کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه مرورگری مخصوص کودکان!

مایکروسافت از راه‌اندازی مرورگری مخصوص کودکان خبر داد.

به گزارش سافت‌گذر؛ مایکروسافت از همراهی این شرکت با "انجمن حمایت آنلاین و ضد سوء استفاده  از کودکان" (CEOP ) خبر داد. در این راستا این شرکت مرورگر اینترنت اکسپلورر 9 را در نسخه‌ای جداگانه، مخصوص کودکان عرضه خواهد کرد.



در این نسخه ویژگی‌هایی چون حمایت از کودکان با در نظر گرفتن محیطی امن هنگام گشت و گذار در اینترنت در نظر گرفته‌شده است.

از ویژگی‌های این مرورگر در دسترس قرارگرفتن دانلود محصولات مایکروسافت و همچنین یک صفحه پیش فرض پیشنهادی را که محدودیت سنی کودکان را در نظر گرفته، قرار داده شده است.

این به معنای آن است که کودکان از طریق این مرورگر قادر خواهند بود از دسترس قرار گرفتن در سایت‌هایی که متناسب با سنشان نیست دور مانده و از مضرات آن در امان بمانند.



"گبی هگرتی" رئیس بخش اینترنت اکسپلورر مایکروسافت در انگلیس که مبتکر این طرح است، اعلام کرد:

ما همیشه در مایکروسافت خواهان  ایجاد فضایی شاد و امن در فضای مجازی بوده‌ایم. امروزه اینترنت به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی همه افراد از کوچک و بزرگ تبدیل شده است. از آموزش گرفته تا ارتباطات تا کار و فعالیت و حتی بازی‌های آنلاین.

وی افزود: این مهم است که ما اطلاعات امن و مناسب را در دسترس دیگران قرار دهیم و نرم‌افزارهایمان را با ویژگی‌هایی بسازیم که خانواده‌ها را با فکر و ذهنی آرام با اینترنت همراه کند.

به گزارش سافت‌گذر؛ این نسخه جدید اینترنت اکسپلورر 9 با نام " Safer Internet Day " منتشر شده است. مایکروسافت از انتشار این مروگر خاص که از طریق " InSafe " سازماندهی شده، به رویداد سالانه یاد می‌کند که با هدف آموزش کاربران اینترنت درباره امنیت آنلاین، مشکلات و راه‌حل‌های آن ساخته شده است.



" InSafe " نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد:

شما ممکن است 5، 40 و یا حتی 75 سال داشته باشید؛ ممکن است شما ماهی یک بار یا چند بار در روز از اینترنت استفاده کنید. با این حال همه افراد می‌توانند ما را از تجربیات آنلاین خود در جهت شکل‌دادن بینش و فهم ما در توانایی‌ها و ظرفیت‌هایمان در ایجاد اینترنتی امن آگاه کنند.

گفتنی است که مایکروسافت پیش از این نیز نسخه اینترنت اکسپلورر 8 را طی قراردادی که با " CEOP " بسته بود نیز برای کودکان عرضه کرد. به هر حال ما از اینکه می‌بینیم که مایکروسافت به دنبال اینترنتی امن و با اخلاق است احساس خوبی می‌کنیم!   

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7657 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/11/19 تعداد مشاهده: 2072
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر