را مورد تمسخر قرار داده است، به گونه‌ای که این 4 مرد با پوشیدن مانتو و در عین حال داشتن سبیل و با راه رفتن نامناسب خود، چهره ناشایست و عقب‌افتاده‌ای از زن ایرانی نشان می‌دهند.

در این کلیپ، ایران به مثابه بیابانی به تصویر کشیده شده که مملو از گرد و غبار است و مردم آن به دور از هرگونه تمدن و به صورت عصر حجری زندگی می‌کنند و زنان در هر گوشه‌ای روی زمین بر روی خاک  نشسته‌اند.

این 4 نفر در جستجوی غذا به کافه‌ای می‌رسند که در این کافه یک مامور موساد را که نیروگاه هسته‌ای ایران در اصفهان را زیر نظر دارد، به طور اتفاقی می‌بینند. وجود تصاویر آیت‌الله سیستانی به عنوان چهره سیاسی ایران، بر روی دیوارهای این کافه نیز نشان می‌دهد که شرکت تبلیغاتی مزبور، حتی از اطلاعات سیاسی خاصی برای تولید این کلیپ برخوردار نیست.

این مامور موساد به بازیگران مورد علاقه‌اش توضیح می‌دهد تبلتی دارد که با آن تمام فعالیت‌های نیروگاه هسته‌ای را رصد می‌کند. یکی از بازیگران اسرائیلی، تبلت مامور موساد را برمی‌دارد و همینطور که درباره قابلیت‌های آن از مامور سوال می‌کند، دوست دیگرش از روی کنجکاوی، دکمه‌ای را روی تبلت لمس می‌کند که به محض لمس دکمه، نیروگاه هسته‌ای ایران که پشت سر آن‌هاست، منفجر می‌شود!

همه بهت‌زده می‌شوند اما بازیگری که باعث این انفجار شده، می‌گوید: چی شده؟ مگر چه اتفاقی افتاده؟! این هم فقط یک انفجار مرموز دیگر در ایران بوده! غصه نخورید!


تکمیلی:


در موضع گیری نسبت به انتشار یک تبلیغ توهین آمیز، دفتر سامسونک کره و دبی خطاب به دفتر سامسونگ رژیم صهیونیستی، بیانیه ای در محکومیت ساخت تبلیغی برای تبلت سامسونگ صادر کرده است.

الهه طاهری، مدیر روابط  عمومی سامسونگ کره در ایران، در گفت وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص انتشار این تبلیغ، گفت: تهیه این تبلیغ ارتباطی با شرکت سامسونگ کره ندارد.

وی توضیح داد: ابن تبلیغ توسط یک شبکه تلویزیون کابلی اسرائیلی با نام HOT تهیه شده است.

وی گفت: در این شبکه برنامه ای پخش می شود که تبلت سامسونگ به عنوان جایزه برنامه به شرکت کنندگان داده می شود.

طاهری افزود: این کلیپ نیز توسط همین برنامه؛ برای تبلیغ جایزه خود تهیه و پخش شده است.

مدیر روابط  عمومی سامسونگ کره در ایران اظهار داشت: همچنین در موضع گیری نسبت به این موضوع، دفتر سامسونک کره و دبی خطاب به دفتر سامسونگ اسرائیل، بیانیه ای در محکومیت ساخت این تبلیغ صادر کرده است و آن را توهینی به بازار خاورمیانه سامسونگ دانسته است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7555 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تابناک تاریخ خبر: 1390/11/15 تعداد مشاهده: 1654
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر