کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9228 | مشاهده و دانلود: 742049297 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/12 | اعضاء: 317003 | نظرات: 37913
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 اورجینال فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کلمات عبور نامناسب؛ شاهکلید موفقیت هکرها در سرقت اطلاعات

 وقتي كه كاربري يك كلمه عبور ساده مانند 123456 را براي حساب پست الكترونيك خود انتخاب مي كند در حقيقت تمامي محتواي ايميل هاي خود را به سادگي در معرض استفاده قرار داده است.
مثال ديگر تعيين كلمات عبور ساده براي شبكه هاي بي سيم است. اين كار به هكرها امكان مي دهد به سادگي به اين شبكه ها نفوذ كرده و اطلاعات موجود را سرقت كنند. ويروس نويسان هم از اين طريق مي توانند برنامه هاي نرم افزارهاي مخربي را كه طراحي كرده اند وارد رايانه هاي افراد قرباني كنند.
با توجه به ضرورت به كارگيري كلمات عبور قدرتمند و مناسب توصيه هايي را در چند بند در اين زمينه ارائه مي كنيم.

*-استفاده از كاراكترهاي زياد
يكي از روش هاي متداول در ميان هكرها براي سرقت اطلاعات حساس حدس زدن كلمات عبور است. هر چقدر يك كلمه عبور طولاني تر باشد و هر چقدر در آن از حروف و اعداد بيشتري استفاده شود، هكر سخت تر مي تواند به آن پي ببرد.
حتي هكرهايي كه از برنامه هاي رايانه اي پيشرفته براي تركيب حروف و اعداد و كشف كلمات عبور استفاده مي كنند در صورت طولاني بودن كلمه عبور راه به جايي نخواهند برد.

*- ساختار رمز عبور
هكرها معمولا براي سرقت كلمات عبور از برنامه هاي رايانه اي استفاده مي كنند كه در قالب آن به طور مكرر تركيبي از كلمات مختلف به كار گرفته مي شود تا در نهايت كلمه عبور پيدا شود.
بنابراين نبايد كلمه عبور شما يك لغت ساده باشد كه بتوان آن را در فرهنگ لغت يافت. همچنين نبايد كلمه عبور شما تركيبي از تنها دو يا سه كلمه باشد. در عوض بايد براي انتخاب كلمه عبور از تركيبي از دو يا سه كلمه استفاده كرده بي معنا و غيرمتداول استفاده كرده و تعدادي از اعداد و علائم قابل پذيرش ديگر را هم به آنها اضافه كنيد.

*- استفاده از كلمات عبور مختلف
شما هيچ وقت براي باز كردن در خانه، پاركينگ، اتومبيل، دفتر كار از يك كليد واحد استفاده نمي كنيد. چون كافيست سارق آن كليد را پيدا كند تا از اين طريق كل دارايي هاي شما را به سرقت ببرد.
بنابراين نبايد در جهان مجازي هم براي تمامي حساب هاي كاربري خود در سايت هاي مختلف تنها از يك كلمه عبور استفاده كنيد. بديهي است كه لو رفتن اين كلمه عبور به هر علت به معناي وارد آمدن آسيب هاي سنگين مادي و معنوي به شما خواهد بود.

*- تغيير كلمات عبور حداقل هر 6 ماه يك‌بار
بايد توجه داشته باشيد كه هيچ كلمه عبوري حتي اگر خيلي به دقت هم انتخاب شده باشد، كامل نيست و ممكن است روزي افشا شود. بنابراين بهتر است براي حفظ حريم شخصي خود هر چند وقت يكبار كلمات عبور خود را عوض كنيد تا از هرگونه خطر احتمالي جلوگيري كنيد. با تغيير دائمي كلمه عبور حساب هاي مختلف خود كه بهتر است حداقل هر شش ماه يكبار عوض شود مي توانيد با خيالي آسوده به استفاده از خدمات متنوع تحت وب بپردازيد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 971 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: خبرگزاري فارس تاریخ خبر: 1388/05/28 تعداد مشاهده: 1076
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر