کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316331 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

طعنه به لوگوی ویندوز!

به گزارش سافت‌گذر ؛ در اوایل ماه جاری – فوریه – شایعاتی از تغییر لوگوی ویندوز منتشر شده بود. با این حال مایکروسافت آن را تایید نمی‌کرد و حتی انکار می‌کرد به طوریکه عده‌ای از کارشناسان آن را جعلی و ساختگی می‌پنداشتند.

امروز، مایکروسافت با تایید این گزارش در روزهای گذشته، نشان داد که در واقع به طراحی مجدد لوگو برای ویندوز 8 اقدام کرده است.

در مطلبی که امروز در سایت رسمی ویندوز منتشر شد، "سام مورو"، مدیر اصلی تجربه کاربری ویندوز، اعلام کرد: شرکت مایکروسافت، اهداف متعددی از ساخت و تغییر لوگو (ایجاد لوگوی ویندوز 8) در ذهنش می‌پروراند.

یکی از آنها استفاده از فونتی شبیه " International Typographic Style " بود که زیر نظر طراحی "  Metro " قرار داشت.

وی ادامه داد:

"با استفاده از رنگ‌های پررنگ (bold ) مسطح و خطوط تمیز و اشکال مختلف، آرم جدید؛ دارای ویژگی‌های پیداکردن راه (way-finding ) است، مانند آنچه که در فرودگاه‌ها و مترو دیده می‌شود."

مورو اضافه کرد که مایکروسافت می‌خواست، لوگوی جدید با طراحی دیجیتال ایجاد شده باشد، به جای مواد دنیای واقعی‌ای مانند: چوب یا شیشه.  

وی افزود:

"هدف نهایی و اصلی ما برای لوگوی جدید، نشان دادن فروتنی و در عین حال اعتماد به نفس بود. خوش آمدگویی به کاربران با شیب اندک و چشم انداز مناسب. زمانی که رنگ کامپیوتر خود را تغییر دهید، این تغییر در لوگو نیز منعکس خواهدشد. این معنای حقیقی کامپیوتر شخصی است."

مایکروسافت اعلام کرده است که شرکت طراحی ستاره " Pentagram " (پنج‌پر)، مایکروسافت را در ایجاد آرم جدید ویندوز 8 کمک کرده است.



به گزارش سافت ‌گذر ؛ این شرکت طراحی سابق زیادی در این عرصه داشته است، مانند:  طرح جدید مجله تایم، بازی " Guitar Hero " (قهرمان گیتار) .

مورو می‌نویسد: در جلسه‌ای که برای بحث و گفتگو در مورد لوگوی جدید با طراحان هنرمند این شرکت داشتیم، یکی از طراحان "ستاره پنج‌پر"، پائولا، با طعنه این سوال را از من پرسید: "نام این شرکت ویندوز (پنجره) است؛ پس چرا مانند پرچم معلق در هوا است؟"

منظور این طراح از این سئوال این بود که در نسخه‌های قبلی، لوگوی ویندوز بیشتر شبیه به یک پرچم بوده است تا یک پنجره. آرم قبلی همچون پرچمی که در باد در حال حرکت بوده به نظر می‌رسیده است. هرچند در لوگوهای قبلی سعی می‌شده است که مانند یک پنجره واقعی به نظر برسد.  

مورو در ادامه می‌نویسد:

"«ویندوز»، در واقع استعاره‌ای زیبا برای محاسبات است و ما با لوگوی جدید می‌خواستیم از ایده یک پنجره دارای چشم‌انداز استفاده کنیم. مایکروسافت و ویندوز، همه برای قراردادن تکنولوژی در دست مردم و قدرت بخشیدن به دیدگاه‌های آنها فعالیت می‌کند. و این است آنچه که لوگوی جدید به آن معنا می‌بخشد.

در اصل ما طراحی مجددی نکرده‌ایم و کمتر از یک طراحی مجدد در حقیقت ما بیشتر بازگشت به معنای اصلی آن و آوردن ویندوز به ریشه‌های آن را انجام داده‌ایم. لوگوی ویندوز به معنای واقعی یعنی یک پنجره."

در حالی که هنوز هم به نظر می‌رسد لوگوی جدید ویندوز 8 کمی شبیه به پرچم ثابت است؛ گرچه قطعا لوگوی جدید در این طراحی بیشتر شبیه به یک پنجره واقعی شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7817 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/11/29 تعداد مشاهده: 1523
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر