کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهیانه فقط 2900 تومان از این امکان بهره مند شوید
عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
تعداد برنامه ها: 6413 | مشاهده و دانلود: 461895118 | آخرین بروزرسانی: پیش | اعضاء: 257237 | نظرات: 35895
  1. با عضویت ویژه در سافت گذر و کلیک روی آیکن قلب در زیر عنوان برنامه ها، از آخرین بروز رسانی هر نرم افزار از طریق ایمیل آگاه شوید.
  2. اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.
  3. محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.
  4. جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک شدن توسط ESET از این روش استفاده کنید.
کلاچ اتوماتیک اهاکو www.esetupdate.ir

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

ایرسا شبکه
سرور آپدیت نود 32
آخرین دانلود شده
یا بخت یا اقبال
نظرات کاربران
نظرات کاربران

Norton Internet Security 2013

سلام
اوست در نسخه جدیداش تکنولوژی های بهتری اضافه کرده است در سال بعد نورتون واویرا را می اندازد توی جیبش
ارائه نسخه 5.1. آنتی ویروسهای خانگی شرکت آوست AVAST
Avast Internet Security 5.1.889 Final
شرکت آوست عرضه کننده چک اسلواکیایی محصولات آنتی ویروس نسخه جدیدی از آنتی ویروسه...

نظرات کاربران

McAfee Offline Update

ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ...

نظرات کاربران

McAfee Offline Update

واقعا زبانم از این همه سخاوت شما قاصر است.نمی دونم چطوری باید تشکر کنم.

نظرات کاربران

آموزش زبان HTML

با سلام
ممنون از سایت خیلی عالیتون. فقط من یک مشکل دارم و اونم اینه که بعد از دانلود موقع بازکردن فایل پیغام خطا میدهد و فایل را باز نمیکند . پیغام خطا : wrong password
البته من چندین بار امتحان کردم و نشد .

نظرات کاربران

Flash Player IE

سلام خسته نباشید
ممنون از این سایتتون خیلی به درد من میخوره

نظرات کاربران

Wondershare Filmora

سلام من بعد زدن export نمیتونم خروجی بگیرم همینجوری میمونه
پردازندم amd
گرافیک amd
ویندوز 8.1
تمام نرم افزارها و درایورهای سیستم آپدیت هستن
اگه کسی میتونه راهنماییم کنه ممنون میشم

نظرات کاربران

GoldenDict

تعدادی گلاسری توپ در این صفحه:
http://www.4shared.com/folder/12smG1Ux/Babylon_Top_Glossaries.html

سافت گذر

سیستم سحاب اینترنتی (انتقال کارت به کارت) در بانک ملت فعال شد

مي دانيد که بانک ملت يکي از بانکهاي پيشتاز در زمينه بانکداري الکترونيکي است. اين مطلب بنا به حداقل تجربه ما در کار با بانکهاي مختلف ثابت مي شود.

 

از برتري هاي اين بانک مي توان به موارد زير اشاره کرد:

1- پايداري سرور سايت

2- سرعت خوب و امنيت بالاي سرور

3- ارائه گردش حساب با اطلاعات کامل و دقيق و بدون محدوديت

4- امکان انتقال پول بين بانکي از طريق اينترنت بانک (ساتنا)

5- امکان انتقال پول آني بين حساب هاي داخلي بانک

6- امکان پرداخت قبوض آب و برق و گاز و تلفن از طريق اينترنت بانک

7- دارا بودن امکانات خوب و پايداري خود پرداز ها

و ...

 

اما امکان جديدي که به صورت آزمايشي در اينترنت بانک اين سايت ارائه شده است امکان انتقال پول بين دو کارت سيستم شتاب حتي از دو بانک مختلف تحت اينترنت است.

اين امکان يک ويژگي بزرگ به حساب مي ايد. سيستم ساتنا قبلا اين کار را انجام مي داد و کيفيت کار خوبي هم داشت ولي انتقال به صورت آني صورت نمي گرفت ولي در اين حالت انتقال به صورت آني صورت مي گيرد.

در واقع همان کاري که از طريق خودپرداز قابل انجام است اين بار در محيط اينترنت قابل انجام است.

ظاهرا بانک هاي سامان و تجارت قبلا اين امکان را پياده سازي کرده اند ولي اطلاعات دقيقي از کيفيت کار آنها در دسترس نيست.

 

متذکر مي شويم که سافت گذر هيچ رابطه اي با اين بانک ندارد و تنها به دليل خدمات با ارزش و با کيفيت اقدام به تهيه چنين مقاله اي کرده است.

کد خبر: 943 گروه خبری: اخبار بانکداری الکترونیکی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1388/05/18 تعداد مشاهده: 35128
کلید واژه ها:

بدون کلید واژه

سافت گذر
نظرات بینندگان

شاهرخ 1398/04/31 21:50
شناسه واریز در انجام دادن کارت به کارت چیه.لطفا راهنماییم کنید
مجتبی رستمی 1398/03/04 11:33
شناسه واریز در انجام دادن کارت به کارت چیه.لطفا راهنماییم کنید
سیده شیما صدر 1397/09/24 14:15
سلام .وقتی انتقال وجه به صورت اینترنتی صورت میگیره چگونه بفهمیم انجام شده
فرهاد 1397/06/15 09:00
آقا یکی راهنمایی کنه !
من قبلا اینترنت بانک رو فعال کرده بودم و چند باری قبلا ازش استفاده کرده بودم - یعد از یک مدت که کار نکردم باهاش یادم رفته بود که فعاله و دیروز دوباره فرم پر کردم و رمزش رو گرفتم و بعد امروز که می خواستم وارد بشم نه با رمز و شناسه قبلی وارد میشه و نه با جدید ! البته رمز قبلی رو هم تغییر داده بودم و مشکلی نداشت ولی حالا با هیچ کدوم وارد نمیشه و برای یک روز غیر فعال شد ! راهنمایی کنید چکار کنم ممنون
Hoora 1397/05/28 13:28
چرانمیشه بانت نه کارت به کارت کرد نه خرید اماباعابربانک میشه
مجید کردلو 1397/02/08 02:55
من بعدازچندماه بلاخره موفق شدم کارت به کارت همراه بانک ملت رو اانجام بدم.قبول دارم نرم افزار چرتیه.ولی وقتی انجام میدی خیلی ساده میشه.
مجید کردلو 1397/02/08 02:55
من بعدازچندماه بلاخره موفق شدم کارت به کارت همراه بانک ملت رو اانجام بدم.قبول دارم نرم افزار چرتیه.ولی وقتی انجام میدی خیلی ساده میشه.
بابایی 1396/12/17 06:10
لطفا راهنمایی بفرمائید ' شناسه کاربری برای انتقال کارت به کارت همراه بانک ملت منظور چیه ؟؟؟من هنوز موفق به انجام کارت به کارت با همراه بانک ملت نشده ام.
بابایی 1396/12/17 06:10
لطفا راهنمایی بفرمائید ' شناسه کاربری برای انتقال کارت به کارت همراه بانک ملت منظور چیه ؟؟؟من هنوز موفق به انجام کارت به کارت با همراه بانک ملت نشده ام.
منفرد 1396/06/18 12:51
حالا میخوام کارت بکارت انجام بدم چکاری انجام بدم
سلام 1396/06/13 14:13
مدت زیادی است که از بانکداری اینترنتی بانک تجارت به راحتی و بدون هر گونه مشکلی استفاده می کنم واقعا کیفیت خدمت رسانی اش عالی ست، ضمن اینکه طراحی سایتش هم بسیار ساده و کاربر-دوست است. برای من، سامانه بانک ملت در نقطه مقابل بانک تجارت قرار دارد.
حدادی 1396/04/31 18:31
من 5 سال هست که از اینترنت بانک ملت استفاده می کنم، هنوز نتونستم به کارت ملت دیگران واریز کنم. یعنی باید گل گرفت خدمات مشتری این بانک رو، گللللللللللللللللللللل
حسین 1396/04/21 14:24
واقعا بانک مزخرفیه که حتی نمیتونی از طریق اینترنت پول جابجا کنی
خلیلی 1396/03/20 16:09
چطوری از کارت ملت به کارت ملت دیگه انتقال وجه کنیم با اینترنت بانک ؟تورو خدا کمکم کنین
سعید 1396/01/08 13:12
خیلی بانک مزخرفیه
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
javad bahadori 1395/11/27 10:36
باسلام دوستان درست میگن خیلی پیچیدش کردن بانکهای دیگه خیلی بهترن باید نرم افزارشو عوض کنند
ابراهیم ج 1395/07/27 22:45
سلام خدمات اینترنتی در جهت رفاه حال مشتریان است متاسفانه بانک ملت خدماتش در حدی نیست رفاه بیاره مخصوصا انتقال وجه من که نتونستم شاید اگر کسی هم بتونه بعدا دردسر بشه براش اینترنت بانک فقط انصار همه چیش آنی و سریع و مطمعن و آسان حتی برای کم سواها
فریبا خسروی 1395/06/24 10:26
مزخرفترین همراه بانک رو ملت داره ،چرا انتقال کارتی رو اینقدر سخت کرده من اصلا نمیتونم با همراه بانک انتقال بدم،از بانک انصار و کشاورزی یاد بگیرید
بماند 1395/05/13 12:46
عشق هست بانک ملی و بقیه را ...........
نادری 1395/03/30 09:24
آیتمهای مناسبی برای اجرای خدمات در اینترنت بانک و موبایلبانک قرار داده نشده!
تمام کارهای لازم رو میتوان اینترنتی یا با موبایل انجام داد ولی متن آیتمهایی که برای انجام کارها انتخاب میکنی خیلی نامانوس هستند و اونطور که در بین مردم عادی جا افتاده نمیباشد.
مثلا گزینه کارت به کارت یه متن مناسبتر به جای حواله بین بانکی (سحاب) می باشد.
و یا مثلا برای گرفتن گزارش عملکرد کارت به کارت، آیتم گزارش رو انتخاب میکنی ولی هیچ اتفاقی به ظاهر نمی افته ولی باید بدونی که باید سراغ آیتم دیگه ای برای مشاهده بری و اون آیتم پیغامهاست که فقط با آیکن یک پاکت نامه مشخص شده و دراونجا تمام گزارشهای درخواستی رو میتونی مشاهده کنی.

وقتی با این آیتمهای نامانوس آشنا بشی، میتونی همه کارهات رو اینترنتی و تلفنی انجام بدی و خیلی هم خوب و سریع هست.
مهدی 1394/03/11 08:01
من الان از اینترنت بانک ملت نزدیک 6 ساله استفاده می کنم واقعا خدمات اینترنت بانک آن عالی هر کی انتقاد میکنه به اینترنت بانک ملت آشنا نیست از تمامی بانکها اینترنت بانک اش بهتره
عباسی 1394/02/06 14:21
درقسمت کارت به کارت قسمت شناسه باید چه نوشت اصلا میشه ق
علی 1393/06/27 07:43
اینم از بانکداری الکترونیکی شون کشتن مارو بابا این انتقال وجه کجاست
علی 1393/06/16 17:21
خدمات بانک ملت خدمات معمولیه که از هر بانکی باید انتطار داشت.
متاسفانه در نهایت باید برای هر اقدامی با جساب بانک ملتیتون مجبورید حداقل یکبار به شعبه افتتاح حسابتون مراجعه حضوری داشته باشید که این خیلی بده.
بانکداری اینترنتی یعنی :
یوزر نیم و پسوردم رو از اینترنت بتونم بگیرم.
تغییر شماره تلفن همراهم رو از اینترنت بتونم ثبت کنم.
فعال سازی تلفن بانکم رو از اینترنت انجام بدم.
فعال سازی همراه بانک و پیامکم رو اینترنتی فعال کنم.
و . . . .
لذا من که چهارتا حساب تو بانک ملت دارم اصلا از خدماتش راضی نیستم
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
ع.ب.د 1393/05/21 10:55
من امروز خدمات اینترنتی رو فعال کردم امیدوارم خدماتشون بهتر بشه
حمید 1393/05/03 09:32
سلام مریم!
به این شکل عمل کن:
وارد سایت شو، "خدمات انتقال وجه ( حواله )" رو از قسمت "خدمات" در نظر بگیر، در قسمت "فعالیت ها" گزینه ی "حواله به کارتهای شتاب( سحاب )" رو انتخاب و بعد روی قسمت "اجرا" کلیک کن، بعد از چند لحظه فرم انتقال وجه باز میشه و اطلاعات لازم( شماره کارت مقصد، مبلغ حواله، مشخصات کارت مبدا ) رو پر کن و "تایید" رو کلیک کن، نهایت در صفحه ی بعد "تایید" نهایی رو کلیک کن تا وجه انتقال داده بشه، اگر هم نیاز به اصلاح اطلاعات وارد شده داشتی میتونی روی "اصلاح" کلیک کنی و اطلاعات رو ویرایش کنی.
مریم 1393/03/05 10:36
سلام من میخوام از کارت بانک ملتم به کارت بانک صادرات انتقال وجه کنم باید چیکار کنم
امین 1393/01/30 16:21
خاک برسرتون این بانک آدرس دقیق انتقال کارت به کارت نداره منکه نتونستم پیداکنم گیج شدم
ناشناس 1393/01/08 12:40
افرین بر شما علی
Arman Takavar 1392/11/29 19:01
َسلام وعلیکم.اگه میخواهید پول کارت به کارت کنید باید تو google بنویسید انتقال وجه از بانک ملت +به کارت یاحساب دیگر.
مريم 1392/10/15 13:40
مزخرف به تمام معنا بانک فوق العاده بدی است.......
حسن 1392/10/09 20:46
برید از بانک کشاورزی یاد بگیرید خدماته اینترنتی بانک ملت افتضاهه
pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
عسل 1392/08/26 14:30
با سلام
من از طریق اینترنت میخوام پول کارت به کارت کنم اما گزینه ای پیدا نمیکنم
لطفا راهنماییم کنید
prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
هاجر باوی 1392/08/26 11:08
با عرض سلام.فعالیت بانک ملت واقعا ضعیفه خواهشا رسیدگی شود.
ناشناس 1392/08/17 17:19
هرچی میگرده نمیتونم گزینه ای پیدا کنم که بتونه از کارت ملت من به کارت ملت یه نفر دیبگه انتقال وجه کنه. این همه گزینه، یکیش به درد نمیخوره. یا کد میخوان یا غیرفعالن.
بانک فقط بانک ملییییییییییییییییییییییییییی
عبداله نوری 1392/07/09 10:00
هر چه میگردم در سایت بانک ملت جایی برای انتقال کارت به کارت پیدا نمی کنم. کسی میدونه لینکش کجاست؟
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
کاظم 1392/06/01 16:26
لطفامراراهنمایی کنیدآیاآدرسی هم شمامثل https://pg.agri-bank.com/User/AuthenticateCardHolder.aspxبرای بانک ملت هست البته آدرس درج شده خدمت خوبیه که بانک کشاورزی برای مردم انجام داده اگه این طورخدمتی هم بانک ملت برای مردم انجام داده باآدرس مراراهنمایی کنید متشکرم.
حسین جلالی 1392/04/28 18:33
سلام عرض می کنم خدمت کارکنان بانک ملت ایران من از شما خواهش می کنم که بتوانیم انتقال وجه مانده حساب اعلام سه گردش اخر این ها را فعال کنید ان شا الله.
الهام 1392/04/16 09:54
خدمات الکترنیکی بانک ملت خیلی ضعیف
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
مشتری 1392/04/02 08:40
خیلی خدمات خوبی داره شاید ایراد کار شماها که اینقد ناراضی هستید جای دیگه باشه من که بدون مشکل تمام کارامو انجام میدم از طریق همراه بانک و اینترنت بانک بانک ملت مگه بخوام وجه برداشت کنم که برم از طریق خود پرداز وگرنه خدمات الکترونیکش عالیه
محمدمهدي صفري 1392/02/15 08:51
انتقال کارت به کارت فعال کنید
خلیل الله حمستان 1392/02/09 15:43
از خدمات الکترونیکی بانک ملت خیلی راضی هستم .... سریعترین سامانه بانکی است
علی ز مانی 1392/01/26 17:46
از بانک ملت خصوصا بانک داری اینتر نتی بسیار راضی ام 2 تا کارتخان ملت تو مغازه دارم . خد ماتش عالیه تنها ایرادی که دیدم تراکنشهای ناموفق بر نمی گرده تاکنون دو مورد به مبلغ 50و80هزار تومان از حسابم رفته و ثبت هم کردم هیچ وقت بر نگشته خواهشمندم اصلاح کنید .
هاجر 1392/01/26 09:13
خاک برسر بانکداری الکترونیکی بانک ملت. به درد نمی خوره حسابمو از این بانک می بندم.
نوشین طحان زاده 1392/01/18 14:04
بانک ملت خدماتش خیلی ضعیفه.....................................
prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
مونا 1392/01/17 21:25
افتضاحه.کلی سرچ میکنیم آخرشم بی نتیجه.سایتش خیلی گیج کنندس .چیزی که دنبالشیم راحت پیدا نمیشه.از بانکای دیگه یاد بگیرید
اشکان 1392/01/13 11:36
اگر قرار باشه از 0 تا 10 نمره بدم خدمات اینترنتی بانک ملت متاسفم که نمیتونم همون نمره 0 را هم بدم چون نمرش از 0 هم خیلی پایین تره...!!!!!
مینا مبارکی 1392/01/03 11:28
واقعا این بانک از لحاظ خدمات اینترنتی خیلی ضعیفه
علی 1391/09/26 20:26
ماکه چیزی ندیدیم.ازهمه بانکا هم عقب تره
افشین باسامی 1391/09/14 11:47
از همه بانکها جا مونده
سعید شکری 1391/08/15 19:24
به نظرم بانک ملت یکی ازسه بانک برتر ایران است و خدماتش هم عالیست.
شادمهر 1391/06/28 12:10
بانک ملت ادعا میکنه سیستم سحاب (کارت به کارت) را داره. ولی وقتی میخواهی استفاده کنه و اطلاعات را ثبت میکنی میگه" بعدا راه اندازی خواهد شد."
حسن 1391/05/18 18:20
خاک بر سرشون با این بانک هاشون
ذوالفقار افروزی 1391/02/04 18:18
کارتون عالی بود
نام و نام خانوادگی:
نظر شما:
لطفاً فارسی بنویسید
ایمیل:
نام پایتخت ایران؟
» ایمیل وارد شده نمایش داده نمی شود و فقط برای ارتباط با شما مورد استفاده قرار می گیرد.