کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316312 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل فیلتر می‌شود

وزیر ارتباطات گفت: در صورت ادامه شیطنت ها، گوگل را از شبکه های کشور پاک می کنیم.

به گزارش سافت گذر به نقل ازجام نیوز؛ وزیر ارتباطات در واکنش به اقدام گوگل در حذف نام خلیج فارس اعلام کرد: بدون شک ادامه این مباحث می تواند به انجام اقداماتی همچون پاک کردن گوگل از صفحه شبکه های کشور منجر شود.

گوگل چندی پیش طی اقدامی شیطنت آمیز و خلاف عرف بین الملل نام خلیج فارس را از نقشه های خود در سرویس Google Maps حذف کرد به نحوی که وقتی کاربران نام خلیج فارس را روی نقشه گوگل جست وجو می کنند، این سرویس آن ها را به موقعیت این خلیج هدایت می کند، اما نام خلیج فارس از نقشه گوگل حذف شده است.

حرکتی که به زعم بسیاری از کارشناسان پاسخ گویی بدان علاوه بر پی گیری های حقوقی، نیازمند برخورداری از ابزار های فنی مشابه از جمله موتور جست وجوی ملی و تولید محتوای مناسب است.شاید بهترین نوع تقبیح عمل گوگل این باشد که کاربران ایرانی استفاده از این سایت را محدود کنند و یا با ایجاد صفحاتی به این اقدام غیرقانونی گوگل اعتراض کنند.در گفت وگو با وزیر ارتباطات، دبیر ستاد توسعه IT، معاون شرکت فناوری اطلاعات، معاون وزیر ارتباطات و کارشناسان برجسته IT راهکارهای فنی مقابله با این اقدام گوگل را مورد بررسی قرار داده ایم.

ادامه شیطنت ها به حذف گوگل می انجامد

رضا تقی پور وزیر ارتباطات در گفت وگوی اختصاصی با خراسان درباره تدابیر اتخاذ شده برای مقابله با این اقدام شیطنت آمیز گوگل اظهار داشت: علی القاعده برای ما کاری ندارد که امروز گوگل را از صفحه شبکه های کشور پاک کنیم اما با توجه به این که حساسیت هایی در این زمینه وجود دارد و بعضی از شهروندان برای دسترسی به منابع اطلاعات مورد نظر خویش از آن استفاده می کنند فعلا در این رابطه اقدامی انجام نداده ایم اما بدون شک، ادامه این مباحث می تواند به انجام اقدامات این چنینی منجر شود.وی افزود: ما به شهروندان عزیز اعلام کرده ایم استفاده های معمولی از این موتور جست و جو بستگی به سیاست خودشان دارد اما استفاده از آن برای کاربردهای جدی، به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست.

اقدام گوگل در تناقض با اصول حرفه ای اطلاع رسانی است

در این باره دکتر محامدپور دبیر ستاد توسعه فناوری اطلاعات معاونت علمی ریاست جمهوری نیز ضمن غیرحرفه ای خواندن این اقدام از سوی گوگل به خراسان گفت: این اقدام به طور حتم تحت تاثیر نفوذ و کارشکنی های دولت های غربی و آمریکا انجام شده است.وی با بیان این که حذف نام یک نقطه استراتژیک و تاریخی در گوشه ای از جهان توسط یک پایگاه اطلاع رسانی مانند گوگل به هیچ وجه زیبنده نیست، تصریح کرد: یک سایت یا مجموعه ای که ادعای اطلاع رسانی می کند به طور طبیعی باید همواره درصدد افزایش و تکمیل اطلاعات خود باشد نه این که بخشی از اطلاعات خود را که بر پایه اسناد و مدارک تاریخی استوار است، از فهرست اطلاعات خود حذف کند در واقع گوگل با حذف نام خلیج فارس اعتبار خود را خدشه دار کرده است.

کاربران، گوگل را تحریم کنند

وی با بیان این که این اقدام گوگل در چارچوب جنگ سایبری معنا پیدا می کند، اظهار داشت: یکی از راهکارهای موثر برای مقابله با این اقدام انجام واکنش گروهی از سوی کاربران است، این حق کاربران است که به اطلاعات درست و دقیقی دسترسی داشته باشند و بدیهی است حذف بخشی از اطلاعات و ارائه اطلاعات ناقص و غلط در عین حال که باعث سردرگمی مخاطبان می شود توهین به شعور مخاطبان است؛ بنابراین کاربرانی که از گوگل به عنوان یک رسانه استفاده می کنند می توانند نارضایتی خود را به این شیوه اطلاع رسانی گوگل اعلام و حتی این سایت را بایکوت کنند و موتورهای جست وجوی دیگری را جایگزین آن کنند. دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری اطلاعات با اشاره به نقش و وظیفه دولت در قبال این اقدام گوگل گفت: به طور کلی در شرایط کنونی دولت و مجموعه مسئولان ذی ربط باید ضمن محکوم کردن این اقدام، از طریق مجامع جهانی موضوع را پیگیری کنند.

لزوم گسترش تولید محتوای بومی در فضای مجازی

وی گسترش تولید محتوای بومی در فضای مجازی را از دیگر راهکارهای مقابله با این جریان عنوان کرد و گفت: تولید محتوا یکی از ابعاد و ملزومات حضور در فضای سایبر است و با تولید محتوای مناسب و انتشار آن در فضای مجازی، به راحتی می توانیم با اقدامات غیراصولی و شیطنت آمیزی از این قبیل مقابله کنیم.وی تصریح می کند: به نظر من وقوع اتفاقاتی از این قبیل ایجاب می کند که مسئولان سریع تر برای اجرای برنامه ها و پروژه هایی که در ابعاد ملی در عرصه فضای مجازی تعریف شده است، وارد عمل شوند و اقدامات را به نتیجه برسانند.

لزوم تسریع در روند راه اندازی موتور جست وجوی ملی

به طور نمونه، بحث راه اندازی موتور جست وجوی ملی که از مدت ها پیش مطرح بوده است باید هرچه سریع تر عملیاتی شود تا ما بتوانیم با تولید محتوای مناسب از طریق این موتور جست وجو هم نیاز داخل را برطرف کنیم و هم از آن به عنوان یک اهرم در مقابله با این جریان ها و حفظ منافع ملی استفاده کنیم.

پاسخ گویی به حرکت گوگل نیازمند ابزار فرهنگی است

به گزارش سافت گذر ؛معاون شرکت فناوری اطلاعات نیز درباره تدابیر اتخاذ شده برای پاسخ گویی به این اقدام گوگل گفت: این موضوعی نیست که تنها از بعد فنی بتوانیم آن را حل کنیم بلکه مسئله ایجاد شده یک مسئله فرهنگی است و اگر قرار باشد پاسخی به این جریان بدهیم باید از طریق فرهنگ سازی مناسب و همین فضای مجازی باشد. مهندس انصاری در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی کنید در شرایط کنونی بیش از هر چیز، نیازمند ایجاد زیرساخت های فنی از جمله راه اندازی موتور جست وجوی ملی هستیم، تصریح کرد: من هم با نظر شما موافقم و راه حلی که در این جریان موثر به نظر می رسد، راه اندازی سرویس دهنده هایی است که بتوانند در بحث اطلاع رسانی با گوگل رقابت کنند. این موضوع نیز جزو برنامه ماست و امیدواریم در آینده نزدیک این قبیل سرویس ها را نیز راه اندازی کنیم.اما در شرایط فعلی بهترین راه حل این است که کاربران ایرانی استفاده از سرویس دهنده هایی را که می خواهند نام ایران، فرهنگ و پیشینه تاریخی ایران را کمرنگ کنند، تحریم کنند.مهندس انصاری همچنین خاطرنشان کرد: اساسا برای مجموعه ای مانند گوگل که ادعا می کند اطلاعات را بدون سانسور به دست کاربران می رساند، دستکاری در اطلاعاتی که مستندات تاریخی چند صد ساله دارد و حتی در نقشه هایی که مستشرقان غربی از این منطقه تهیه کرده اند نیز این خلیج تحت عنوان خلیج فارس معرفی شده، چنین اقدامی به این معناست که گوگل کاملا غیرحرفه ای عمل و خود را وارد جریان های سیاسی کرده است.

طرح اقدام شیطنت آمیز گوگل در مجامع بین المللی جامعه اطلاعاتی توسط ایران

واقعیت این است که در جامعه اطلاعاتی اصل اول برای فعالیت رسانه ای و اطلاع رسانی، بی طرفی است و رسانه ها ملزم به رعایت آن هستند درحالی که امروز می بینیم با راه انداختن جریان هایی مانند اقدام غیرحرفه ای گوگل، این اصل از سوی بسیاری از رسانه های غربی زیر پا گذاشته می شود.مهندس حکیم جوادی، معاون وزیر ارتباطات ضمن بیان این مطلب، با اشاره به این که گوگل با این اقدام نسبت به ماهیت اصلی خود روشنگری کرده است، گفت: این اقدام نظر همه کاربران ایرانی چه ایرانیان داخل کشور و چه ایرانیان مقیم خارج از کشور را نسبت به گوگل تغییر داده است و جهت گیری این پایگاه را که ادعای اطلاع رسانی دارد بیش از پیش مشخص کرده است؛ بنابراین سریع ترین واکنش در قبال این اقدام، آن است که مردم از این موتور جست وجو استفاده نکنند. وی ادامه داد: وقوع جریان هایی از این قبیل، ما را مصم تر می کند که هرچه سریع تر موتور جست و جوی ملی را راه اندازی کنیم و انتظار ما این است که با راه اندازی این موتور جست و جو مردم نیاز خود را از این طریق برآورده کنند و کمتر متکی به موتورهای جست و جویی مانند گوگل باشند. وی تصریح کرد: با راه اندازی موتور جست و جوی ملی در آینده نزدیک، به طور قطع ما ضوابط و شرایطی را برای استفاده از اطلاعات سرویس دهنده های جهانی از جمله گوگل و … خواهیم داشت و در صورت بروز هرگونه تخلفی از سوی این قبیل سرویس دهندگان، این امکان وجود دارد که بتوانیم برخوردهای جدی تری را نشان بدهیم، البته در چنین شرایطی به نظر می رسد که از بعد دیپلماسی، وزارت امور خارجه باید حرکت موثری در پیگیری این جریان داشته باشد، البته تلاش ما هم این است که این موضوع را در مجامع بین المللی در حوزه جامعه اطلاعاتی از جمله اجلاس WSIS مطرح کنیم.

راهبرد مناسبی برای حضور در فضای مجازی نداریم

رئیس کارگروه دولت الکترونیک در تحول اداری کشور و کارشناس برجسته فناوری اطلاعات با بیان این موضوع که متاسفانه هنوز راهبرد مناسبی برای حضور در فضای مجازی نداریم، گفت: اینترنت یک ابزار جهانی است و مالکیت آن نیز جهانی است و هر کشوری بسته به سواد دیجیتالی خود و توانمندی که دارد و نوع مدیریتی که در حوزه فناوری اطلاعات انجام می دهد، می تواند از این ظرفیت استفاده مناسب داشته باشد و در مواقع خطر نیز واکنش های مناسبی را از خود نشان دهد و این مهم نیازمند برخورداری از یک راهبرد مشخص برای حضور در فضای مجازی است.

 

البته خوشبختانه با رهنمودهای مقام معظم رهبری، در اسفند90 شورای عالی فضای مجازی در کشور با عضویت بالاترین مسئولان نظام شکل گرفت و این امید به وجود آمد که پس از سال ها سرانجام یک بانی که بتواند راهبرد کلان توسعه IT و استفاده از شبکه اینترنت را به صورت امن در کشور فراهم کند، داشته باشیم. اما متاسفانه با وجودی که نزدیک به 3 ماه از تشکیل این شورا نیز می گذرد، هنوز مرکز ملی فضای مجازی به وجود نیامده است، اگر این مرکز ایجاد شود و یک سیاست کاملا روشن در حوزه فناوری اطلاعات و استفاده مناسب از اینترنت ارائه کند، به طور قطع با قدرت بیشتری از عهده رویارویی با تهاجم بیگانگان در فضای مجازی برخواهیم آمد.

 

این کارشناس فناوری اطلاعات با ارائه چند راهکار برای مقابله با این جریان گفت: راهکار اصلی آن است که ضمن توجه به مسائل امنیت در حوزه مجازی که بسیار مهم است، حضور پررنگی در مجامع بین المللی که در این حوزه تشکیل می شود داشته باشیم و در قطعنامه های بین المللی نظرات خود را بگنجانیم. وی در ادامه تصریح کرد: باید یک تعادل منطقی بین اینترنت جهانی و شبکه ملی اطلاعات ایجاد کنیم که بر اساس یک فرمول امن فرصت لازم برای ارتقای دانایی مردم و کار در فضای بین الملل فراهم شود تا در مقابل تهاجم بیگانگان واکنش مناسب را خود مردم داشته باشند. همان طور که در گذشته یک بار مردم با ارسال ایمیل های بسیار زیاد مانند یک بمب گوگلی عمل کردند و موفق شدند نام خلیج فارس را که در گوگل حذف شده بود دوباره بر گردانند این اقدام در حال حاضر نیز امکان پذیر است و لازمه اش آن است که دسترسی مردم و کاربران را به شبکه ملی اطلاعات بیش از پیش فراهم کنیم.

 

البته در شرایط کنونی باید راهبرد اصلی از سوی شورای عالی فضای مجازی تعیین شود تا در صورت مواجهه با اقدامات شیطنت آمیزی از این قبیل نهادهای مربوطه برای مقابله با این موضوع مشخص و اقدامات موثری نیز برنامه ریزی و اجرایی شود. وی ادامه داد: اگر قرارداد یا تفاهم نامه ای با گوگل داشتیم می توانستیم در قالب این تفاهم نامه این گونه موارد را درج و مشکلات احتمالی را پیگیری حقوقی کنیم. کاری که برخی از کشورها از جمله چین در قبال گوگل انجام داده اند و بر همین اساس ملزم به رعایت حقوق و منافع یکدیگر هستند.

 

رئیس کارگروه دولت الکترونیک در تحول اداری کشور در ادامه تاکید کرد: همان گونه که در داخل کشور برای اثبات بسیاری از موضوعات مهم حرکت های نمادین انجام می دهیم؛ به طور نمونه زنگ خلیج فارس را در مدارس به صدا در می آوریم، باید بتوانیم در سطح جهانی و در بین شبکه های مختلف جهان از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی نیز این زنگ را به صدا در آوریم در این صورت راحت تر و اساسی تر می توانیم از وقوع هر اتفاقی که منافع ملی ما را به خطر بیندازد، جلوگیری کنیم. در دنیا گوش شنوا کم نیست و اگر بتوانیم مشارکت منطقی در فضای مجازی داشته باشیم در چنین مواردی نتیجه بسیار خوبی عایدمان می شود.

لزوم سرمایه گذاری برای توسعه پروژه های ارتباطی

به گفته دکترجلالی، هم اکنون 80 درصد جست و جوها در فضای مجازی از طریق گوگل انجام می شود و این شرکت برای چنین سرویس دهی گسترده ای سالانه بالغ بر 60 میلیارد دلار هزینه می کند که به اندازه بودجه یک سال کشور ماست و ما در حالی از راه اندازی موتور جست و جوی ملی حرف می زنیم که بودجه ای که برای آن در نظر گرفته ایم، حتی یک صدم بودجه ای نیست که گوگل در اختیار دارد. بنابراین تنها راه حل ممکن در این عرصه، حمایت از پروژه های ملی و سرمایه گذاری روی این پروژه هاست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9198 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: jamnews.ir تاریخ خبر: 1391/03/01 تعداد مشاهده: 1876
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

آدم 1391/03/04 01:23
ما رو فیلتر میکنن یا گوگلو؟!!!!!! بن بن
saak beyad 1391/03/02 19:56
واقعا عالـــــــــــــــــــی میشه..............
kamran 1391/03/02 17:18
خسته شدیم.هر روز یک دردسری داره این اینترنت.بابا کشتید ما رو ، خیلی هم سرعت اینترنتتون بالا هست که این قدر اعصاب ملت رو خرد می کنین.اصلا هر کاری دوست دارید بکنین.
اشــــــکان گوگل 1391/03/02 14:22
آقای وزیر ارتباطات ( رضا تقی پور) ، میگن کالیبر دهن مبارک رو بپا !!!!!!!

یه چیزی بگو که بعد سنگ روی یخ نشــــــی !
cz-662 1391/03/02 13:43
سلام به همه بروبکس سافت گذر و مدیر گل سافت گذر
این موضوع مثل یه معادله چند مجهولی میمونه و نمیشه فقط یه جنبه از اون رو بررسی کرد .
چیزی که درسته اینه که با برطرف کردم مشکلات بزرگ مشکلات خرد خود به خود حل می شودند و احتیاجی به بررسی ندارند.
آخه مگه میشه شرکت بزرگی مثل گوگل!! اشتباه کنه؟؟؟
اگه بنویسه خلیج فارس عرب ها و ... بهش اعتراض می کنن
اگه بنویسه خلیج عرب ایرانی ها دهنشو ...
خلاصه نمی دونسته چی کار کنه هیچی نزده دیگه.
حالا اگه گوگل هم فیلتر بشه وضعیت اینترنت کاربران ایرانی دیدنی میشه.
vpn و کلی چیزی دیگه فروشش میره بالا بچه ها بزنید تو کارش که سود خوبی داره!
اگه فیلترش نکنن که دیگه هیچی برای همچین توهینی ...!!!
ممنون که این نظر من رو هم خوندید
hassan 1391/03/02 12:27
Fبابا جون هرکی دوست دارین این مسخره بازی هارو جعمش کنید
میخوایم گوگل و حذف ش کنیم حذف کنید تا از اینی که هستیم عقب افتاده تر بشیم
نکنه میخواین گوگلم مارو تحریم کنه مثل فیس بوک النم واسه ی ما فرقی نمیکنه فیس بوکمحذفش کردین ولی الان هزارن کاربر ایرانی دارهlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
حسین خدایی 1391/03/02 12:21
واقعا در بین این نظرات بی غیرتی موج می زنه از نظر من هر چه زودتر گوگل فیلتر کنید بهترهlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
حسن نصیری 1391/03/02 10:44
با سلام خدمت بروبچه های سافت گذر

لطفا این جک را در صفحه اول بطور کامل بگذارید

به یاد داشته باشیم که کل بودجه امسال ما یک پنجم سود گوگل است

و1000 فناوری ناشناخته گوگل جای خود داردlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
مهران 1391/03/02 08:40
ظاهرا دیگه پیام رسانی های طرفدارانه و افراطی از سوی مسئولین داره بیش از حد معمول تو این سایت پخش میشه . الان مدتی است که مشغول پیگیری خبرهای ارائه شده در این وبسایت هستم و مشخصه که داره از حالت نرم افزار به سمت فرهنگ سازی اونم به سمت اشتباه میره . کاملا پر واضحه که رفته رفته با ارتقاء دانش عمومی جایگاه خودتون رو به طرز عجیبی به واسطه ی این قبیل اخبار از دست خواهید داد . بنده خودم از افرادی هستم که هر روز از سایت تون دیدن میکنم ولیکن دیگه سایت شما در اولویت 4 یا 5 من واسه استفاده قرار داره و هر روز هم رنک شما در حال کاهشه . خواهشن اخبار تکنولوژی و نرم افزار رو ارائه بدید نه .... .


موفق و پیروز باشید ولی مطمئن باشید مشکلاتی که هممون میدونیم چیه با حذف گوگل و امثال اون حذف و حتی کمرنگ نمیشه .lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
علی 1391/03/02 07:57
به نظر من موتور سرچش باز باشه چون به هر حال برای ما سود داره! ولی بهتره مرورگر کروم بسته بشه ، چون از اولش برا اینی ها باز نبود و گوگل فقط برای اینکه آمار مرورگرش هم بره بالا این کار رو کرد!lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
حالا من اسممو بگم، مگه تو میشناسی ! 1391/03/02 02:39
بیا، اونوقت میرن خر از قبرس میارن !
ما هم اونو با اسم جعلی بشناسیم 1391/03/02 01:51
بیایید ما هم بجای گوگل بگیم لوله یا اصلا بر روی ان اسم نزاریم و بگیم بجای گوگل سایت بی اسم ولی همون لوله بهتره
من 1391/03/02 00:50
شما که دست به فیلترتون قویه و تا یه تقی به توق می خوره از فن آوری فوق حرفه ای تون حرف میزنید ، یه دفعه اینترنتو پاک کنید شما هم راحت بشین ماهم . در ضمن سعی کنید اگه می تونید یه سایتی قوی تر از گوگل راه بندازید بعد از فیلتر و تحریم مایه بذارید. مرسی که اینقدر باحالید
ساده 1391/03/02 00:40
یادمه بچه که بودم برادر بزرگم هر کار بدی میکرد میزد تو کله من مثلا با یکی دعواش شد کتک میخورد منو میزد بابام کتکش میزد منو میزد یادمه یه روز بلانسبت شما گوزید منم که از خنده روده بر شده بودم وقتی بهوش اومدم دیدم چند نفر بالا سرم میگن چی شده یادش بخیر آقای وزیر یادش رو تازه کرد!
مرتضی فعال 1391/03/01 23:57
آقای Google بیا دست از خر شیطون بردار
این کارو می‌کنن ها!
اینا از ایناش هستن ها!
همین طوریش هم فیلترت کردن
دنبال یه بهونه بودند که اگر کشش بدی تمومه
آقای ابزار! اینا خیلی دل خوش از ابزار ندارن ها!
نمی بینی چقدر ابزار های مختلف دم دست بچه شیرها(بچه شیعه ها) گذاشتن
سیستم عامل ملی! جستجوگر ملی! نرم افزارهای ملی! پهنای باند ملی! سخت افزارهای ملی!
اینا می‌خوان بچه شیرها(بچه شیعه ها) دستشونو نبرن وگرنه از تیزی تیغ کی ترسیده جز دیوانه؟




جالبیش هم اینه که این کارا رو به آقا منتسب میکنن وگرنه استفتای آقا رو دربارۀ فیس‌بوک و ماهواره که همه خوندن
reza 1391/03/01 23:25
آدم یاد شب های برره می افته که خان بالا برره برای نشون دادن اعتراض میگفت اول بریم شیشه خونه من رو بشکونیم . اخه یه مقداری عقل هم چیز خوبی هاlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
نکته سنج 1391/03/01 21:26
با سلام خدمت دوستان
از گوگل فقط یک دامین www.google.com باز میباشد . و بقیه دامینها همچون www.google.ch - www.google.se - www.google.ca - www.google.ms -www.google.sh -www.google.ws - www.google.co.uk -www.google.com.au -www.google.co.in و مانند اینها که مربوط و خاص کشورهاست خیلی وقته بسته است ........
ارتش صلح 1391/03/01 20:56
خوب بهونه ای گیر آوردن باسه فیلتر کردن گوگل...قبول دارم کار گوگل خوب نبوده ولی جالب اینجاست که از طرف مردم هم تصمیم می گیرن!!!
mhb8898 1391/03/01 20:51
پس فردا می بینی گوگل و اسک و یاهو سرچ و.... هم مارو تحریم کردند
اونوقت چه کنیم
بهتره خودمون اونارو ببندیم
بعدش یه موتوره بومی بسازیم تا هیچکی نتونه به اطلاعات کاربران دست درازی کنه
چیزی که معلومه اونا الان از ما تا دلت بخواد اطلاعات دارن
Sajjad 1391/03/01 20:00
کار گوگل جالب نبود ولی اینا هم یه جور میگن میحذفیم آدم فک میکنه میخوان سایت گوگلو بزنن پاک کنن !!! نکنه جدید اسم فیلتر شده حذف ؟
سعيد 1391/03/01 18:49
خداوند مسئولین رو به راه راست هدایت کنه!lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
محمود 1391/03/01 18:38
خدایا شکرlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol boluslay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
milad 1391/03/01 18:23
خریت که شاخ و دم نداره..یه وقت دیدی گوگل هم فیلتر شد!!!!!!!
amir 1391/03/01 15:07
سلام.خوب دیگه.گوگل هم فیلتر کنین تا بیشتر از کشورهای دیگه عقب افتاده بشین. یعنی چی؟دیگه دارین شورش رو در میارین ها. بابا تورو به خدا مسائل سیاسی رو با چیزهای دیگه قاطی نکنین تا الان که این کار رو کردین چی نسیبتون شد که بازم میخواین ادامه بدین؟اگر میخواین خیلی خوب عمل کنین، به صورت جدی بهش اخطار بدین و اگر دوباره ادامه داد ، شکایت کنین نه اینکه زود بگین:فیلتر میکنیم.والا من نمیدونم شما از این فیلتر چی دیدین که هر وقت تقی به توقی میخوره هی پای این ابزار لعنتی رو میکشین وسط.یکم عاقلانه مسائل و مشکلات کشور رو حل کنین نه از روی.... .
"خدا حافظ"
حمید 1391/03/01 14:52
بعضی مسئولین حرفهایی میزنند که آدم به عقلشان شک می کند!
CZ 1391/03/01 14:40
هیچ موتور جستجویی نمیتونه جای گوگل رو بگیره
مثل اینکه اقای وزیر تا حالا تو عمرش سرچ نکرده تا تفاوت گوگل با نتایج بقیه موتورهای جستجو رو بتونه درک کنه
چه تهدید بزرگی گوگل رو فیلتر میکنیم برین یه پولی بدین گوگل شما رو تحریم نکرده تا الان
برا ما چه فرقی میکنه مثل هزاران سایت دیگه که فیلترن از فیلترش رد میشیم گوگل یکی از هزارتا d:

lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
امیر 1391/03/01 14:29
مطلب زیاد بود حال نداشتم بخونمlay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
علی 1391/03/01 14:18
اگه کسی همه ی این ها رو بخونه من باید تو عقلش شک کنم
مهدی 1391/03/01 13:42
به نام یزدان بخشاینده بخشا
این حرفه ایشون زدن؟
ما با فیلتر کردن گوگل هیچ زیانی به اون نمی زنیم
چون با گوگل هیچ رابطه تجاری نداریم که مثلا اگر به عنوان تنبیهش فیلترش کنیم از ما ضرر ببینه!
بلکه این ما هستیم که به گوگل نیاز داریم نه گوگل به ما!
یاد یه ضرب المثل افتادم که شخصی برای تنبیه دیگران خودشو تنبیه می کنه!
بهتره به جای این کار از گوگل به دادگاههای بین المللی مبنی بر حذف نام خلیج پارس و اتفاقات چنینی شکایت کنند
lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
امیر 1391/03/01 12:12
گوگل رو تحریم کنید تا دیگه عملاً ف ی ل ت ر ش ک ن ها رسمی شه!lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
ایوب محمدی 1391/03/01 12:03
باسلام واحترام
این صحبت ها و صحبت کردن از اینترنت ملی حذف گوگل و یاهو و.. جستجوگر ملی بروزر ملی تماما در جهت زمینه سازی برای محدوت کردن دسترسی ایرانیان به اینترنت است. وگرنه اصل خبر یک بهانه بیشتر نیست.
با آرزوی موفقیت برای بچه های گل سافت گذر
بهزاد 1391/03/01 11:52
گوگل فیلتر بشه که فقط ما ضرر میکنیم.
اینا هم با این راهکارهاشون.
turk seven 1391/03/01 11:08
خلیج عربی یعنی خلیج عربی

یاشاسین ازربایجان یاشاسین اورمو گولو
ناشناس 1391/03/01 10:55
اگه سیاستمداران کشور دست از سیاستهای افراطی خود بردارند همه این مشکلات حل میشه!با ادامه این سیاست ها کم کم اینترنت رو از کل کشور حذف می کنند و میگن مردم ایران نیازی به اینترنت ندارن و ما میتوانیم !!!!!!!!!!!
احسان اشرفی از کرسکان نجف آباد اصفهان 1391/03/01 10:50
دستتون درد نکنه کلی با بچه های کرسکان خندیدیم جک های با مزه ای بود
ناشناس 1391/03/01 10:42
توروخدا گوگلو فیلتر نکنیدا!
سهامش افت می کنه!
/انسان 1391/03/01 09:28
همینم مونده بود
اصلا یه کاری بکنین کلا اینترنت قطع کنین
چون پس فردا yahoo شبیه این کارو میکنه
همین کاراتونه که از ایران همه فرار میکنن
یه دوست 1391/03/01 09:27
جمع کنید.هی خود تحریمی......
mehran 1391/03/01 08:48
من غیر ممکنه گوگل رو بیام به خاطر یدونه اسم مثلا خلیج هر چی بیام بذارم کنار
راستی نمیدونم اون طرف دریاچه ارومیه کلش داره از بین می ره و در چند سال آینده علاوه بر اسمش خودش هم نابود خواهد شد و در این مورد هیچ اقدام عملی انجام نشده ولی به خاطر یه اسم میخوان غول بزرگ مانند گوگل رو حذف کنند واقعا خجالت آوره