کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316292 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نصب نرم افزار جدید برای شناسایی تقلب و اختلاس در شبکه بانکی

شناسایی هرگونه تقلب و اختلاس در شبکه بانکی با نصب نرم افزار جدید نظارت در شبکه بانکی طی یک تا دو ماه آینده امکان پذیر خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران در گفت وگو با ایرنا، افزود: برای جلوگیری از هرگونه اختلاس در شبکه بانکی، نرم افزاری برای مدیران ارشد بانک ها طراحی شده تا از طریق آن امکان گروه بندی مشتریان خاص و تغییرات حساب آنها فراهم شود.

به گزارش سافت گذر به نقل ازجام نیوز؛ محمدجلیلی ادامه داد: مدیران بانک ها با بهره گیری از این نرم افزار می توانند تغییرات حساب مشتریان را به بخش بازرسی و نظارت اطلاع داده و نظارت به صورت خودکار انجام می شود.
جلیلی با بیان آنکه، این نرم افزار، اختلاس و تقلب را به مدیران ارشد گزارش می دهد، گفت: بهره گیری از نرم افزار نظارت ظرف یک تا دو ماه آینده عملیاتی و در بانک ها نصب می شود. مدیرعامل شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران، توسعه فعالیت های این شرکت را از برنامه های سال جاری اعلام کرد و گفت: 23 بانک عضو این شرکت هستند و تا پایان سال جاری نیز تعدادی از موسسات مالی و اعتباری و همچنین لیزینگ ها به آنها اضافه خواهند شد.
وی ادامه داد: براساس برنامه ها قرار است در سال جاری بیمه ها نیز به عضویت این شرکت درآیند تا اهلیت اعتباری بیمه گذاران نیز بررسی شود.
یادآور می شود: شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران به عنوان یکی از 7 نهاد مالی جدید با حمایت وزارت امور اقتصادی و دارایی و مشارکت کلیه بانک های کشور و برخی از شرکت های بزرگ بیمه و لیزینگ در آبان ماه 1385 به صورت سهامی خاص تاسیس شده است.

هدف اصلی شرکت به عنوان شرکت سنجش اعتبار (Credit Bureau)، بهبود مدیریت ریسک سیستم اعتباری کشور از طریق ارائه خدمات رتبه بندی و اعتبارسنجی به آنها می باشد. استفاده از خدمات شرکت موجب خواهد شد تا شرکت های اعتبار دهنده از وضعیت کنونی و سابقه اعتباری مشتریان خود مطلع شده و آنها را قادر می سازد تا تصمیمات اعتباری خود را به صورت علمی، با ریسک کمتر و در زمان سریع تری اتخاذ نمایند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9216 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: jamnews.ir تاریخ خبر: 1391/03/02 تعداد مشاهده: 1612
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1391/03/03 18:51
اینم یه کار دیگه برای فریب مردم..........
اخه اون رئیسی که میخواد اختلاس کنه نمی تونه این نرم افزار رو خنثی کنه مثلا پول بده به سازندههاش...........
نا شناس 1391/03/02 13:43
یکی باید بیاد برای این رییس کل بانک ها نرم افزار بزاره