کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316357 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نحوه‌ی استفاده از سرویس مکالمات گروهی تلفن همراه

هزينه‌ي برقراري ارتباط در مكالمات گروهي براي هر تماس به‌طور جداگانه و معادل تعرفه‌ي مصوب مكالمات محاسبه و برعهده‌ي شخص تماس‌گيرنده است.

هدف از راه‌اندازي سرويس مكالمه گروهي، امكان ايجاد مكالمه بين چندين تماس با ميزباني مشترك همراه اول است. گروه همكاران، همكلاسي‌ها، كارمندان، اعضاء يك خانواده، دانشگاهيان، تجار و ... مي‌توانند بدون نياز به حضور فيزيكي، در يك مكالمه‌ي گروهي دوستانه و يا شغلي شركت كنند.

با استفاده از اين سرويس مشتركين تلفن همراه (دائمي و اعتباري) مي‌توانند به صورت همزمان با چند مشترك ديگر (حداكثر پنج نفر) مكالمه كرده، به صورتي كه تمامي افراد حاضر در اين تماس امكان صحبت‌ كردن و شنيدن صداي يكديگر را داشته باشند.

سرويس شامل گروه‌هاي (1+5) نفر است كه يك نفر به عنوان ميزبان و پنج نفر نيز به عنوان افراد دعوت شده مكالمه‌ي گروهي هستند.

نحوه‌ي استفاده از سرويس مكالمات گروهي به اين صورت است كه اگر مشترك (الف) بخواهد مشتركين (ب) و (ج) را به مكالمه‌ي گروهي دعوت كند، در ابتدا مشترك (الف) با مشترك (ب) تماس گرفته و تماس با وي را در وضعيت Hold قرار مي‌دهد.

سپس مشترك (الف) با مشترك (ج) تماس گرفته و با استفاده از منوي گوشي خود و با انتخاب گزينه‌ي Conference تماس‌هاي (ب) و (ج) را به مكالمه‌ي گروهي تبديل مي‌كند.

با توجه به اين‌كه در اين وضعيت مشترك (الف) 2 تماس برقرار كرده است، هزينه‌ي اين تماس‌ها را مطابق تعرفه پرداخت مي‌كند.

هم‌چنين اگر مشترك (الف) با مشترك (ب) تماس برقرار كرده باشد و در حين مكالمه، مشترك (ج) با مشترك (الف) تماس گرفته و در وضعيت انتظار باشد. مشترك (الف) تماس مشترك (ج) را پاسخ داده و با استفاده از منوي گوشي خود و با انتخاب گزينه‌ي Conference تماس‌هاي (ب) و (ج) را به مكالمه‌ي گروهي تبديل مي‌كند.

در اين وضعيت مشترك (الف) هزينه‌ي تماس با مشترك (ب) را پرداخت مي‌كند و مشترك (ج) هزينه‌ي تماس با مشترك (الف) را پرداخت خواهد كرد.

اما در صورتي كه مشترك (ج) با مشترك (الف) تماس برقرار كرده باشد و در حين مكالمه، مشترك (ب) با مشترك (الف) تماس گرفته و در وضعيت انتظار باشد: مشترك (الف) تماس مشترك (ب) را پاسخ داده و با استفاده از منوي گوشي خود و با انتخاب گزينه‌ي Conference تماس‌هاي (ب) و (ج) را به مكالمه‌ي گروهي تبديل مي‌كند.

در اين وضعيت مشترك (ب) و (ج) هزينه‌ي تماس با مشترك (الف) را پرداخت مي‌كنند.

با توجه به تنوع گوشي‌هاي تلفن همراه موجود در بازار و منوهاي متفاوتي كه براي اين گوشي‌ها طراحي شده است، جهت استفاده‌ي بهتر از اين سرويس مشترك تلفن همراه مي‌تواند به قسمت مكالمه‌ي گروهي (Call Conference) دفترچه راهنماي گوشي تلفن همراه خود مراجعه كند.

*مزاياي سرويس:

امكان مكالمه‌ي گروهي و همزمان حداقل پنج نفر (علاوه بر ميزبان) با استفاده از تلفن همراه.

امكان برگزاري جلسات از طريق ارتباط تلفني بدون نياز به حضور افراد در مكاني مشخص.

امكان مكالمه‌ي گروهي براي تماس‌هاي شهري، بين‌شهري و رومينگ.

امكان استفاده از سرويس در مواردي از قبيل ترجمه همزمان، نظر كارشناسي همزمان و ... .

*نحوه فعال‌سازي سرويس:

اين سرويس براي تمامي مشتركين تلفن همراه دائمي و اعتباري به‌صورت پيش‌فرض فعال است و فعال‌سازي سرويس براي مشتركين رايگان است و هزينه‌اي بابت آبونمان اين سرويس دريافت نمي‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7719 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna تاریخ خبر: 1390/11/25 تعداد مشاهده: 1209
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر