کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316511 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا ایکس‌باکس جدید لمسی خواهد بود؟

بر اساس اخبار منتشرشده مایکروسافت تصمیم دارد، ایکس‌باکس جدید خود را با صفحه لمسی وارد بازار کند.

به گزارش سافت‌گذر؛ شایعات هر روز درباره کنسول جدید ایکس‌باکس گستره‌تر می‌شود. ایکس‌باکس بعد از ایکس باکس 360، "ایکس باکس 720" نام‌گذاری شده است.

در چند ماه گذشته خبری از مایکروسافت مبنی بر اینکه ایکس باکس جدید 6 برابر قویتر از ایکس باکس فعلی است منتشر شد. خبری که هیچ گاه تایید نشد. اما حالا خبری در فضای مجازی منتشر شده ، خبری که مربوط به خود کنسول نیست بلکه مربوط به کنترل کننده های آن است.

بر اساس گزارشی که در جدیدترین شماره مجله "ایکس‌باکس ورد" چاپ لندن منتشر شده، آمده است که کنترل کننده‌ها در ایکس باکس بعدی به نوعی لمسی خواهند بود.

در این گزارش ادعا شده است که کیفیت تصویر  در این ایکس باکس جدید اچ دی خواهد بود و همچنان کلیدهای آن مانند ایکس باکس 360 فعال خواهند بود.

در این گزارش همچنین ادعا شده است که رابط اصلی کاربری گیمرها در این کنسول جدید از طریق صفحه نمایشی لمسی خواهد بود که همچنین از طریق آن می‌توان به گشت و گذار در اینترنت پرداخت.

هرچند که کارشناسان این ادعا را به صراحت دور از ذهن می‌دانند و آن را یک ژست از سوی مایکروسافت اعلام کره‌اند؛ نباید این واقعیت را فراموش کرد که ایکس باکس 360 به اقرار بیشتر کاربران حرفه‌ای بهترین دستگاه بازی ساخته شده تاکنون است.

هنوز هم مایکروسافت می‌تواند برخی از راه‌های جالب و اهداف زیبایش برای تولید صفحه نمایش لمسی برای کنترل کننده‌ها را دنبال کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7680 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/11/22 تعداد مشاهده: 1395
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر