کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حراج نخستین رایانه شرکت اپل

نخستین رایانه شخصی شرکت اپل به نام Apple 1 ، دیروز (جمعه ) در حراجی " Sotheby " به قیمت 374 هزار و 500 دلار به فروش رفت.

به گزارش سافت گذر به نقل از مهر؛ قیمت این رایانه 500 برابر قیمت خرده فروشی اصلی آن بود.

این رایانه فقط حاوی یک مادر بورد خالی، با ریزتراشه ها و یک سری مدارات است. گفته می شود این رایانه یکی از شش نمونه نخست رایانه های ساخته شده توسط استیو جابز و استیو ونزیاک است.

 

 

 

 این رایانه یکی از شش نمونه نخست رایانه های ساخته شده توسط استیو جابز است

 

 

 

حدود 200 رایانه از سری Apple 1 در سال 1976 ساخته و با قیمت خرده فروشی 666/66 دلار بدون کیس، صفحه کلید، نمایشگر یا منبع انرژی فروخته شدند. این رایانه 4 کیلوبایت حافظه و یک پردازشگر یک مگاهرتزی دارد.

 

 

 

به گزارش شیکاگو تریبون برای مقایسه می توان گفت: جدیدترین محصول آیفون 512 مگابایت حافظه و پردازشگر دو هسته ای 800 مگاهرتزی دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9590 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: مهر تاریخ خبر: 1391/03/27 تعداد مشاهده: 2309
سافت گذر
نظرات بینندگان

مهندس اصلی 1391/04/01 16:38
سلام آقای محمد رضا. خدا ببخشد من چه کاره ام؟
از کجای صحبتهای من این نکته رو فهمیدی که من مدعی ادبیات هستم؟
و باز چگونه بدون اینکه حتی من رو لحظه ای از نزدیک دیده باشی فهمیدی که من خودپرستم؟
و این که بخواین برای اثبات خودپرستی من به گدایی بیفتین برمیگرده به ادبیاتتون و اون هم محترمه!
و اینکه من بدون آقای جابز هیچ کاری نمیتونستم انجام بدم به نظر میرسه از تخیل بسیار قویتون جاری شده باشه! چون تا به امروز زنده ام و کارای خودم رو انجام میدم بدون اینکه لحظه ای کارم بدون ایشون و محصولاتش لنگ مونده باشه! و اگر شما نمیتونید! نتونید! مفتخر باشید به نتونستن بدون او هرگز!!!
نوشیدنی داغ رو با لوازم برقی میسازم! غذا را با اجاق های مدرن, اداره ی امورات شخصی رو با کامپیوتر یا PDA و یا اسمارت فون!!! و بسیار امورات دیگر ... بدون اینکه آقای جابز حتی روح شادشون اطلاعی از این اتفاقات داشته باه! دیگه نمیدونم چه کاری رو باید انجام بدم که بدون حضور و وجود ایشون و محصولات ذی قیمتشون غیرقابل انجام باشه ؟! میتونید پیدا کنید همچین کاری؟؟؟
و چی افتاد؟ چیزی افتاده؟ کجا و چه وقت؟
سئوال:
این آقای جابز همه ی اینها رو خودش با دو دست ادب خویش ساخته که من بخوام با دو دست بی ادب بسازم؟مگر کشک است که با دست ساییده بشه؟
مگه تنها کارمند شرکت اپل ایشون بوده اند؟ و تمام کارها و اختراعات و ایده ها و ساختنشون یک تنه کار دو دست ادب ایشون بوده؟
همین یه سئوال رو اگه جواب درست بدی، میشه در مورد حقانیت صحبتهات اظهار نظر کرد.
و در مورد پست دومتون!
بازهم سئوال! از خودراضی بودن من بدون لحظه ای مصاحبت فیس تو فیس از کجا براتون مشخص شد؟
و ادعای دومتون:
بله چرا که نه! اگر درتوانم میبود حتمن اینکار رو انجام میدادم! اما چون توانش رو ندارم ادعایی هم ندارم! اگر مدعیه مدعی بودن من نباشید!
ولی کارهای دیگری درتوانم هست رو برای آخرتم حتمن انجام میدم و همچنین تا زمانی که در توانم باشه! چرا نه؟ هه هه هه!
و در آخر به همه دوستان پیشنهاد میدم، الکی خودتون رو برای این جور مطالب واقعا الکی ناراحت نفرمایید! چه سودش به شما رسیده؟ و چه ضرریش به من؟
مهندس اصلی 1391/04/01 16:24
جناب آقای گازرانی, ضمن اینکه هیچگونه تشابه ادبی بین ادبیات خودم و ادبیات شما نمیبینم لازم، میدونم واسه شفاف سازی, نکاتی رو یادآوری کنم.
یادم نمیاد به شما نسبت برده بودن داده باشم. که البته با توجه به ادبیاتتون، مانعی نداشته که اینجوری تفسیر کنید!
کار کردن یکی دیگر از افتخارات بنده هست و از قدیم گفتن عار نیست! ولی این حرف شما مغلطه ای است روشن و واضحه چون گفته اند اعمال انسانها با افکارشون و مقاصدشون سنجیده میشه! واینکه برای چه کسی و برای چه چیزی کار کنی و در چه راهی خرجشون کنی تفاوتیهای بسیار زیاد و فاحشی وجود داره!
و اگر من پولم رو خرج چیزی (نه پای اون چیزی که شما فرمودید) کرده ام به خاطر رفع نیاز بوده و نه تعصب به چیزی یا شخصی! من نیازی دارم، بین تمام گزینه های موجود بهترین و ارزانترین رو با توجه به بودجه و درصد اضطرار نیاز (کمی هم از استراتژی های اقتصادی!!!) نه اینکه حالا چون حتما ماله این یارو بوده دیگه تمام!!! تمام!!! پول رو بریز!
و بازم یادم نمیاد که گفته باشم پولی رو که با زحمت بدست آوردم رو بریزم پای هرچیزی یا هرکسی و یا به هر علتی! میشه بردگی و باز هم این برمیگرده به ادبیات شما!
دوما: چه کسی گفته من به خود گرفته ام این قسمت اش را؟ فقط خواستم متذکر شوم برای کسانی که اهل تفکر و تعقل اند!
سوما: اینکه معنای لغت به خاطر بی فرهنگی جامعه ی زمانه تغییر وضعیت داده مشکل من نیست, من سعی دارم هرآنچه که آموخته ام را به درستی به کار ببندم! حال چقدر موفق بوده ام، نظر مردمی که درک درستی از ادبیات دارند محترم است! و من هم شما را مقصر نداسته ام و نخواهم دانست! گرچه میتوان اثبات کرد!
چهارما: ممنون بابت تعارفتان! هرگز تمایلی برای مطالعه همچین کتابی رو ندارم! پس به صحت گفته ی شما اعتماد می کنم! گرچه در اینکه نویسنده ی این کتاب چقدر قابل اعتماده، باید به نتیجه ی درستی رسید!
همچنین: محال است که برای یک قوطی حلبی به زیور لعاب آراسته شده ارزش قائل بشم! و وقت گران رو صرف خوندن زندگی رئیس شرکت سازنده اش کنم.
و خدا هدایت کنه اون کسی که لحظه ای گمان ببره که این مباحث از مقام تحقیر و باقی مخلفاتش صادر شده!
و باز باید برای روشن شدن این مسئله که چه چیزی واقعا ارزش هست یا نه مبحثی جدا ارائه بشه!
خوشحال میشم باز بیشتر در این رابطه تبادل نظر داشته باشیم.
originalengineer@yahoo.com
محمد رضا 1391/03/29 15:48
آقا امی مردم با یه آدم از خود راضی خیلی دهن به دهن نمیشن . این آقا دیگه خیلی ادعاش میشه
میگم استیو جابز دیگه کیه هان؟
همین مهندس خودمون بود می ساختش دیگه بعدشم رایگان در اختیار مردم قرار می داد. ساخت از مهندس حمایت از ما
<<<<<سال تولید ملی و حمایت از کار وسرمایه ایرانی مبارک مهندس جان اصلی>>>>>
ه ه ه ه ه ه ه هه ه ه ه ه ه ه ه هه ه ه ه ه ه ه ه
محمد رضا 1391/03/29 15:22
سلام آقای مهندس اصلی خیلی باید ببخشیدا ولی خیلی ادعای ادبیاتت میشه شما میگی پول رو هیچ میدونی درسته؟ اگه واقعا راست میگی همین حالا واسه من یه کارت شارژ بگیر بفرست هه هه هه اینو ننوشتم که بگم هیچی ندارم یابخوام خدایی ناکرده شما رو گول بزنم نه اینو میگم چون خیلی خودپرستین پس یادتون باشه که اگه آقای جابز نبود نمیتونستی هیچ کاری رو انجام بدی افتاد ؟ پس ادعات نشه که این جور آدمای خودپسندی به هیچ جایی نمی رسن وای اصلا یادم رفت بگم : آقا امیر اصلا استیو جابز کیه هان؟ اگه استیو نبود هیمن مهندس اصلی مگه مرده خودش همه اینا رو می ساخت و رایگان به همه افراد می داد تا واسه آخرتش دعا کنن هه هه هه ...
امیر گازرانی 1391/03/28 23:59
جناب مهندس اصلی،با توجه به ادبیات خودتون باید بگم که اگر من برده هستم پس شما هم برده ای،چون میگی بری کار کنی و... و بری پول بدی پای یه چیزی و بره توی جیب یکی دیگه.پس شما از لباساتون گرفته تا همین اینترنتی که دارید رو باید بگذارید کنار چون پولتون رو میدید به پای خرید اینا.بازهم بقول خودتون بر میگرده به ادبیات خودتون.چون شما به دور و بر خودتون نگاه نکردید.شما پول پای هرچی بدید میره تو جیب یکی دیگه،پس یعنی برده ای؟معلومه که نه.
دوما فقط قسمتی از نظرات من بر میگرده به شما،قسمت یارو ،نه همه اش.پس به خودتون نگیرید.(البته بقول خودتون برمیگرده به ادبیات خودتون.)
سوما یارو در لغت یه چیزه و در ادبیات روزانه ی ما به معنی دیگر .مثل "غلط کردن".طبق همون ادبیات،معنی اول تا حدی از بین رفته.پس باز هم مقصر من نیستم.
چهارما،استیو هیچ وقت درگیر پول نبود،مثل همون لینوس .(که اگر بود میتونست مثل "اسکالی" مدیر عمال زمان غیبت استیو باشه.ولی نشد و نبود،چون همیشه کیفیت رو به پول درآوردن و سود کردن ترجیح میداد (یکی از دلایل)) شما هم مثل خیلی ها این نظر رو دارید.من هم بودم ولی بعد از مطالعه ی کتابش نظرم عوض شد (میتونی باور نکنی)
همچنین اگر مطالعه داشتی میدونستی که همون کسی که ارزش نداره از نر شما،همونی بود که کامپیوتر و 6 چیز دیگر رو به شکل امروزی که میبنیم متحول کرد.(و این برای من مثل ادیشون،لینوس و.... ارزش داره منتهی خیلی بیشتر)
حرفهای من جنبه ی توهین،مسخره کردن دیگران،بی احترامی، و ضایع کردن نیست.به جنبه ی بد نگیرید.قصد دعوا و مشاجره و تحمیل نظر ندارم.
با این حال عذر میخوام...
ناشناس 1391/03/28 17:21
دوستان این کار نماد گرامی داشتن یاد اونهاییه که برای بهتر شدن دنیایی که توش زندگی میکنیم تلاش زیادی کردن . همین !!!!!
واگر نه پولش مهم نیست ...
مهندس اصلی 1391/03/28 11:13
یارویاور عزیز!امیرگازرانی محترم!
اولا اون "یارو" که شما میگین! میشه بفرمایید کجاش بی احترامیه؟ من احترام خودم و دیگران رو تا حد توان حفظ کرده ام و خواهم کرد! اون هم نه برای اعمال انسان بلکه واسه خود خود انسانیت! و اگر اطلاعاتی در مورد ادبیات فارسی ندارین و معنی واژه ی یارو مشکل من نیست که چه برداشتی از این کلمه داشتین!!! خدای ناکرده گفته اند ادبیات نه بی ادبیات!

دوما من در مورد سرمایه ی این شرکت یا این آقای محترم شما هیچ نظری ندادم که بخواد توهین بشه یا چیز دیگری! که اگه تعصب رو کنار میذاشتید اینجوری صحبت نمیکردی!

سوما این آقای محترم شما و کارهایی که انجام داده اند از نظر شما ارزش داشته باشند وهیچ دلیلی نداره که برای من هم ارزشی داشته باشند. بنابر این وقتم رو صرف مطالعاتی میکنم که ارزش واقعی داشته باشند و اینکه ارزش در ذهن شما چه تعریفی داره باز اون برمیگرده به ادبیات تون! خدای ناکرده گفته اند ادبیات نه بی ادبیات!

با افتخار میگم از اینکه بنده ی کسی که با اشیاء مادی دیگران رو برده ی خودش میکنه، نیستم! حالا اینکه افتخار تو ادبیات شما چی تعریف شده باشه!!! اینکه کار کنی و زحمت بکشی و عرق بریزی و پول درآری و پولت رو بدون هیچ چشمداشتی بریزی تو جیب یک نفر دیگه با یک عدد قوطی حلبی رنگ و لعاب خورده شما رو مفتخر میکنه به خرج کردن زحماتت تو جیبش! واست افتخاره، خوب باشه!!! مفتخر باش به این افتخار جاویدان!!! تا ببینیم آخرالامر چی بهتون خواهد رسید!

میخوای برده باشی؟ باش!!! مفتخر باشی به این؟ باش! من مقتخرم به آزاد بودن! می باشم! :)

باز هم جمال افرادی مثل لینوس تروالدز که بدون هیچ چشم داشتی علمشون رو در اختیار دیگران میذارند! بدون اینکه بخوان انسانیت رو برده ی پول درآووردن خودشون کنند!

تا همینجاش باید براتون کافی شده باشه اگه ذره ای تعصب بیجا رو کنار بذارین و با عقلتون فکر کنین! لقوم یتفکرون یا لقوم یعقلون !
milad sharami 1391/03/27 23:37
دوستان بعضی چیزا برمیگرده به عشق به چیزی وگرنه این پول واسه خریدارش پوله خورد هم به حساب نمی یاد

تازه alein جان اول یه کم درباره شرکت اپل تحقیق بکن بعد بگو اپل بگو افتاده گدایی

اپل الان دو ساله که بهترین و پولدارترین شرکت دنیاست فکر نکنم احتیاجی به گدایی داشته باشه
امیر گازرانی 1391/03/27 21:45
اولا اون "یارو" نیست و اسم داره و اسمشم استیو جابزه.لطفا احترام خودت و افراد رو حفظ کن
دوما شاید 374 هزار دلار برای اپل یک از نظر شما بی ارزش و الکی باشه ولی سرمایه ی شرکت اپل همون اپل 1 هست.(شما که ارزش این شرکت رو نمیدونی و اصلا اطلاعاتی در موردش نداری خواهشا نه توهین کن نه اینجوری صحبت.
سوما استیو جابز مرد پول پرستی نبود (شاید در ظاهر بوده ولی اگر در موردش مقداری مطالعه کرده بودید میفهمیدید چی میگم.)
اگر استیو و شرکتش و محصولاتش نبود الآن شما و من معنی رایانه ی رومیزی،تبلت،نشر دیجیتال و... رو به معنی که الآن میبینیم درک نمیکردیم.هرچند الآنش هم خیلی ها واقعا درک نمیکنن.
با افتخار میگم اگر میتونستم و در توانم بود محصولات اپل رو تک تک خصوصا اولیه ها رو میخریدم.هرچند الآن هم دنبالشون هستم.از نر خیلی ها این کار بیهوده و بی ارزشه ولی برای من همه چیزه.
بنده 1391/03/27 19:27
درسته اپل کارهای جالبی کرد، دنیای جدیدی رو پیش رومون گذاشت؛
ولی اینطور کارها به نظرم دور ریختن پوله.

اون 374 هزار و 500 دلار رو می تونستن صرف یه پروژه ی بهتر و مفید بکنند
تا خریدن کامپیوتری که تو دنیای امروزی به هیچ دردی نمی خوره.


با تشکرlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
مهندس اصلی 1391/03/27 19:07
هه هه هه ... یارو بعد مرگشم دست از فروش کامپیوتراش ور نمیداره!!! پول پرستی رو تهش رسونده!!! :))
Alien 1391/03/27 16:19
Apple هم که شرکت گدایی زدهlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
ناشناس 1391/03/27 14:52
خدا بیامرزتش واقا کار های این فرد منحسر به فرد و تک است