کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316301 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انگشتر دستورات حرکتی دست را به عینک گوگل ارسال می‌کند

Google Glass Patent

پروژه عینک گوگل می‌تواند یکی از حلقه‌های گمشده میان واقعیت و دنیای مجازی باشد. اخیرا گوگل، اختراع‌جدید را به نام خود ثبت کرده که مربوط به ژست‌ها و دستورات حرکتی دست برای کنترل عینک پر سر و صدای خود است. آنچه دستگیرمان شده، آن است که نشانگری پوشیدنی مثل انگشتر که الگویی مسطح روی خود دارد و حتی می‌تواند نامرئی باشد، دستورات حرکتی را منتقل می‌کند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ بنا به آن چه در بلاگ Patentbolt که محور اصلی آن مبتنی بر مالکیت معنوی است، گوگل اخیرا سه حق اختراع  (Patent) در رابطه با نحوه کار عینک گوگل با دستورات حرکتی به ثبت رسانده است. Patentbolt افزود که ویژگی دستور حرکتی بسته به نشانگرهای پیشرفته پوشیدنی به فرم یک حلقه انگشتر و یا خالکوبی دیجیتالی نامرئی، در روز یا شب کار می‌کند. نشانگرهای پوشیدنی مذکور می‌توانند در قالب یک انگشتر، یک دستبند، ناخن مصنوعی و یا یک عکس برگردان روی انگشت، یک دستکش و موارد پوشیدنی دیگر وجود داشته باشند.

یک سطح بازتابنده مادون قرمز نیز به فرم یک الگوی مسطح در نشانگر پوشیدنی گنجانده شده است. گوگل مدعی است که الگوی مسطح می‌تواند یک عدد، الگویی از خطوط، الگویی از اشکال، یک تصویر و یا سایر طرح‌های تصویری باشد. اختراع ثبت‌شده اخیر نشان می‌دهد که الگوی مسطح ممٖکن است نامرئی باشد که در این صورت احتمالا تشخیص آن با دستگاه‌های تشخیص مادون قرمز مثل یک دوربین مادون قرمز خواهد بود.

ظاهرا این حلقه، انگشتر، دستبد و یا وسیله مشابه دیگر، وظیفه انتقال دستورات حرکتی به عینک گوگل را برعهده خواهند داشت و به این ترتیب کاربر با حرکت دست خود می‌تواند دستورات مشابه آنچه کینکت مایکروسافت به ایکس‌باکس ۳۶۰ منتقل می‌کند را شبیه‌سازی کند.

Patentbolt می نویسد: "در نهایت حق اختراعی که اخیرا به نام گوگل ثبت شده و جزئیاتی مربوط به تکنولوژی مورد استفاده در عینک‌های ویدئویی این کمپانی را فاش می‌کند، حقیقتا از آن چیزی که اکثر ما فکر می‌کردیم بسیار پیشرفته‌تر است. این می تواند نشانه‌ای مثبت باشد از این که گوگل احتمالا نسخه‌های متفاوتی از عینک ویدئویی خود را در دست بررسی دارد و این که برنامه و چشم اندازی که پیش روی این دستگاه جدید وجود دارد بسیار عمیق تر از آن چیزی است که غالب مردم تصور می کردند".

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9203 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1391/03/01 تعداد مشاهده: 1844
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر