کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9204 | مشاهده و دانلود: 740283867 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/01 | اعضاء: 316780 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نتایج یک بررسی جدید: 60 درصد از اطلاعات ویکی پدیا اشتباه است


براساس بررسی‌های انجام شده مشخص شد که بیش از نیمی از اطلاعات وارد شده در سایت دائره‌المعارف جهانی ویکی پدیا به طور عمدی اشتباه وارد شده‌اند.

به گزارش سافت گذر ؛ ویکی‌پدیا می‌تواند یک سایت بی‌نظیر و فوق‌العاده برای یافتن اطلاعات باشد؛ اما برخلاف انتظار نمی‌توان به همه اطلاعات این سایت اعتماد کرد و آن را صد در صد صحیح دانست.

بر اساس بررسی که این هفته انجام شده، ادعا شده است که اکثریت مطالبی که درباره موارد خاص مانند شرکت‌ها و گروه‌ها و ... منتشر شده است، عمدتا دارای مشکلات اساسی است.

این گزارش که توسط "the Public Relations Society of America" منتشر شده، مدعی است که میزان این اشتباه حدود 60 درصد است. این بررسی از طریق پالایش 1284 مطلب ویکی پدیا به دست آمده است.

این گزارش می‌افزاید: دربسیاری از موارد و نه همه موارد گروه‌های خاص متوجه می‌شوند که اطلاعات مربوط به آنها در ویکی‌پدیا صحیح نیست و نیازمند تغییرات و ویرایش است.

با توجه به عدم روشنی فرایند و سازوکار تکمیل و وارد شدن اطلاعات در ویکی‌پدیا نمی‌توان به درستی آنها اعتماد کرد.




به گزارش سافت گذر ؛ هرچند که قانون و سیاست این سایت آن است که همه اجازه واردکردن مستقیم  اطلاعات را ندارند. با این حال می‌توان از ادیتور درخواست تغییرات لازم را کرد.

البته این نکته را نباید فراموش کرد که اعمال تغییرات در ویکی پدیا بسیار مشکل است. به طوریکه حدود 40 درصد از کاربران معتقدند که روزها طول کشیده تا تغییرات اعمال شود و 12 درصد معتقدند که تغییرات هفته‌ها به طول می انجامد و بقیه معتقدند که تغییرات اصلا اعمال نمی‌شود.

گفتنی است که ویکی‌پدیا دانش‌نامه‌ای است همگانی و آزاد؛ بدین معنی که همه می‌توانند به نوشتن و ویرایش نوشتارهای موجود در آن بپردازند. البته این نوشتارها و ویرایش‌ها باید مطابق با اساس‌نامهٔ ویکی‌پدیا باشند؛ یعنی مطالب بی‌طرفانه و بدون پایمال کردن حق نشر دیگران نوشته شده باشند.

مدیریت بررسی نوشتارها توسط گروهی از گردانندگان انجام می‌شود. کسانی که در امر تکمیل این پروژهٔ بی‌پایان مشارکت می‌کنند، به هم‌زبانان خود یاری رسانده‌اند تا در امر گردآوری بی‌همتاترین دانشنامه جهانی سهمی داشته باشند.

از زمان تولد ویکی‌پدیا تاکنون رشد بسیار سریعی داشته و بزرگترین وب‌گاه دانشنامه‌ای با بیش از ۸۰ میلیون بازدید کننده در ماه است و بیش از ۹۰٬۰۰۰ کاربر فعال دارد که بر روی بیش از ۱۸٬۰۰۰٬۰۰۰ مقاله به ۲۷۰ زبان کار می‌کنند. تاکنون در ویکی‌پدیای فارسی ۱۸۳٬۰۱۸ مقاله وجود دارد و هر روز هزاران کاربر از این دانشنامه بازدید می‌کنند.

 

 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8699 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/01/31 تعداد مشاهده: 1813
سافت گذر
نظرات بینندگان

نيما 1391/02/01 15:58
این دیگه از اون حرفا بود!!!! 60% اشتباه برای یکی از بزرگترین دایره المعارف دنیا !!!
یک کم منطفی باشیمlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
ناشناس 1391/02/01 12:08
تا حدودی برای پیدا کردن بعضی موضوعات خوبه!
سجادعبدالحسینی 1391/02/01 11:51
به هرحال بازم خوبه
علیرضا 1391/02/01 08:15
کلا به مطالبی که در اینترنت یا هر جای عمومی دیگری منتشر می شود نمی توان صد درصد اطمینان کرد. حالا ممکن است سهوا یا عمدا اشتباه باشند. از جمله نتیجه این تحقیق و خصوصا درصدی که اعلام کرده.
بيخيال 1391/02/01 00:19
خدا کنه که اطلاعاتی که ما گرفتیم جزء اون 40% باشه
ناشناس 1391/01/31 15:24
همین که 40 درصد از اطلاعاتش راسته خودش خیلیه در این وانفسای دروغ و کلک و ...