کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316305 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]
سافت گذر

دانلود آیت الله

سخنرانی آیت الله مصباح یزدی درباره انقلاب اسلامی؛ احیاگر نقش اجتماعی بانوان

دانلود انقلاب اسلامی؛ احیاگر نقش اجتماعی بانوان از زبان آیت الله مصباح یزدی

انقلاب اسلامی؛ احیاگر نقش اجتماعی بانوان از زبان آیت الله مصباح یزدی

سیستم عامل: جدید
حجم: 22/27 MB 1399/11/05 15:42
قیمت خرید لینک: 0 تومان

دانلود: 496
تصاویر: مشاهده تصاویر

دانلود انقلاب اسلامی احیاگر نقش اجتماعی بانوان

سعادت دنیا و آخرت انسان در گرو پیروی از انبیاست. نه تنها اجر اخروی و بهشت جاودان پاداش زندگی پیروی از ایشان است؛ بلکه راحتی همین زندگی دنیا نیز بدون تبعیت از این بزرگواران میسر نخواهد بود.
همیشه در مقابل انبیا، اکثریت مردم به مخالفت برخاستند، ولی پیغمبران با آن سعه صدری که خدا به آن‌ها داده بود و با علم و صبر و شکیبایی و تحمل سختی‌ها و رنج‌ها، تا لحظات آخر از دعوت انسان‌ها، دست بر نمی‌داشتند.
موفقیت‌هایی که برای انبیا در طول تاریخ فراهم شد، سیری پلکانی داشته‌است.. در ابتدا، شرایط ساده بود، در این شرایط، دستوراتی که داده می‌شد نیز دستورات ساده‌ای بود و به دنبال آن مخالفت‌هایی نیز که با ایشان می‌شد، با وسایل و ابزارهای ساده بود، اما با رشد تدریجی بشر و آشنایی انسان با علوم و صنایع، کار انبیا نیز پیچیده‌تر شده و دشمنی‌ها نیز سخت‌تر گردید.
کسا... ادامه در لینک زیر 👇

سخنرانی آیت الله مصباح یزدی درباره شرط بقای انقلاب اسلامی

دانلود شرط بقای انقلاب اسلامی از زبان آیت الله مصباح یزدی

شرط بقای انقلاب اسلامی از زبان آیت الله مصباح یزدی

سیستم عامل: جدید
حجم: 14/16 MB 1399/10/30 14:46
قیمت خرید لینک: 0 تومان

دانلود: 587
تصاویر: مشاهده تصاویر

دانلود شرط بقای انقلاب اسلامی

به فرموده مقام معظم رهبری، این انقلاب، هر روزش، با معجزه همراه بوده است. پیروزی انقلاب اسلامی برای بسیاری قابل پیش‌بینی نبود و با این پیروزی چیزی شبیه معجزه اتفاق افتاد. مشکلات متعددی در مسایل داخل و خارجی کشور وجود داشته و دارد؛ اما این انقلاب در سایه لطف خداوند و عنایت امام عصر(عج) به چهل سالگی خود رسیده و روز به روز بالنده‌تر و کامل‌تر می‌شود.
تنها انقلابی که تقریباً همه دنیا مخالف آن بودند، انقلاب اسلامی بود. مؤید سخن امام راحل(ره)، مواضع کشورهای مختلف در ۸ سال دفاع مقدس بود که کشورهای بسیاری به کمک صدام آمده و پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را در اختیار وی می‌گذاشتند؛ در حالی‌که ما حتی از خرید سیم خاردار هم محروم بودیم.

راز مخالفت ابرقدرت‌ها با انقلاب اسلامی عنصر اصلی این انقلاب است که در هیچ انقلاب دیگری وجود نداشته، و آن عنصر اسلام است. همه ... ادامه در لینک زیر 👇

سخنرانی آیت الله مصباح یزدی درباره غفلت از اهداف انقلاب؛ اصلی‌ترین مشکل جامعه

دانلود غفلت از اهداف انقلاب؛ اصلی‌ترین مشکل جامعه از زبان آیت الله مصباح یزدی

غفلت از اهداف انقلاب؛ اصلی‌ترین مشکل جامعه از زبان آیت الله مصباح یزدی

سیستم عامل: جدید
حجم: 5/12 MB 1399/10/29 13:59
قیمت خرید لینک: 0 تومان

دانلود: 585
تصاویر: مشاهده تصاویر

دانلود غفلت از اهداف انقلاب اصلی ترین مشکل جامعه

اکثر انقلاب‌هایی که در تاریخ رخ داده است با انگیزه قومی و مذهبی یا اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بوده است، اما هدف از انقلاب اسلامی ما فراتر از این انگیزه‌ها بود. این انقلاب برای اعتلای حق به وقوع پیوست.

انقلاب‌های گوناگونی در کشورهای دنیا رخ داده است و همواره‌ گروهی از کشورها موافق و گروهی مخالف آن‌ها بوده‌اند. اما همه شرق و غرب با انقلاب اسلامی مخالف بودند و سر این مخالفت نیز این است که انقلاب اسلامی برنامه‌ای را ارائه کرد که هیچ یک از این دولت‌ها موافق آن نبودند. آن برنامه اسلام بود.

شعارهای انقلاب‌های مارکسیستی رفع فقر و محرومیت بود و شعارهای انقلاب‌های لیبرالی با هدف رفع عقب‌افتادگی صنعتی رخ داد. اما امام(ره) از همان روزهای آغازین نهضت برای اعتلای پرچم اسلام و استقرار احکام و موازین الهی در جامعه قیام را آغاز کرد.

ا... ادامه در لینک زیر 👇

سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری با موضوع مکتب تربیتی امام صادق (ع)

دانلود سخنرانی مکتب تربیتی امام صادق (ع) با آیت الله ‌حسینی بوشهری

سخنرانی آیت الله سیدمحمد ‌هاشم حسینی بوشهری با موضوع مکتب تربیتی امام صادق (ع)

سیستم عامل: جدید
حجم: 19/82 MB 1399/10/24 13:41
قیمت خرید لینک: 0 تومان

دانلود: 579
تصاویر: مشاهده تصاویر

دانلود مکتب تربیتی امام صادق ع

موضوع بحث مکتب تربیتی امام صادق (ع) می‌باشد. در میان امامان شیعه،‌ مدت امامت وجود مبارک امام صادق (ع) ۳۴ سال می‌باشد. در طول این دوره نسبتاً طولانی که مقارن با انقراض حکومت بنی‌امیه و سرکار آمدن حکومت بنی‌عباس بود، امام صادق (ع) همچون پدر بزرگوارشان امام محمد باقر (ع) از این فرصت استثنایی برای بهره‌وری فکری و فرهنگی حداکثر استفاده را برد.

امام با شرایط سخت و دشواری مواجه بود. از طرفی حاکمان جور چه امویان و چه عباسیان که خلافت پیشوایان دین را غصب کرده بودند و در ظلم و ستم و بیداد گوی سبقت را از یکدیگر می‌ربودند؛ از سوی دیگر جریانات انحرافی در فضای آن روزگار یک جریان نسبتاً مسلط بود. دیدگاه‌های مختلفی مطرح می‌شد و امام در عین اینکه قدرت حاکمیت در اختیار او نبود و از ناحیه حاکمان عباسی احیاناً تحت فشار قرار داشت، اما به خاطر شرایط زمان و به خاطر شر... ادامه در لینک زیر 👇

سخنرانی آیت الله شهید دستغیب با موضوع درک حقیقت عالم پس از مرگ

دانلود سخنرانی درک حقیقت عالم پس از مرگ با آیت الله دستغیب

سخنرانی آیت الله شهید سید عبدالحسین دستغیب با موضوع درک حقیقت عالم پس از مرگ

سیستم عامل: جدید
حجم: 9/18 MB 1399/10/23 15:39
قیمت خرید لینک: 0 تومان

دانلود: 539
تصاویر: مشاهده تصاویر

دانلود درک حقیقت عالم پس از مرگ

هیچ بشری برای زندگی بعد از مرگ هیچ راهی ندارد که بفهمد که چه خبر است؛ آدمی بعد از مرگ کجا می‌رود؛ چه اوضاعی دارد؛ چه اعمالی آنجا فرح‌بخش است و چه عمل‌هایی آنجا زیان‌آور است؛ غیر از پیامبران که از حضرت حق جل جلاله تعلیم دید‌ه‌اند و به علم زیادی رسیده‌اند. هیچ بشری به خودی خود امکان ندارد از آن عالم اطلاعی پیدا کند.

اینکه بعد از مرگ چه چیز لازم است؛ بعد از مرگ چطور می‌شود؛ اصل حیات پس از مرگ چیست؛ جواب به این سوالات برای آدمی که در خاک است و در عالم ماده قرار دارد محال است. جنینی که در شکم مادر هست نمی‌تواند از دنیای خارج از رحم علم پیدا کند.
این را بدانید کسی که می‌میرد دیگر هیچ‌کس از او اطلاع تام از شرایط و وضعیتش در آن دنیا پیدا نمی‌کند.

حکیم انقلابی و پارسا

دانلود عالم ربانی آیت الله مصباح یزدی

گزیده‌ای از بیاناتِ رهبر انقلاب درباره‌ی شخصیت، اندیشه و آثار آیت الله مصباح یزدی

سیستم عامل: PDF جدید
حجم: 5 MB 1399/10/19 11:02
قیمت خرید لینک: 0 تومان

دانلود: 562
تصاویر: مشاهده تصاویر

دانلود هفته نامه خط حزب الله شماره 270

شماره‌ی دویست‌وهفتادم هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «حکیم انقلابی و پارسا» منتشر شد.

سخن هفته‌ی این شماره‌  «خون حاج قاسم و غلبه بر هیمنه پوچ استکبار»  اختصاص دارد به بررسی ابعاد پیروزی‌های شهید سلیمانی بر دشمنان در زمان حیات و شهادتش.

خط حزب الله به مناسبت رحلت عالم ربانی آیت الله مصباح یزدی گزیده‌ای از بیاناتِ رهبر انقلاب درباره‌ی شخصیت، اندیشه و آثار ایشان را بازخوانی می‌کند.

آیت الله محمدتقی مصباح یزدی (۱۱ بهمن ۱۳۱۳ – ۱۲ دی ۱۳۹۹) مجتهد و فیلسوف شیعه بود. او همچنین بنیان‌گذار و رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهش امام خمینی، نماینده منتخب مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، عضو سابق شورای عالی انقلا... ادامه در لینک زیر 👇

آزادی در اسلام

دانلود آزادی در نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای

مفهوم آزادی در اسلام بر پایه ی آموزه ها و احکام اسلامی

سیستم عامل: PDF جدید
حجم: 2 MB 1399/09/03 14:14
قیمت خرید لینک: 0 تومان

دانلود: 708
تصاویر: مشاهده تصاویر

دانلود آزادی در نگاه رهبر معظم انقلاب

این کتاب مشتمل بر مجموعه  دیدگاه ها و سخنان حضرت آیت الله خامنه ای درباره ی تعریف آزادی در اسلام و ادیان دیگر است و سعی دارد تا مفهوم واقعی و صحیح و روشنی از مفهوم آزادی در اسلام بر پایه ی آموزه ها و احکام اسلامی که دربرگیرنده ی عدالت، برابری، استقلال و احترام به ارزش های اساسی و حرمت های انسانی در بستر زندگی فردی و اجتماعی است، ارایه کند.
در این کتاب، مقام معظم رهبری با بررسی تطبیقی مفهوم آزادی نزد متفکران غربی و اسلامی، و تبعات و پیامدهای برخی از ابعاد آزادی در غرب از جمله بی بند و باری جنسی، سست شدن بنیان خانواده، افزایش آمار جرایم، به تفاوت های مفهوم آزادی در اسلام و مکاتب غربی پرداخته و توصیه ی اسلام به حفظ مقام زن، مردم سالاری دینی، حفظ عزت و ضرورت احترام به ارزش های انسان، حدود آزادی بیان و... را مورد توجه و تأکید قرار داده اند.

آشنایی با تاریخ معاصر ایران

دانلود نفوذ بهائیان در ایران

بهائیان در تاریخ معاصر ایران

سیستم عامل: PDF جدید
حجم: 400 KB 1399/08/29 11:23
قیمت خرید لینک: 0 تومان

دانلود: 1104
تصاویر: مشاهده تصاویر

دانلود آیت الله بروجردی و بهائیان

سید حسین طباطبائی بروجردی (۱۲۹۲ق-۱۳۸۰ق/ ۱۲۵۴ش-۱۳۴۰ش) از مراجع تقلید شیعه که هفده سال زعیم حوزه علمیه قم و پانزده سال مرجع عام شیعیان جهان بود.

آیت الله بروجردی از شاگردان آخوند خراسانی بود که بعد از بازگشت از نجف در بروجرد ساکن شد. چند سال پس از درگذشت عبدالکریم حائری یزدی به دعوت مراجع سه گانه (حجت،‌ خوانساری، صدر) به قم آمد و ریاست حوزه علمیه قم را بر عهده گرفت. پس از درگذشت سید ابوالحسن اصفهانی، بروجردی مهم‌ترین مرجع شیعیان بود و در دهه ۱۳۳۰ش مرجع عام شیعیان محسوب می‌شد.

بروجردی به تقریب مذاهب اسلامی اهمیت می‌داد و در این راستا نماینده‌ای برای عضویت در دارالتقریب به مصر فرستاد. فتوای معروف محمود شلتوت برای به رسمیت شناخته شدن فقه شیعه نزد اهل سنت نت... ادامه در لینک زیر 👇

مجموعه‌ تمام گفتارها و مطالب رهبر انقلاب اسلامی درباره‌‌ وجود مقدس امام حسین "علیه‌السلام‌"

دانلود تحلیل وقایع قبل و بعد از عاشورای سال ۶۱ هجری قمری

علل و ابعاد حادثه‌ی عاشورا برگرفته از بیانات رهبر انقلاب اسلامی

سیستم عامل: PDF جدید
حجم: 7 MB 1399/07/22 11:47
قیمت خرید لینک: 0 تومان

دانلود: 1280
تصاویر: مشاهده تصاویر

دانلود آفتاب در مصاف

کتاب «آفتاب در مصاف» یکی از جامع‌ترین آثار درباره‌ علل و ابعاد حادثه‌ عاشورا برگرفته از بیانات رهبر انقلاب اسلامی است.

این کتاب شامل مجموعه‌ی تمام گفتارها و مطالب رهبر انقلاب اسلامی از سال ۱۳۵۷ تا ۱۳۹۰ درباره‌‌ی وجود مقدس امام حسین "علیه‌السلام‌" و تحلیل وقایع قبل و بعد از عاشورای سال ۶۱ هجری قمری است که به روش ترتیب تاریخی از قدیم به جدید تدوین شده است.

9 جلسه معرفت حسینی از آیت الله مصباح یزدی

دانلود معرفت حسینی از زبان آیت الله مصباح یزدی

سخنرانی آیت الله محمدتقی مصباح یزدی با موضوع معرفت حسینی

سیستم عامل: جدید
حجم: 2/72 MB 1399/07/10 13:51
قیمت خرید لینک: 0 تومان

دانلود: 665
تصاویر: مشاهده تصاویر

دانلود سخنرانی آیت الله مصباح یزدی معرفت حسینی

در ایام محرم هرچه درباره حضرت سیدالشهدا گفته شود بسیاز کم است. درباره نقش زیارت در سعادت ما انسان ها و به خصوص زیارت اهلبیت علیهم السلام و بالاخص زیارت حضرت سیدالشهدا علیه السلام بحث های بسیار طولانی و عمیق قابل طرح است.

مفهوم زیارت چیست؟ معادل کلمه زیارت در فارسی دیدار است و یعنی انسان دیدار و مواجهه جسمانی و حضوری پیدا کند با کسی که می خواهد او را ببیند و تماس داشته باشد. این مصداق روشن برای دو انسان زنده است. اما آنچه گفته می شود این است که شما ائمه اطهار علیهم السلام را در بعد از شهادتشان و رفتنشان از این عالم زیارت کنید طبعا چنین مصداق همه کس فهمی مورد نظر نیست. و در اینجا منظور از زیارت، زیارت قبور است. این یک مرتبه ای نازل تر از آن زیارت حضوری در حیات و مواجهه با او است. و اینکه انسان بخواهد قصد سفر و زیارت کند و به مشاهد مشرفه برود جهت ز... ادامه در لینک زیر 👇

4 جلسه جایگاه عاشورا در طرح امت‌ سازی نبی اکرم(ص) از آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری

دانلود حاج آقا سیدمحمدمهدی میرباقری با موضوع جایگاه عاشورا در طرح امت‌ سازی نبی اکرم(ص)

سخنرانی آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری با موضوعجایگاه عاشورا در طرح امت‌ سازی نبی اکرم(ص)

سیستم عامل: جدید
حجم: 13/24 MB 1399/06/18 18:09
قیمت خرید لینک: 0 تومان

دانلود: 587
تصاویر: مشاهده تصاویر

دانلود جایگاه عاشورا در طرح امت سازی نبی اکرم ص

«وَ إِذِ ابْتَلی إِبراهیمَ رَبُّه بِکلماتٍ فَأتَمَّهُنَّ قالَ إِنّی جاعِلُک لِلنّاسِ إِماماً»
از بیان نورانی قرآن استفاده می شود که خدای متعال یک امامت گسترده ای به حضرت ابراهیم خلیل عطا کرده و ایشان را امام قرار داده و به او ماموریت ساخت و تربیت یک امت را داده است. برنامه هایی که این پیامبر بزرگ الهی در احیا و اقامه این امت داشته در قرآن ذکر شده است. یکی از آنها این است که مامور شده ذریه خودش را ببرد و در کنار کعبه ای که در آن موقع به ظاهر خراب شده بود و در آن بیابان لم یزرع سکنی بدهد. قرآن می فرماید وقتی ابراهیم خلیل علیه السلام این فرزند و مادر را برد و در کنار کعبه گذاشت بیان این است « رَبَّنَا إِنِّی أَسْکَنْتُ مِنْ ذُرِّیَّتِی بِوَادٍ غَیْرِ ذِی زَرْعٍ عِنْدَ بَیْتِکَ الْمُحَرَّمِ» خدایا اینگونه نیست که من این مادر و فرزند را برده ام در کنار کعبه،... ادامه در لینک زیر 👇

4 جلسه شرح و ترجمه خطبه شعبانیه از آیت الله علی احمدی میانجی

دانلود آیت الله احمدی میانجی با موضوع ارزش انسان

سخنرانی آیت الله میرزا علی احمدی میانجی با موضوع شرح و ترجمه خطبه شعبانیه

سیستم عامل: جدید
حجم: 9/38 MB 1399/06/12 18:04
قیمت خرید لینک: 0 تومان

دانلود: 831
تصاویر: مشاهده تصاویر

دانلود شرح و ترجمه خطبه شعبانیه

خطبه شعبانیه رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم ظاهرا در نماز جمعه آخرین جمعه ماه شعبان بیان فرمودند و راجع به ماه رمضان صحبت کردند.
این خطبه توسط خیلی ها نقل شده است.
فرمود ماه خدا(رمضان) دارد می آید.(ماه شعبان ماه رسول خداست) ماه رمضان با برکت می آید. این ماه، ماه رحمت الهی است. ماه رمضان ماه بخشش است.
ماه شعبان مقدمه ماه رمضان است. رسول خدا در ماه رمضان اعتکاف می کرد. رسول خدا دهه آخر ماه را مهم می دانسته و اعتکاف می کرده است.
فرمود ماهی است که بهترین ماه ها است. روزهای این ماه از بهترین روزها و شب های این ماه از بهترین شب ها است. ساعت های این ماه از بهترین ساعت ها است.
خدا در این ماه شما را به مهمانی دعوت کرده است. مهمانی خدا گرسنه بودن شماست. ضیافت خدا این است که ما معنویت پیدا کنیم.

قوانین پیمان زناشویی

دانلود احکام ازدواج در اسلام

احکام ازدواج مطابق با فتوای آیت الله مکارم

سیستم عامل: PDF جدید
حجم: 861 KB 1399/05/26 08:52
قیمت خرید لینک: 0 تومان

دانلود: 1359
تصاویر: مشاهده تصاویر

دانلود احکام ازدواج

ازدواج همان پیمان زناشویی بین زن و مرد هست که در اسلام احکامی دارد. ازدواج، در عرف و شرع، پیمان زناشویی است و بر اساس آن، برای مرد و زن نسبت به یک‌دیگر، تعهّداتی اخلاقی و حقوقی پدید می‌آید که سرپیچی (از بسیاری) از آن‌ها، عقوبت و کیفر را در پی خواهد داشت.
ازدواج در هر آیینی، با قوانین و مقرّرات ویژه‌ای صورت می‌گیرد و اسلام به آداب و رسوم دیگر اقوام احترام گذاشته است: لکلِّ قوم‌نکاحٌ. در قرآن، بیش از ۸۰ بار مادّه «زوج» و مشتقّات آن و حدود ۲۳ بار، کلمه «نکاح» و مشتقّاتش به‌کار رفته است.

9 جلسه امر به معروف و نهی از منکر در حرکت و قیام امام حسین (ع) از آیت الله آقا مجتبی تهرانی

دانلود آیت الله آقا مجتبی تهرانی با موضوع قیام امام حسین (ع)

سخنرانی آیت الله آقا مجتبی تهرانی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در حرکت و قیام امام حسین (ع)

سیستم عامل: جدید
حجم: 11/91 MB 1399/05/04 17:03
قیمت خرید لینک: 0 تومان

دانلود: 782
تصاویر: مشاهده تصاویر

دانلود امر به معروف و نهی از منکر در حرکت و قیام امام حسین ع

سخنران، قسمت عمده سخنان خودشان را اختصاص به توضیحاتی از مبحث خود در سال گذشته پرداخته و فلسفه و نوع حرکت امام حسین اشاره می کند و در ادامه شرحی به مسئله فقهی الاثم و العدوان در آیه ولا تعاونوا علی البر و التقوی علی الاثم و العدوان دارد.
ایشان حرکت امام حسین (ع) را به دو حرکت تقسیم می کنند:
۱. یک حرکت، حرکتی نفی است که با استناد به آیه و لا تعاونوا علی البر والتقوی علی الاثم و العدوان، حضرت امام حسین (ع) قصد کمک و مساعدت و تأیید حکوت یزید و بنی امیه را نداشتند.
۲. حرکت دوم، اینکه تنها عدم کمک و یاری کافی نیست. بلکه حرکت دوم این است که باید نه تنها یاری نکرد بلکه با شناخت از نیت عمل، باید از انجام عمل و اقدام بد جلوگیری و نهی شود. و اما با فرستادن مسلم بن عقیل به کوفه حرکت دوم خود که همان نهی از منکر بود را آغاز کردند و در این مرحله مسئله جل... ادامه در لینک زیر 👇

شعائر حسینی آیت الله بشیر نجفی

دانلود بزرگداشت حماسه عاشورا

شعائر حسینی و پاسخ به شبهات

سیستم عامل: PDF جدید
حجم: 14 MB 1399/04/31 09:17
قیمت خرید لینک: 0 تومان

دانلود: 1300
تصاویر: مشاهده تصاویر

دانلود شعائر حسینی و مراسم عزای آن حضرت

کتاب شعائر حسینی و مراسم عزای آن حضرت علیه السلام تألیف آیت الله بشیر نجفی مرجع تقلید ساکن نجف است.

بزرگداشت حماسه عاشورا و فاجعه کربلا همواره مورد تأکید امامان معصوم(ع) و علما و مراجع جهان اسلام بوده و از اهمیت خاصی برخوردار است؛از این منظر تعالیم و شعائر حسینی دارای اهمیت هستند.

برگزاری منبر و سخنرانی، روضه خوانی، مقتل‌خوانی، تعزیه‌خوانی، دسته‌های عزاداری، سینه‌زنی، زنجیرزنی، سیاه‌پوش کردن منازل و اماکن عمومی و نذری‌هایی که توسط مردم داده می‌شود، از جمله شعائر حسینی است که همه این‌ها باید مهم داشته شود.

بررسی و رد شبهات زیارت عاشورا

دانلود اهمیت زیارت عاشورا در نزد شیعیان

گفتارها و نوشته‌های آیت الله میرزا جواد تبریزی درباره زیارت عاشورا

سیستم عامل: PDF جدید
حجم: 1 MB 1399/04/26 10:01
قیمت خرید لینک: 0 تومان

دانلود: 902
تصاویر: مشاهده تصاویر

دانلود زیارت عاشورا فراتر از شبهه

کتاب «زیارت عاشورا فراتر از شبهه» مجموعه‌ای از گفتارها و نوشته‌های آیت الله میرزا جواد تبریزی قدس الله روحه الشریف است که در آن، زیارت عاشورا از نگاه یک فقیه مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. این مجموعه به همت دار الصدیقة الشهیده مدون گشته است.

گفتارهای علامه حسن زاده آملی

دانلود برگزیده های آیت الله حسن زاده آملی

حیات حکیمانه از منظر آیت الله حسن زاده آملی

سیستم عامل: PDF جدید
حجم: 1 MB 1399/03/30 13:51
قیمت خرید لینک: 0 تومان

دانلود: 1223
تصاویر: مشاهده تصاویر

دانلود پندهای حکیمانه در آثار علامه آیت الله حسن زاده آملی

کتاب "پندهای حکیمانه در آثار علامه آیت الله حسن زاده آملی" نوشته "عباس عزیزی" توسط انتشارات صلاة به چاپ رسیده و شامل 403 موعظه کوتاه و خواندنی این استاد بزرگوار است.

در مقدمه این کتاب آمده است:
قرآن به انسان حیات حکیمانه می بخشد. قرآن کریم پند و موعظه برای انسان است . قرآن کریم پند آموز عالمیان است . نهج البلاغه کتاب پند و اندرز و موعظه است . سخنان و پندهای معصومین سعادت انسان را در دنیا و آخرت بیمه می کند. پندها، زداینده زنگار غفلت هستند. در حقیقت بیداران کسانی اند که پندپذیرند. امام حسن علیه السّلام می فرماید : خدا رحمت کند کسی را که نسبت به خویش یا برادر دینی با خانواده اش اندرزگو باشد. هر انسانی در وجود و نهادش باید واعظی درونی داشته باشد. پندها و مواعظ اگر از دلی پاک بر زبانی مطهّر جاری گ... ادامه در لینک زیر 👇

نصایح بزرگان درباره حجاب

دانلود حجاب از دیدگاه بزرگان

برگزیده سخنان بزرگان درباره اهمیت حجاب

سیستم عامل: PDF جدید
حجم: 576 KB 1399/03/26 13:03
قیمت خرید لینک: 0 تومان

دانلود: 1405
تصاویر: مشاهده تصاویر

دانلود حجاب در نگاه بزرگان


مشخصات کتاب:
عنوان و نام پدیدآور : حجاب در نگاه بزرگان/اطلاعات
عناوین اصلی کتاب شامل:
حجاب و بدحجابی سیاسی؛ نصایح خانم مجتهده امین؛ سخنى از حجة الاسلام قرائتى در مورد حجاب؛ حجاب از دیدگاه دانشمندان کشورهای مختلف؛ حجاب در نگاه رهبری؛ حجاب از دیدگاه شهدا؛ سخن دانشمندان درباره پوشش؛ حجاب از منظر بزرگان؛ نقش حجاب در تکامل زن از منظر آیت الله العظمی خامنه ای؛ سیره اخلاقی شهیدان در اهتمام به حجاب بانوان؛ حجاب در کلام شهیدان؛ سخن دانشمندان درباره پوشش؛ سیره شهیدان در اهتمام به حجاب بانوان؛ حجاب از دیدگاه شهید بهشتی؛ آیا امام با حجاب اجباری موافق بودند؟

 

احکام بانوان مطابق با فتاوای آیت الله سبحانی

دانلود آشنایی ساده و روان با احکام بانوان

مروری بر مهم ترین احکام شرعی که بانوان

سیستم عامل: PDF جدید
حجم: 930 KB 1399/03/26 10:00
قیمت خرید لینک: 0 تومان

دانلود: 811
تصاویر: مشاهده تصاویر

دانلود احکام بانوان

مشخصات کتاب:
سرشناسه : سبحانی تبریزی جعفر، ۱۳۰۸ -
عنوان و نام پدیدآور : احکام بانوان / مطابق با فتاوای جعفر سبحانی ؛ [تهیه و تنظیم احمد فاضلی بیارجمندی].
مشخصات نشر : قم: موسسه امام صادق ع)‬ ۱۳۸۷.‬
مشخصات ظاهری : ۱۷۷ ص.‬
موضوع : زنان -- وضع حقوقی و قوانین (فقه)‬‬
موضوع : فقه جعفری -- رساله عملیه
شناسه افزوده : موسسه امام صادق (ع)
عناوین اصلی کتاب شامل:
پیشگفتار؛ احکام تقلید؛ احکام طهارت؛ احکام جنابت؛ ّاحکام میت؛ عادت ماهانه (1) - نشانه هاى خون حیض؛ استحاضه؛ احکام نفاس؛ نماز و شرائط آن؛ احکام روزه؛ حج؛ احکام اعتکاف؛ احکام خمس؛ زکات؛ احکام ازدواج؛ احکام پزشکى؛ مسائل متفرّقه زناشوئى؛ والدین و فرزندان؛ احکام شیر دادن (رضاع)؛ احکام طلاق؛ زِنا؛ احکام پوشش؛ چند مسئله متفرّقه؛ گفتگو با نامحرم؛ ... ادامه در لینک زیر 👇

10 بحث سخنرانی آیت الله جوادی آملی

دانلود آیت الله جوادی آملی با موضوع تحلیل نهضت سیدالشهدا

سخنرانی آیت الله جوادی آملی با موضوع تحلیل قیام اباعبدالله و اهداف آن

سیستم عامل: جدید
حجم: 14/94 MB 1399/03/21 18:00
قیمت خرید لینک: 0 تومان

دانلود: 757
تصاویر: مشاهده تصاویر

دانلود تحلیل قیام اباعبدالله و اهداف آن

سخنرانی آیت الله جوادی آملی با موضوع تحلیل قیام اباعبدالله و اهداف آن

تحلیلگران قیام سالار شهیدان هر کدام به نوبه خود گوشه ای از این جهاد را تبیین کرده اند ولی بهترین تحلیل، سخنان خود آن حضرت است که مفسر اهداف سیاسی قیام ایشان می باشد. ایشان می فرماید اگر تمامی مردم دنیا مرا تخطئه کنند من می دانم که راهم حق است، این طرز تفکر جز به وحی الهی متکی نیست و این سخن جز از معصوم بر نمی آید. ایشان در قسمتی از وصیت نامه خود می فرمایند قیام من جاه طلبی نیست، شهرت تاریخ شدن نیست، مفسده جویی و آشوبگری نیست، هدف من اصلاح جامعه است نه اصلاح فرد و این امر با امر به معروف و نهی از منکر حاصل می شود. فرمود اگر کسی حرف مرا رد کرد، من صبر می کنم که البته این به معنای سکون نیست. در بخشی دیگر می فرمایند که من به سیره پدرم و جدم حرکت می کنم.
... ادامه در لینک زیر 👇